benim bu kadar yoktu ama en az 30 falandı benimde hiç birisini değil sadece 2 tanesini sürüyordum 😀 bende diğerlerini attım ya da kardeşime verdim fix kırmızı ya da bordo sürüyorum zaten toplam 6/7 tane bıraktım 😂
Zamlardan önce 250 civarı idi bir ara 800 yapmışlardı almadım. Baktım 500 liraya düşmüş dedim bu da kötünün iyisidir. Zaten evde jagler kullanıyorum. Jaguarı dışarı çıkarken sıkıyorum. Parfümü havaya 1 kere sıkıp parmaklarımın ucuyla boynuma sürüyorum Andy Garcia öyle yapıyordu. 😂
Yok daha önce bi kaç defa marka traş makinesi aldım çöp çıktı 🙉 3-4 sene önce dandik tabirle aldığım bi traş makinası vardı 2 yıl hiç sıkıntı çıkarmadan kullandım.. başına ne geldi bilmiyorum kayboldu 🙄
Normalde ben almam çalıştığım yerden veriyorlar çalıştığımız firmanın ürünlerini kullanıyorum hatta çoğunu arkadaşlarıma dağıtıyorum. Geçen trendeyolda dolanırken rujun rengi hoşuma gitti bordo alayım dedim indirimde öyle aldım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Selamm 🧚♀️
Bunlar 🤗
oouw bunlar ne 😍😂
Sık kullanılanlar 😅 bide diğerleri var :)
üçer beşer almışsın 😂
Ee günde 3'er 5'er kez kullanılanlar bunlar oluncaa 😉😊🤷🏻♀️😅
günde 3 kez deo🙄
Ahahahaha
Oje kendime her gün bir oje almak için sebep oluşturuyorum 🥲
koleksiyon olmuştur seninkisi artık
Sayılır gibi 203 😂
nee 😱
Ojeler 16 tl olmuş artık bahaneler kurtarmıyor 😄
benim bu kadar yoktu ama en az 30 falandı benimde hiç birisini değil sadece 2 tanesini sürüyordum 😀 bende diğerlerini attım ya da kardeşime verdim
fix kırmızı ya da bordo sürüyorum zaten toplam 6/7 tane bıraktım 😂
Ahahhh ben de jxdjhdbdjdjuxux
Mağarada yaşıyom ben bakım yapmıyom dişlerimi fırçaladım bak unutmuşum
ne diyon 😂
Sabahları yapıyom ben bakım aksamları öküz gibi yayılıyorum yorgunluktan 😂
Haa sen bakım alışveriiişi diyon benim kafa gitmiş sahiden
kafan nerde 😂😂
Valla en son sensodyne diş macunu aldım birde traş makinası aldım parfüm alcam yakın zamanda o kadar kafam bilmiyorum nerde 🤷♂️
toparlan kendine gel 😀
Dişmacunu jole ( Çilolatalı kek malzemeleri ) 😂😂😂
ahahahahahha 😂😂😂 yaa off
Hhajajaja iyidi ama 😂😂😂😂😂😂
şaşırdığın sorumla bunu iyi toparladın ama 😂😂😂😂
Şampuan, duş jeli, saç bakım kremi, duş sonrası saç keratini, parfüm, deodorant.
oow kaç tuttu 😀
400 TL idi yanlış hatırlamıyorsam.
Parfüm çok pahalı bir parfüm değildi 100 TL idi oradan yırtıtım yoksa daha yüksek bir miktar tutardı.
evet uygun tutmuş
Benimki beleşe geldi köyden bir çuval kil getirmiştim. saç, yüz vs. bilimum heryerde kullan😂
ohh valla 😂
Cidden sağlıklı 🤗
Deodrant alıyorum sıklıkla stok yapmadığım şeylerden diyebilirim
inşaAllah alüminyumsuz deodorant alıyorsundur
Nivea yıllardır kullanıyorum bilemedim
Şampuan, parfüm, deodorant, el yüz kremi, sakal kremi, duş jeli
kaç para ödedin 😀
Geçen hafta aldım işte parfüm biraz pahallı onu da netten alıyorum zaten parfümü saymazsam 180 lira falan tutmuştu
parfüm kaça 😀
500 lira verdim hemen bitmesin diye de Andy Garcia gibi sıkıyorum 😂
ahahahah 😂😂😂
bende chaneli öyle sıkıyorum bitmesin diye 😂
Zamlardan önce 250 civarı idi bir ara 800 yapmışlardı almadım. Baktım 500 liraya düşmüş dedim bu da kötünün iyisidir. Zaten evde jagler kullanıyorum. Jaguarı dışarı çıkarken sıkıyorum. Parfümü havaya 1 kere sıkıp parmaklarımın ucuyla boynuma sürüyorum Andy Garcia öyle yapıyordu. 😂
ahahahahaha 😂😂😂
😬😬
Tuzsuz şampuan, fondöten allık aldım.
tuzsuz şampuan hangi marka
Liquid Keratin marka alıyorum
işe yarıyor mu ne gibi artıları var mesela
Saclarımda boya olduğu için boyayı akıtmıyor daha uzun süre rengini koruyor nem kaybettirmiyor ve yıpranmayı önlüyor ben faydasını gorüyorum yani.
tuzsuz şampuanları öneriyorlar zaten
Trendyoldan cilt temizleyici losyon aldim
kaça
..
🤷♀️
Link atıyorum olmuyor
neyse boş ver o hâlde 😀
Kişisel olanlara karşıyım bencil olamıyorum
ne alaka şimdi 🙄
Bir alakası olması gerekirmiydi
Deodorant ve tıraş losyonu 150 küsür tuttuydu.
fazla tutmuş🙄
2 deodorant niveanın. Bir de niveanın losyonu işte.
Islak mendıl aldım yeterlı mi 😂😂
yetersiz niye sadece o 😀😂
Yeter işte elımı sonra yüzümü en son ayakkabıları siliyorum. Bence yeterlı 😂😂
ıyy kusam mı 😒
Az öteye kus kız 🥺
üstüne kusarım 😒
Ekmek banmalık offf
ahahahha kahkaha attım 😂😂😂
Törpü oje silme şeysi makas boya... 😂😂😂😂
nee 😂😂
Ahahahah şaka şaka ne işim olur onlarla ama cidden o oje silme şeysinin adı neydi ? 😂😂😂
aseton 😀
Heh aseton bak bilmiyorum bile gidip alacam bide ama gerçek cevabım şampuan ve deodorant :)
neden dalga geçiyorsunuz benle 😂
1 saat önce Traş makinesi aldım 🙄
kaça aldın :)
275 TL
ne marka
🧐 markasına bakmadım görünüşü hoşuma gitti 😇
nasıl bakmazsın ya en önemli kriter 😀
Yok daha önce bi kaç defa marka traş makinesi aldım çöp çıktı 🙉 3-4 sene önce dandik tabirle aldığım bi traş makinası vardı 2 yıl hiç sıkıntı çıkarmadan kullandım.. başına ne geldi bilmiyorum kayboldu 🙄
cidden mi 🙄
Hııı cidden 🤷🏻♀️
Hatırlamıyorum ki jdjjfjfj
Ped, oje ve göz kalemi.
Nivea- yüz temizleme suyu
Tras köpüğü ve kolonyası
Diş macunu ve ağız bakım suyu..
listerine mi
Her zaman.. 👍
alkollü olan mı alkolsüz mü
Alkollü tabii ki..
off nasıl yakıyor ama cayırr 😂😂
Yananı Allah görür, boş ver.. 😄
bittabi 😂😂😂
duş jeli şampuan jilet
erkeklerde duş jeli kullanıyor demek ki 😀
vucut temizliği önemli :)
Oje ve💄 aldım.
kaça
3'lü oje 110 TL 💄 95 TL
niye ucuz öyle 🙄
Normalde ben almam çalıştığım yerden veriyorlar çalıştığımız firmanın ürünlerini kullanıyorum hatta çoğunu arkadaşlarıma dağıtıyorum. Geçen trendeyolda dolanırken rujun rengi hoşuma gitti bordo alayım dedim indirimde öyle aldım
hmm güle güle kullan 😌
Teşekkür ederim beybi
Diş macunu 😂
hani gelmeyecektin sorularıma?😂😂😂 ben sana demedim mi dayanamazsın diye 😀
Tüh bu senin sorun muydu 🤦 üstteki sorulara sırayla görüş yazıyordum 🤦
hıhı eminim öyle 😂😂
Eveet öyle 😏
her sorumda sana bunu hatırlatmazsam var ya 😂
Hiçte bile görürsün 😂😂
görürüz 😀
şampuan
Şampuan
En son peeling aldım
hangi marka :)
Yaklasık 500 tl
neler aldın
Kişisel özel bi kısmı
Ne kadar tuttu
300 küsür
Çok değil mi 😅
çok ama fiyatlar pahalı 😀
Sana darıldım ben :(
kimi darıltmışım gene ya 😀
Beni. Neden mesajlarima cevap vermiyorsun :(
kimsin ki gizli yazmasan görebilirdim 😀
Mesaj attım ama cevap yazmadın 😁
😀
Eee 😅
gizli kim olduğunu bilmeden cevap yazdım mı yazmadım mı bilemem
Şimdi bakar misin
bakmam 😀
Peki :(
pes mi etsen acaba artık 😀
Teşekkür ederim yine de