Bu pırlantayı ben çok uzun süredir istiyordum🙈 aslında ona söyleyemiyordum.. sonunda sordu😊 bu pırlanta yüzüğü gidip denedim ben, inanın benim ince parmağıma göründüğünden daha zarif güzel durdu🙈 Kodunu flan istedi sevgilim, yarın gidip alacak.. zaten ben altın vs takan biride değilim. Yani ondan yüzük dışında başka bir talebim olmaz. Gerisini istediği gibi alabilir🙈yüzük bir bayan için bana göre nefestir, kalptir❤️😄 evett sizce nasıl seçimim Not: Fiyatını sorarsanız söylerim🙈
Yakında nişanımız var. Sevgilim, "istediğin yüzüğü bana söyle gidip alayım" dedi. Sizce nasıl?
Birlikte gidip alın canım. Bence iyi yapmışsın kendin seçmekle😊Bazı arkadaşlar yok erkek arkadaşım seçsin isterdim demiş ama her erkek anlamıyor ki beğenmeyeceğim düşünmüştür doğal olarak sonuçta tek taş da önemli bişey. Mutluluklar😊
2
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya evet bana sordu senin için takılardan ne önemli. Kolye flan sandı. Dedim yüzük🙈 şehir dışında olduğu için dediki beraber bakamayız, sen git dene seç ben gider o firmadan alırım onu.. zaten bilindik bir marka, her şehirde şubesi var.. yani yüzüğü kız seçmeli evet☺️
Pırlantanın zarif ve şık olmama şansı yok gibi birşey, bu model çok zarif duruyor sadece yan taşları bir tık fazla gibi geldi benim zevkime hitap etmiyor tabi siz beğendiyseniz sorun yok :)
Kız ne var biliyormusun, bende öyle sandım. Gittim baktım onu bayide, yan taşları minikmiş😄 görünce şaşırdım. Daha çok sevdim. Fotoda zumlamışlar yani. Taşları minicik çok zarif☺️
Çok zarif güle güle kullanın. Bende söz ve nişan da pırlanta tercih ettim.Çok şık duruyorlar fakat alyansta altın renk düşünüyorsanız uyumlu olmuyor belirtmek isterim. Ben beyaz altın alyansla kombinlemistim
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya alyansı altın renk istiyorum. Onu diğer elime takarım. Altın renk olmayan alyans bana saçma geliyor nedense
Yüzük önemsiz bana göre. Tabi kişiye göre değişir. Gerçi bana göre çoğu şey önemsiz dhsnshsnsjs neyse sizin sorunuza gelecek olursak fena değil ama bence klişe.
Hayırlı olsun. Ben baget seviyorum su dikdörtgen ya da kare kesim ben bluediamond'in bir bageti var onu çok beğeniyorum. Bu da hoş ama o daha modern bu klasik bira daha
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya bageti ben eskiden kimsede yoktu hayrandım. Şimdi herkesin parmağında, kusacam.. yolda yürüyorum herkesin elinde baget.. bıktım görmekten iyice soğudum. Bu yüzük inan klasikte değil, yakından gidip baktım şahane modern birşey. Bayıldım.. yakından daha farklı
Çok tatlısın kuzum sevindim ne kadar güzel söylemiş ama dikkat et çakma olmasın insanlara güvenilmiyor gerçek zannedersin gider çakma alır iyice tânı evlenmeden pismanlik yaşama
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yok aile dostumuzun oğlu zaten🙈 tanıdık. Öyle birşey yapan vardır ama o yapmaz
Aslında fiyatını sormaya korkuyorum çok zarif gerçekten bana göre ama biraz fazla gösterişli ben sadeliği seviyorum
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
İnan bende öyle kaba saba bişey bekledim. Takınca görünce şok geçirdim. Okadar inceki, zarifki.. şaşırdım bakakaldım. Daha çok beğendim:) ya pahalıda değilki aslında.. 4.500 tl.. inan bu en uygunu. Diğerlerini görsen 8 bin 10 bin. Bu yine iyi
Ben beğendim çok güzel, hayırlı olsun. Ama neden o gidip alıyor, beraber gidin bari 😅
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya o uzakta, başka şehirde. Pandemide var gelemiyor işi gücüde orada. Birde altın arttıkça benim beğendiğim yüzüğün fiyatıda artıyor hemde çok😄 dedik bari şimdiden alsın onu🙈
Alışveriş & Hediyeler konusunda 461 cevap paylaştı.
Sanki biraz karmaşık buldum ben biraz daha sade şeyleri seviyorum. Siz beğendiyseniz ve içinize sindiysee sorun yok güle güle kullanın..😊 Mutluluklar 🌺
Size verilen değer yüzük gibi bir metalin maddi karşılığı kadar düşük ise mutluluk çok uzakta olabilir. Önemli olan size hissettirdikleri , o yüzüğü veriş yöntemi , yeri ve devamlılığı
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sen alda, o kız mutlu olur. Önemsendiğini hisseder. Bana sorması bile beni çok mutlu etti. Benim o yüzüğü alacak gelirim var. Ama onun düşünmesi benim duygularımı okşadı. Önemsenmek güzel his
Ben sormadan hediyemi alıyorum. Zaten o sizi azda olsa tanımış olsa idi sizi mutlu edecek hediyeyi size sormadan da alabilirdi. Bence bu kolaya kaçmaktır. Salih Güneyin güzel bir sözü var.'' Kadınlar kadınlar için giyinir , Erkekler için soyunur'' sizin amacını hava atmak. Size iyi eğlenceler
Ama bu nişan yüzüğü değilki.. alyansları birlikte gidip seçeceğiz.. bu kıza alınan nişan pırlantası. Hediye gibi. Yani nişan alyanslarımızı birlikte gidip seçeceğiz
Ya birisi yüzük alınmazsa nefessiz mi kalcan demiş de ona ayar oldum. Neden alınmasın ki ya.! Her kadın ve her erkek her şeyin en iyisini hak ediyor. İyi ki varız.