Selam. Hediyenin maddi değerini ortaya çıkarmak gibi bir amaç yoksa ki olsa dahi fiyat yazan bir etiketin kasıtlı olarak bırakılmaması gerektiğini düşünüyorum.
Kendi adıma etiketi kopartır mıyım sorusu içinde kopararırım ve etiketin kalmaması içinde dikkat ederim. 😊
Bence etiket bırakılmamalı. Bazıları yakın olmadığı için hediyeyi beğenmezse diye fatura ve etiketide hediyeyle veriyor olabilir. [Eğer yakın birine hediye alıyorsam ne seveceğini bildiğim için aldığım şeyin etiketi kopartırım. Çok yakın olmadığım biriyse özel değil biraz daha genel bir şey almaya çalışırım.]
kesınlıkle hayır ben sevgılıme hedıye aldığımda kasadakı kadın fıyat etıketını karaladı ve görmedım bıle dırekt paketı verdım fıyatı tam karalanmamış hala dalgasını geçıyor benım mal bır yerden sonra ınsanı sınır edıyor
Hayır bırakmayı doğru bulmuyorum, hediye paketi yapılırken bu kısım kesilmeli. Yanlış anlaşılabilir yani ben olsam yanlış anlardım şu fiyata aldım gibisinden ben hediye paketi yaptırırken mutlaka kesilmesini istiyorum
Etiketi kıyafetin üzerinde bırakmak bana yanlış geliyor sanki fiyatıyla gösteriş yapıyormuş gibi gözüküyor. Bu hareket birnevi görgüsüzlüktür. Kesinlikle etiketi çıkarırım.