Benim gibi kitapçıları ve sahafları gezmeyi seven varsa iyi anlar. Yaşadığım yerde aradığım kitap yoksa mecbur internetten alıyorum.


Ben genelde kitapçıda gezer iyice bakarım alacaklarımı kafamda belirlerim sonra gider güvendiğim bir sitede internetten alırım çünkü böyle yapınca fiyatlarda uyguna geliyor 🌺
Bir süredir internetten alıyorum. Süreç malum kitapçı da olsa gezmek çok da mantıklı gelmiyor.
Cevap
4Cevap
Kitapçıkları gezmeyi çok severim, beğendiğim kitapları alırım ama genel olarak alışverişi online yaptığım için kitabı da online alıyorum.
İnternetten aldığım çok nadirdir. Gidip kitabı elime almalıyım. İlk sayfa ilk satır ve son sayfa son satırını okurum. Dikkatimi çekerse alıyorum
Bende gezerek almayı çok severim ama pandemi sürecinde hiçbir şekilde almadım sadece internetten sipariş veriyorum
Kesinlikle kitapçı.. O rafların arasında gezmek, kitapları elime alıp incelemek en güzeli..
Genelde beklemeye tahammülüm olmuyor. kitapci.. bulamazsam internet.
Dokunmak, önce bir karıştırmak hatta bir kaç paragraf okumak hoşuma gider.
artık online hallediyoruz her işimizi
İnternet üzerinden yapıyorum
Kitapçıdan tercih ediyorum
Kitapçidan bakip internetten satın alıyorum.
Etik değil
Kitap almam...
Kitapçı
Kitapci
Yapmıyorumki
İnternetten
Internetten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar