İnternetten kitap okumak mı yoksa kitaplardan bizzat okumak mı daha hoşunuza gider?

Kitap gibisi var mı ya? O kokuyu hissedeceksin. O sayfaya dokunacak parmağın. Her sayfayı okuduğunda bir rahatlayıp bir mutlu olacaksın. İnternetten okumaya karşıyım ben ya. Tabi saygım var. Kütüphaneniz olsun evinizde. Yıllar sonra dokunup hatırlayacağın ani gibi.
İnternetten kitap okumak mı yoksa kitaplardan bizzat okumak mı daha hoşunuza gider?
Cevapla