Tek yaşamaya başlayacağım, aylık market alışverişim çok tutar mı?

Tek yaşayanlar yazarsa sevinirim 😘 mutfak alışverişi tuvalet kağıdı vs işte 🤔
Güncellemeler
+1 yıl
Her sabah ve akşam evde yiyeceğim. Öğlen işte bedava yiyeceğim ☺️ öyle düşünerek yazın lütfen
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Tek yaşayacağım, aylık market alışverişim çok tutar mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Tek yaşamaya başlayacağım, aylık market alışverişim çok tutar mı?
Cevapla