Aldığım hediye 50-100₺ arası bir fiyatta ve ucuz diye ona az değer verdiğimi düşünüyor. Alakası yok bence, sizce var mı?

Aldığım hediye 50-100₺ arası bir fiyatta ve ucuz diye ona az değer verdiğimi düşünüyor. Alakası yok bence, sizce var mı?

Kişiye göre değişir. Her hangi bir özel gün değilse (doğumgünü, yıldönümü ve s.) alınan ratgele küçük bir hediye bile insanın yüzünü güldürür. Ama konu özel anlamlı günlere gelince iş değişiyor. Maddi sıkıntılar varsa bu durumda ucuz bir hediye almak yerine almamak tercih edilmeli bence.
Doğum günümde hediye aldığım kişiler benim doğum günüm , bir telefon açıp da doğum günün kutlu olsun bile demediler😀 Sen en azından hediye almışsın buna da şükür 😀
Ben de arkadaşıma güzel bir hediye almıştım doğum gününde kendisi bana oldukça Düz bir hediye getirmişti. Fiyatı önemli değildi ama basitti yani. İncindim biraz ama ne belli edicem kendisi bilir
Cevap
27Cevap
Fiyat önemli değildir
Arkadaşın daha önceden sana hediye aldıysa maddi olarak çok farklı değilseniz usülen onun aldığı hediyeye yakın fiyatta bir şey almalısın. Tabi kalkıp onun küsmesi ayrı çocukca samimiyeti azaltsa neysede direkt küstüm demesi komik. Daha önce sana hediye almadıysa sen ona hediye aldıysan ve bu tepkiyi verdiyse o zaman kurtulmuşsun demektir.
Evet var. Kesinlikle hemde. 50 tl ye hediye ne alabilirsin? Kitaplar bile daha pahalı. Burada konu para da değil. Ucuz şey kalitesiz olur her zaman için. 50 tlye uyduruk bir şey alirsin ancak bu da karşidakine değer vermemektir. Misal zamaninda bana arkadasim canta almişti çantanin diş gorünüsü ben ucuzum kalitesizim diyor zaten. 2 3 ay bile kullanamadan kopmuştu. Bence ayıp. Ben 100 tl ye kaliteli şal almıştım mesela. Ki yanimda 100 tl de yoktu borç almiştim. Yani kisaca ayip
Yaa yorumlarda atip tutanlara şok oldum. Herkess gelen hediyeye arkadaşina çaktirmasa da fiyatini vb aninda duşunur ve eminim bozulur konuşur da demiyorum ki lüks olsun ama 100 150 tl ye güzel şeyler alinabilir. Aman aman bi para da değil. Ama 50 tl olmamali
Böyleleriyle arkadaşlık etmeyin zaten. Verilen hediye ne olursa olsun, ince düşünülmüş bir şey )) bunu beğenip, beğenmemek çok acizce. Varlığına teşekkür ederim arkadaşım der, sarılırım. İnsanlar ne kadar samimiyetsizleşmiş çok üzücü.
Kız arkadaşıma d. günü partisi organize ettim evde yemekler yaptım sofra kurdum çanta aldım ve dogum gunumu kuru kuru kutladı sadece. Elbette insan kendini degersiz hissediyor. Ben yapıyorsam o da karsılinda jest bisiler yapmalı.
😁😁😁
@ilaydaaaanur dogruyum. ✌😄
@ilaydaaaanur neden 😄
O kadar yemekler yapıcam sofralar kurucam çantalar felan..
O da benimkine gelince 'doğum günün kutlu olsun ilayda'
Ya ne bilim kırılmam tabi kendi bileceği bir sey de gülerdim herhâlde tutamazdım kendimi
Şaka gibi gelir ya onun gibi birsey iste 😀😀😀
İnsan sevgilisine bile bunları yapmıyorken seninki fazla abartı olmuş bence 😀 biri bana böyle bir doğum günü hazırlasa kara kara düşünürüm şahsen acaba tekne mi kiralasam, mekan mı kapatsam diye 😂 o yüzden böyle çok fazla değer vermeyin ki bizi de zor duruma düşürmeyin 😀 sade bir hediye gayet makul bence doğum günü için. Fazlasını yapınca siz, ister istemez aynı ölçüde karşılık bekliyorsunuz. O yüzden sadece bir hediye al ki hayal kırıklığı yaşama boş yere kendi doğum gününde 😀
İster 100 bin liralık hediye alırım,
İstersem 100 liralık hediye alırım.
Eğer parasına laf ederse, o hediyeyi elinden alırım, hak eden birine veririm.
Arkadaşım dediğim kişi de sin kez görür beni.
Sende ona küs arkadaş değil paradaşmışsın sen defol git hayatımdan de😄 Hediyenin düşünülmesi ve maneviyatıdır önemli olan ne yüzsüz arkadaşmış arkadaş. 😄😄😄
ya düşünüp almışsın ötesi var mı? önemli olan hediyenin manevi değeridir… fiyata göre değil alınma amacına göre değer biçilmelidir.. insanoğlu işte iyilik de yaramıyor ahh ahh
29 yaşında kadın 50-100 tl tutarında bi hediye aldın diye oturup küstü mü cidden? Çevreni değiştirmelisin
3 kuruşluk insanlara 5 kuruşluk hediyeler aldıkta noldu mk şimdi hepsi başkalarının koynunda. Kimseye değer verme
Bahşiş atın dişine bakılmazmış hiç alamasan hiç değer vermiyorsun diyecek demekki çıkar hayatından ondan arkadaş olmaz
Ne bekliyordu ki? Şu zamanda para olmazsa anca o kadarı alınıyor
insan kendi değerini hediyenin parasıyla belirlememeli ayıp etmiş
Önemli olan alması ne aldığı değil, arkadaşlarını iyi seçmelisiniz
Hayatımda bana hediye bile alan olmadı. 5 tl lik bile olsa. Öpüp baş üstüne koyarım
İnanmıyorum şaka gibi tam tersi bence verilen hediyenin manevi değeri daha önemli
Hediyenin pahalısı ucuzu olmaz düşünmüşsün almışsın bunu dile getirmesi bile çok kaba ve kırıcı
Belki o an paran yoktu olamaz mı önemli olan hatırlanmak hediyenin değeri değil
Ben fiyat ölçmem kişiye uygub hediye alırım ve genelde de beğenilir😉
İnsan bu sebebten küsmeye utanır be, yazıklar olsun o arkadaşa
Önümüzdeki yıl pahalı bir hediye alınca da barışır oyleyse 😉
Önemli olan hediyenin diyatı değill arkadaşlarını iyi şeç o pişman olsun şimdi seni kaybettiği için
Hediyenin ucuzu pahalısı olmaz senin yerinde olsam birdaha o kişiyle görüşmem maddiyatçı birisi
Hayır ama hediyeyi alanın tepkisi anlama kapasitesini yansıtır.
küstüğü çok iyi olmuş. bir daha barışma sakın.
hediyenin fiyatı sorulmaz bir de az değer veriyorsun bana mı dedi
Senin arkadaş olarak gördüğün şahıs Nanköörr.
Hak etmiyor hediyeyi. Sen değer veriyor düşünüyorsun hediye alıyorsun yaptığı davranışa bak..
Bu da arkadaşlık olmuyor işte maalesef... Düşünce bile önemli iken maddiyata bakılması üzücü.
Hediye manevi olarak verilen biseydir para hakkında en ufak bir konu açılmasi halinde o arkadaşın gerçek arkadaş olmadigina emin ol bence hediye bir araba da olabilir bir kitapta bir cımbız da hepsinin değeri gözümde aynı dir
Arkadaşa, sevgiliye neden para harcarsınız hiç anlamıyorum, ailenize yapacağınız jestler kimlere kimlere yapılıyor, yazık o paraya cidden
Cok iyi olmus kustugu sorunlu bir arkadastan kurtulmussun
Bence o senın arkadaşın değil çıkarcı biri sadece ben olsam hediyemı de alırdım birdaha da görüşmezdim
Gerçekten iyi bi arkadaşın olsaydı düşünmen bile yeterdi iyi bi arkadaş değil hazır ara açılmışken uzaklaş
Sende pintiymiş80 tlye döner satılıyo ya en azından 300 lirqya yakın bir şey alırdın
bence bir önemi yok ama takık olan insanlar vardır herhalde
Bence senden ayrılmak için fırsat kolluyormus ve bu bahanesi olmuş
Ya bence böyle düşünen biriyle arkadaş olmana gerek yok
Arkadaşının değersizliği bu durumla gözler önüne serilmiş, yol ver gitsin
Hediye senin için arkadaşınına alfığın önemle alakalı fiystla fepil
Ayip etmisssss olmaz oýle sey
En güzel hediye sevgidir. Ne kadar ayıp
düşünüp almışsın yaptığı terbiyesizlik
Gerçek arkadaşın değilmiş.
Yansıtmaz tabiki. Öyle düşünüyorsa bırak küssün
İyi yapmış hemen sil arkadaşını.
Degeri maddiyatla ölcenler net degersizdir
Var maalesef öyle tipler
Bence sen onunla arkadaşlığnı tamamen bitir
Senin maddi gücün daha fazlaysa haklı
Terbiyesizlik yapmış
Arkadaşlığını gözden gecır derım.
Sacma bi sebep
Küsmek için bahane arıyomuş
Arkadaşın kaybeder.
arkadaşlığı kes
hayır. yanlış yapmış
Bence artık o arkadaşın olmamlı
Saçmalık
Hayır canım ne alaka. Saçmalamış arkın
Saçma ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?