Arkadasima hediye almistim ama fiyat etiketi icinde kalmis ayıp olmuş mudur?

Arkadasima hediye almistim ama fiyat etiketi icinde kalmis ayıp olmuş mudur?
Güncellemeler
+1 yıl
Siz olsanız kırılir mıydınız?
Arkadasima hediye almistim ama fiyat etiketi icinde kalmis ayıp olmuş mudur?
Cevapla