Hiçbir karşılık beklemeden tanımadığım kadınlara bile internetten hediyeler almam tuhaf mı? Sizce bonkörlük mü, enayilik mi?

Hiçbir karşılık beklemeden tanımadığım kadınlara bile internetten hediyeler almam tuhaf mı sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
@elifycdg :)
Güncellemeler
+1 yıl
Karşılıksız arkadaşlar
Hiçbir karşılık beklemeden tanımadığım kadınlara bile internetten hediyeler almam tuhaf mı? Sizce bonkörlük mü, enayilik mi?
Cevapla