Tarzını beğenmediğiniz arkadaşınızla alışverişe çıkar mısınız?


Çıkarım. Kendime alışveriş yaparken birilerinin fikrini sormam. Tarzı iyi ya da kötü olan birinin alışverişte yanımda olup olmaması çok da önemli olmazdı.
insan fikir istiyo yine de
Cevap
9Cevap
Çıkarım, ama kendi zevkime uyanları alırım. Fikir verirse de kırmadan dinlerim sadece.
zevkli olmuyo ki ya
Yesss o kendine ben kendime alışveriş yaparım ne de olsa bn de ne istesem onu yapan birisiyim
mantıklı
Onun tarzı beni bağlamaz cıkarım ben benim tarzımı bilirim
fikrini sorabileceğim biri olsun isterim ben yanımda
Çıkarım sonuçta arkadaşım tarzı için çıkmamazlık yapmam alışverişe
Yakın arkadaşım ise çıkarım mağaza içinde ayrılırız nasılsa
zevkli gelmiyo bana
Hayır ben kendi istediğimi alırım
öyle olmalı zaten
cıkarım arkadaşım için
keyifli gelmiyo bana
Kendi bilir ben karışmazdım
insan yorum istiyo ama yanındakinden
Evet çıkarım. Çıktım da
nasıl geçti keyifli mi
Evet sevdiğim bir arkadaşımdı. Keyifli vakit geçirmiştik.
Yalnız çıkmayı tercih ediyorum.
yani böyle olacağına yalnız çıkmayı tercih ederim ben de
Benim tarzıma karışmadığı sürece sıkıntı yok.
hahaha mantıklı
Çıkarım ama genelde tek çıkıyorum ben
yani tek çıkmayı tercih ederim böyle olmasındansa
tercihlerin olması güzel
Kendimle alışveriş ederim
fikir olsun istiyo ama insan yanında
Çıkarım ama kendi istediklerimi alırım
tabii ki
Ben genelde yalnız çıkarım alışverişe
tek başıma eğlenceli geçmiyo ya
Ama çok iyi alışveriş yaparım ha
Evet çıkarım tarz konusunu dert etmem
Çıkarım tabii belki bi şeyler öğrenir 😁
Hayır 😖
ben de ya
banane ya herkesin zevki kendine takmam bunu
Çıkarım cabim
zmaan kaybı bence
Neden ji
Çıkmam
ben de valla
Çıkarım ama istediğimi alırım...
yani tabii ki ama insan fikir istiyo
Çıkmam
ben de valla
Hayır
ben de çıkmam
alışveriş yapmam
neden ki
Sevmem
Çıkarım ama dinlemem
tabii ki öyle olmalı çıkıyosan
çıkarım yani
zevkli olmaz gibi sanki
Çıkarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?