Alışveriş & Hediyeler Son gelen zamanlardan sonra alışveriş poşetlerini doldurabiliyor musunuz? вιтєχєи Takip Et FenomenGuru Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Eskisi kadar dolmuyor maalesef, eskiden yaptığım alışverişleri şimdi yapamıyorum. Sizin durumlar nasıl? :) Son gelen zamanlardan sonra alışveriş poşetlerini doldurabiliyor musunuz? Cevapla Alışveriş Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
wcanesen Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl eskiden 34 tl ye hiç sekmeyen film depomu hazırlayabiliyordum. aynısı 172 TL oldu dersem inanır mısınız? 1 1 Yorumla вιтєχєи +1 yıl Elbette, mümkündür Yorumla
YarabantlıRakıŞisesi Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Eskiden 100 liraya araba dolardı şimdi bir yag alıp çıkıyoruz 2 4 Yorumla вιтєχєи +1 yıl O bile gelmiyor Yorumla YarabantlıRakıŞisesi +1 yıl O zaman 100 TL artık 10 TL diyelim Yorumla вιтєχєи +1 yıl Aynen öyle, bir kıymeti kalmadı artık Yorumla YarabantlıRakıŞisesi +1 yıl Bekleyip görelim bakalım nerede patlak verecek Yorumla
KASLANnN-_ Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Poşet doluyoda dışarda yemez gezmezsen yani bi yerden alıp bi yerden veriyoruz 2 3 Yorumla KASLANnN-_ +1 yıl Arkadaş doğru demiş eskiden 100 tl ye sepet dolardı şimdi bi yağ olmuş 100 tl akla ziyan bi ülkede yaşıyoruz ve halk hala uyuyo Yorumla вιтєχєи +1 yıl Halkın kendisi fırsatçı zaten hocam, her şeyi iktidara bağlamamak lazım. Her önüne gelen kıtlık varmış gibi yağ'a saldırırsa talep artar onunla beraber fiyatta artar. Yorumla KASLANnN-_ +1 yıl Ben buna katılmıyorum zam gelecek diye halk korkmuş alım olmuş olabilir bi ülkede böyle şeyler yaşanıyosa bi düşünmek lazım Yorumla
QueenOfTheFate Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Tek başıma yaşıyor olsaydım yine kendi kendime yeterdim. 1 0 Yorumla
desparandum Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Kabullendim artık fakirim 1 5 Yorumla вιтєχєи +1 yıl Halkın büyük bir kesimi fakir, hayat instagramda gördüğümüz gibi bir şey degil :D Yorumla desparandum +1 yıl Elbette öyle izah ettiğim gibi daha çok kendimde aydınlama yaşadım 😀 Yorumla вιтєχєи +1 yıl Bende üzülme diye teselli vermiştim ahskshds Yorumla desparandum +1 yıl Çok incesin kdkdkd Yorumla вιтєχєи +1 yıl Ahhsdkshs teşekkür ederim Yorumla
Nicknameyokk Takip Et Xper 7 Yaş: 34 +1 yıl Hayır dolmuyor 700 800 tl harcıyoruz bir ay bile gitmiyor 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,4b cevap paylaştı. Canım isterse dolduruyorum istemezse doldurmuyorum 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
eskiden 34 tl ye hiç sekmeyen film depomu hazırlayabiliyordum. aynısı 172 TL oldu dersem inanır mısınız?
Elbette, mümkündür
Eskiden 100 liraya araba dolardı şimdi bir yag alıp çıkıyoruz
O bile gelmiyor
O zaman 100 TL artık 10 TL diyelim
Aynen öyle, bir kıymeti kalmadı artık
Bekleyip görelim bakalım nerede patlak verecek
Poşet doluyoda dışarda yemez gezmezsen yani bi yerden alıp bi yerden veriyoruz
Arkadaş doğru demiş eskiden 100 tl ye sepet dolardı şimdi bi yağ olmuş 100 tl akla ziyan bi ülkede yaşıyoruz ve halk hala uyuyo
Halkın kendisi fırsatçı zaten hocam, her şeyi iktidara bağlamamak lazım. Her önüne gelen kıtlık varmış gibi yağ'a saldırırsa talep artar onunla beraber fiyatta artar.
Ben buna katılmıyorum zam gelecek diye halk korkmuş alım olmuş olabilir bi ülkede böyle şeyler yaşanıyosa bi düşünmek lazım
Tek başıma yaşıyor olsaydım yine kendi kendime yeterdim.
Kabullendim artık fakirim
Halkın büyük bir kesimi fakir, hayat instagramda gördüğümüz gibi bir şey degil :D
Elbette öyle izah ettiğim gibi daha çok kendimde aydınlama yaşadım 😀
Bende üzülme diye teselli vermiştim ahskshds
Çok incesin kdkdkd
Ahhsdkshs teşekkür ederim
Hayır dolmuyor 700 800 tl harcıyoruz bir ay bile gitmiyor
Biraz sıkıntılı bir süreç
Doluyor da sanki daha bi ağırlaştı 🙄
Canım isterse dolduruyorum istemezse doldurmuyorum
Evt bit pazarından alışveriş yaparım
Yüksek maaş aldığım için hep doluyor:))
İki poşet doldurup 250-300 TL bayılıp çıkıyoruz
Mecburen dolduruluyor yapacak bişey yok
Marketin yolunu bile unuttum
Yok.
Doğru maalesef