Kartı unutmak, ücretin yetmemesi vb. Gibi korktuğunuz durumlar var mı?


Kartta sorun olması o yüzden kartla alışveriş yaparken yanımda mutlaka nakitte bulundururum aksilik olursa. Bir kez başıma geldi çünkü çift hesaplı kartımda çekemedi kasiyer cebimden verdim.
Cevap
19Cevap
Peki sizce ben Gratis’ten bir sürü şey alıp, sonra da kasaya gelince cüzdanımı evde unuttuğumu fark edip rezil rüsva olmuş muyumdur?
😅😅 allahım tahmin edemiyorum seni o an
Utanırım🤦🤦🤦
"Yetersiz bakiye" olmak çok fena bir durum...
Bazen otobüste başıma geldi...
Otobüs'teki cihaz, milletin önünde dillendirerek "Yetersiz bakiye" demesi, bir tokat gibi...
Kartımda para oldugu halde bianda ya boş cikarsa diye şeytanın beni dürtmesi bir kaç kez bu his başıma geldi 😅😅
ürünlere zarar vermek ve onu satın almak zorunda olmak (bir şişe içecek kırıp onu ödemek gibi)
Parayı kaptırmış olmam ya da hesabın blokeli olması falan olabilir.
Ücretin yetmemesi ve kartımı evde unutmak gibi şeylerin başıma gelmesini istemem.
ücretin yetmemesi, kasada içeceğin şişesinin kırılması falan
Temassız limiti yüksek farkında olmadan yüksek miktar cekılmesı pek fişlere bakan bırı degılım 😊
Sanırım cüzdanı evde unutmak olabilir.
Ücretin yetmemesi sonra onları geri bırakmak
Parayı evde unutmuş olmaktan korkarım.
Kasadaki rakamların 3 haneyi bulma durumu
En kötü ne olabilir ki
Hayır herhangi bir korkum yok
Tek korkum ücretli olduktan sonra zar kıvamında ürettikleri poşetlerin yırtılması
Hersheyi alip en lazim olan sheyi unutuyorum bazen, veya cuzdani evde unutmush olmmak😣😣
Fiyatlarının farklı geçirilmesj
kasada erkek olması ne yazikki
Parasızlık karların yetersiz bakiyesi
Genelde hesaplarım ve ücret yeter.
paranın yetmemesinden gerçekten çok korkarım 😅
sende çok alma:P
yok korkmam
Paramı ve kartımı unutmak
Yok.
Sahte para cıkması.
Kadın kasiyere dayı demek jshxhc
Yetersiz bakiye 😂
Ücret
Çok tedbirliyim
Sırada beklemek
Kartimin cekmemesi
Hiç yok.
kartımı evde unutmam
Tabiki para sorunu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?