Alışveriş & Hediyeler Tarzını beğenmediğiniz arkadaşınız ile alışverişe gider misiniz? AyYıldız0110 Takip Et Master Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 215 Yapay Zekaya Sor Tarzını sevmediğiniz birisi ile alışverişe çıkar mısınız cevaplar için teşekkürler. Güncellemeler+1 yıl Süper soru teşekkürler Tarzını beğenmediğiniz arkadaşınız ile alışverişe gider misiniz? Cevapla Alışveriş Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 17 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı. Evet giderdim 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Olması gereken
Kahraman1022185 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 95% +1 yıl gitmişliğim var, o kendi için alır ben kendi zevkime göre 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl O zaman daha iyi olur tabi Yorumla
Blondesmann Takip Et Master Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Ne kadar kötü olursa olsun her tarza saygım var. Giderim 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Aynen benimde saygım var Yorumla
Yecüc_Mecüc_7979 Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 99% +1 yıl Kıyafete tarza göre değerlendirmem arkadaşlıklarımı…Kafa yapımız uyuyorsa her türlü giderim… 1 2 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl En güzeli Yorumla Yecüc_Mecüc_7979 +1 yıl Sağ ol 🙏🏻 Yorumla
LALOGLAN Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 61% +1 yıl Dadı ile gideriz. 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Çocukların heralde Yorumla
Korays01 Takip Et Bilge Yaş: 36 , eic 94% +1 yıl Alışveriş tek giderin 1 2 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Hiç mi sıkılmazsın Yorumla Korays01 +1 yıl Hayır sıkılmam daha özgür olurum Yorumla
pǝqɹnʇsıp Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 89% +1 yıl Giderim arkadaşlarım benim kardesimdir 1 4 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Hepsi öyle galiba Yorumla pǝqɹnʇsıp +1 yıl 4 kız kardeşim var Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Çok iyi hep mutlu olun İnşallah Yorumla pǝqɹnʇsıp +1 yıl Sizdee 🐱 Yorumla
XxlAYUBOĞAN Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 96% +1 yıl Masrafları karşılarsa neden çıkmayım 1 2 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Diğer türlü peki Yorumla XxlAYUBOĞAN +1 yıl Hayır Yorumla
ByAldolan_ Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 62% +1 yıl Tarzına bakmam ben kendi alışverişimi yaparım 1 2 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Çok güzel gerçekten Yorumla ByAldolan_ +1 yıl Eyvallah Yorumla
Cemre32109 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Zevksizler ile alışveriş yapmam 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Büyük konuşma ne olur ne olmaz Yorumla
alsevgilimkırkalbimi Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Giderim 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Aynen öyle katılıyorum sana Yorumla
Pikacu2222 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Ara ara 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Ben giderim ama her zaman değil kimi zaman kendim ve ailem ile gidiyorum Yorumla
Alyasuç00554 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Gitmem 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Ben giderim gidiyorum da Yorumla
hfkwa Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Hayır ya 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Ben giderim sonuçta onlar benim arkadaşlarım Yorumla
Yeniden00000 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Gitmem 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Ben giderim Yorumla
Ayaz2211 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Evet 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Sana katılıyorum Yorumla
Ayaz1222 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Çıkarım 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Sana katılıyorum Yorumla
Aslan2222222 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Çıkmam 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Ben çıkarım Yorumla
Serdar3222 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Gitmem 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Ben gidiyorum Yorumla
Aytekin321 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Asla 1 1 Yorumla AyYıldız0110 +1 yıl Büyük konuşmamak gerek iyi değil Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Evet giderdim
Olması gereken
gitmişliğim var, o kendi için alır ben kendi zevkime göre
O zaman daha iyi olur tabi
Ne kadar kötü olursa olsun her tarza saygım var. Giderim
Aynen benimde saygım var
Kıyafete tarza göre değerlendirmem arkadaşlıklarımı…
Kafa yapımız uyuyorsa her türlü giderim…
En güzeli
Sağ ol 🙏🏻
Dadı ile gideriz.
Çocukların heralde
Alışveriş tek giderin
Hiç mi sıkılmazsın
Hayır sıkılmam daha özgür olurum
Giderim arkadaşlarım benim kardesimdir
Hepsi öyle galiba
4 kız kardeşim var
Çok iyi hep mutlu olun İnşallah
Sizdee 🐱
Masrafları karşılarsa neden çıkmayım
Diğer türlü peki
Hayır
Tarzına bakmam ben kendi alışverişimi yaparım
Çok güzel gerçekten
Eyvallah
Zevksizler ile alışveriş yapmam
Büyük konuşma ne olur ne olmaz
Giderim
Aynen öyle katılıyorum sana
Ara ara
Ben giderim ama her zaman değil kimi zaman kendim ve ailem ile gidiyorum
Gitmem
Ben giderim gidiyorum da
Hayır ya
Ben giderim sonuçta onlar benim arkadaşlarım
Giderim
Aynen öyle
Gitmem
Ben giderim
Evet
Sana katılıyorum
Çıkarım
Sana katılıyorum
Çıkmam
Ben çıkarım
Gitmem
Ben gidiyorum
Hayır
Ben giderim
Asla
Büyük konuşmamak gerek iyi değil
Evet
Bende öyle