Alırım tabi neden almayayım? Hediye karşılık beklenerek alınmaz öyle yapılırsa bir kıymeti kalmaz ki, zamanı olmamış olabilir imkanı el vermemiştir acil ödemeleri olmuştur ya da alacak içine sinen bir hediye bulamamıştır her şey olabilir saygı duymak gerek bana almadı diye ben de almamazlık yapmam. Şahsen doğum günümde bana hediye alınsın alınmasın takılmam bu duruma benim için önemli olan mutlu günümde yakınlarımın benimle birlikte olmalarıdır, gerek bizzat gelerek gerek mesajlarıyla aramalarıyla.
alırdım.. hediye almamasının bir sebebi olabilir para sıkıntısı olabilir ; son anda öğrenmiş olabilir falan.. bir sebebi olmasa bile ben alırdım yine dr
genelde doğum günümde görüştüğüm insanlar en değer verdiklerim ve hediyeleri hayatıma girmeleri olduğundan, evet alırım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Yapmışlığım olmuştu 2 ş*rfsz arkadaşıma benden önce doğum günleri oldukları için 2 şer tane hediye almıştım ikisinede benim doğum günümü bile kutlamadılar hatta doğum günümden öncede sonrada hiç konuşmadılar gene sinirlendim o**pular