Nişanlınız ile düğün alışverişi yapacaksınız kayınvalideniz de gelmek istedi kabul eder misiniz?
Benim fikrim her şeye karışmayacaksa gelebilir 😂
Benim fikrim her şeye karışmayacaksa gelebilir 😂


Asla kabul etmem. Her ne kadar karışmıyor etmiyor olsa bile üzerimde bir baskı hissederim. Kesinlikle istemem. Her şeyi kendi zevkime göre yapmam lazım.
Bizim burada kızla erkek tek gidemez. Zaten nişan alışverişine kızın annesi ablası oğlanın annesi kardeşi ve evlenecek çiflerin kendileri. Bu şekilde gidilir.
Cevap
16Cevap
Yaşlıların elbette bir bildiği vardır ama bana çok saçma geliyo, her şeyden önce kuşak çatışması var, çoğu genç artık sadelikten yana mesela ama yaşlılar ya da orta yaşlılar genelde daha gösteriş istiyo, evi daha doldurmaya çalışıyo filan, sen beğeniyosun ama o kaş göz yapıyo göz deviriyo :d o yüzden umarım evlenecek olursam böyle bişi yaşamam :d
Gelmek isterse manipule etmem sadece ortak paydada buluşmaya çalışırım. Atıyorum birşeyi sevmedi bana da alma dedi ben sevdim hani bir kez evleniyoryum deyip bastırmadan kırmadan anlatırım duurumu.
Şöyle yapalım beni karıştırmasın gitsin anasiyla alsın ne alacaksa beni ugrastirmasin yeter ki ben sevmiyorum
Heyecanımıza ortak olmak istiyordur neden olmasın başımın üzerinde yeri var
Hayır eğer gelmek isterse Seçimlerime karışmasın Sadece Fikir danışırım
Hayır istemem. Zevkler renkler uyuşmaz ayrıca kalabalık cümbür cemaat gitmeyi de sevmem
bura tr kaynanada gelır anangilde gelır herseye karısır belkı kavga bılem cıkar :)
burda sen kısı ıle degıl , tum aılesı ıle evlenıyorsun :)
@burakistan35 kimseyle evlenmiyorum şükür 😃 evleneceğim adam ailesinin herşeye burnunu sokmasına izin vermemeli, ben de aynı şekilde aileyle maileyle evlenilmiyor günün sonunda yine o ve ben nokta
dediğin olur umarım .
bizim coğrafya bellı hamurda bellı .
herkesın ıstedıgı senın ıstedıgınden de reelde neler olur bılınmez.
Aynen katılıyorum, bir şeye karismiyacaksa gelebilir tabiki.
Gelebilir fakat ılımlı bir insansa gelsin, öyle her şeye karışırsa benim bütün hevesim gider ve hiç bir şey almadan dönebilirim.
Gelmesini isterim. Güzel fikirleri olabilir.
Ama her şeye karışmasını, hesabını tutmasını şahsen istemem.
Bazen geldi bazen gelmedi. Her şeye karışan biri olsa istemezdim ama gelme de denmez ya büyük sonuçta
Yani çok fazla kendi düşüncelerini kendine saklayamayacaksa gelmesinde sakınca var
Gelebilir bence bir sakıncası yok. Belkide bizim bilmediğimiz bir konuda bize yardımcı ola bilir.
Ben ablamınkine gitmiştim enişteme az çektirmedim😂😂😂
Af buyursun da iç çamaşırı seçimlerimizi mi görücek🤭
Nişanlı mi? Rica ederim. Sadece kayınvalide gidip ikimiz adına alır ve bu iş kapanir😂😂😂
Yani bir iki kez gelebilir hepsine gelmesine gerek yok
gelebilir tabi eğer çok fikir ayrılığına dşersek ortak bir karar veririz
Kadına gelme denmez ki zaten ayıp. İstiyorsa gelecek artık yapacak bir şey yok 😃
Tabiki gelsinler. Zaten sonrasında nişanlandığım beyle tek gideriz.😂
Gelebilir tabi ki ama herşeye benim dediğim olsun derse sorun
Kayinvalidem çok kültürlü bir kadın ısrar etmedi hiç bir zaman ve çok anlayışlı
Nişan yaptım kaynanam değil de kardeşleri geldi paramı sömürdüler
edermısınız dıye olmuyo illa salca olacaklar belkı kavga bıle cıkacak :)
Aynı fikirdeyim maydanoz gibi araya girmeyecekse gelebilir :D
Bizim burda kayınvalide, görümce ve gelinin kardeşi gider
Gelsin bence. Hem benim için de iyi olur, fikir verir birlikte seceriz.
karışmayacaksa gelsin karışacaksa da oğlunun kibarca cevap vermesini isterdim :)
Düğün alışverişi yapmam ben
sevmiyom dgfhksd
Yok ya bence gelmemeli hatta her iki aile tarafından da gelmemeli.
hiç problem değil..
yeter ki sorunsuz atlatılsın o dönem..
Burnunu sokmazsa gelebilir.
Hayatta olsa kabul ederdim çünkü annesi sonuçta ve o da bu yollardan geçmiş yılların tecrübesi birikimi var
Kayınvalidem ile iyi anlaşıyorsak olur, zevklerimiz uymuyorsa gelmemesini tercih ederim...
Ederiz aman o koyar sepete ben bırakırım 😂
Gelebilir neden gelmesin ki eğer iyi bir insansa
ne gerek var ben seçicem zaten xd
Etmesek ne olacak yine geliyorlar
Gelebilir, hatta haftaya gideceğiz ve gelecek:)
Ederim annemi de çağırırım kaos severim
gelebilir ya karismam o kadar
Gelebildi sorun çıkarmam ben böyle şeylerde
Gelmek isterse gelebilir yani sorun olmaz
Gelebilir, fazla fikir göz çıkarmaz.
Gelebilir bir şey olmaz
Kayınvalideye göre değişir
evlenme evimizi kayınvalidem aldı içini biz dizdik
kabul ederim gelebilir
Gelir ya gelme denemez zaten 😅
her şeye karışmayacaksa mı? mümkün değil emin ol
Gelsin ne var yicek mi bu kadın beni. Allah Allah
Olur donları birlikte seçersiniz
Karismayacaksa sıkıntı yok
Parasını o verecekse neden olmasın 🙂
Jartiyerimi Kv beğenmezse olmaz
O gelirse annemde gelsin o zaman anlaşırız
Hayır gelemez
yani nefret etmiyorsam kabul ederim..
tek olmak isterim
Gelebilir
Maydanoz olmayacaksa gelmesinde bir sakınca yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?