Alışveriş & Hediyeler konusunda 470 cevap paylaştı.
Tüm seçenekleri seçme şansımız olsa keşke. Aralarından eledim ve benim için mikroskobik partiküller. Temizlik öyle üstten olunca benim için hiç önemi yok.
Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,7b cevap paylaştı.
Ev temizliğine başlamam çok zor olur gadası. Ama işin başına geçince açarım müziğimi aheste aheste temizliğimi yaparım. Kadınlar gibi acele etmem. 3 güne kadar temizlik yaptığım olmuştur. Hem acele işe şeytan karışır derler.
❗️BA-YI-LI-RIM. Sizlere kendi ilginç temizlik sırlarımından bahsetmek isterim. Benim vazgeçilmez aşkım süpürge temizlik yapmak benim için ciddi bir iştir önceden bir liste yaparım ve temizliği buna göre başlarım ve bir numara yüzeyleri delicesine temizlerim. Temizlediğim yüzeylerin ışıl ışıl olması ve mis gibi kokması içinde zemin temizleyici kullanırım. İş sıralamamı asla bozmam gün batımına kadar tüm evi temizler son olarak tekrardan yerleri süpürürüm gün batımında ise pencereleri sonuna kadar açar güzel bir kahve içerim. Ama olmazsa olmazım süpürgedir en büyük ve en güzel yardımcım 🥰 çok iyi bir ikiliyiz onla başlar onla bitiririm.❤️ Temizliğin bir sırası mı olur demeyin deneyin bir program eşliğinde sıralayın işleri ve uygulayın bayılmayacaksınız bu program işine. 📝
Temizlik hastası değilim ama sanırım alışkanlık olmuş erkenden uyanır hergün düzenli detaylı temizlik yapıyorum vaktim kalmaz diyerek bazen geceden yapıyorum, temiz evde sanki daha ferah nefes alıyorum.
Temizlik yapmayanlara tavsiyem olsun yatmadan önce banyonuzu, tuvaletinizi temizlerseniz sabah temiz ortamda yüzünüzü yıkarken diğer odaların dağınıklığı ve pisliği gözünüze batmaya başlıyor. Bazen kahvaltı hazırlamadan temizliğe girişme isteğiniz artıyor.
Saatlerce emek verilen o temizlikten sonra insan yerde saç kıl tüy hiçbirşey görmek istiyor evde üç kadınız nefes alsak yere saçımız düşüyor zaten ee birde kedimiz var geçen sene dyson kullanmaya başlamıştık bizim evin temizlik evresi dysondan önce dysondan sonra diye ikiye ayrılıyor
Koltuk diplerine yapışan ve giren tozların uzun süre temizlenmediğinde acayip bir yumak şeklinde pislik Olarak karşımıza çıktığını hepimiz görüyoruzdur bunları temizlemenin en güzel yolu koltuk diplerini çok iyi çeken bir cihaz bu cihaz ve hepimiz biliyoruz fakat fiyatından dolayı maalesef çoğu kimse alamıyor
Temizlik yapıyorum 3saat sürüyor, oh bir kahveyle keyif yapma vakti diyorum duş muş vs bir bakıyorum daha 3 saat geçmemiş ortalık pert. Daha da kötüsü sonraki 3 gün uyuyorum yorgunluktan. İşin özü simetri hastasıyım, toza alerjim var , düzensiz, asimetrik eşyalarla dolu bir mekanda nefes darlığı başlıyor bende. Aynı takıntılara sahip bir yakışıklı lazım bana
Temizlikten nefret ederim kadınlar bütün hayat temizlikte geçiriyorlar. Sanki madalya verecekler. Ben ne manyak temizlik hastası olanları tanıyorum. Çok sıkıcı. Temizlikcileri sevmiyorum patavatsız soruları soruyorlar. Biraz mutevazi olayım sohbeti başlıyorum sonra pişman oluyorum görgüsüzlük çok kötü birşey.
Alışveriş & Hediyeler konusunda 850 cevap paylaştı.
Ayrıntılara çok dikkat eder, olabilidiğince temiz olmasını sağlamak adına o bölgelerin tamamen temizlenmesi için elimden geleni yaparım. Aksi takdirde halının altına süpürmekten farksız olur o temizlik.
Evde bir tane bile toz kalmamalı hem kendim biraz titiz bir insanım hemde minik bir bebeğim var. Tek günde tek evi bitirmem imkansız koskoca ev dip köşe yapınca bitmiyor. 😲 Bir DYSON'umuz yok ama elimden geldiğince temizlemeye çalışıyorum 🌿
Temizlik hastası değilim ama her ne olursa olsun bir işe giriştim mi en iyisi olsun hakkıyla olsun isterim. O yüzden bütün şıklar, hepsi benim bebeklerim. Hiçbirinden vazgeçmem. Yani hepsi benim için🤚🏻😁
Bunun dijital gösterge olayı çok iyi. Temizlikte esas konu sürekliliktir , ayda 1 temizlemekle hijyen olmuyor. Zaten günümüzde toplu konutlarda da istediğiniz her an makine kullanma durumunuz yok , anında dairenin tabletine şikayet mesajı geliveriyor :)
İyi emiş gücü , daha iyi mikron seviyeli hepa 13 ler ve iyi bir vileda 🤭
tüm evi süpürdükten sonra paspasla her yer parıl parıl olana kadar silme olayına bayılıyorum. ev işi yaparken terliyorum ama evin yazın klimasız bile püfür püfür olması ćok güzel hissettiriyor.
Dyson'ın ev aletlerinin kalitesini tartışmaya gerek yok zaten de ben kızlara ayrıca şeyi önereceğim. Isısız saç duzlestiricisi gerçekten harika Dyson'ın mutlaka alın derim
temizledigim yerden emin olmam lazım. temiz olduğuna temizledikten bir yarım saat sonra tekrar temizlerim silerim ve iyice temizlendigunden emin olurum buda hoşuma gider cubku ufacık toz olsa bu mikrop kapmamizi sağlar tozlardan uzak oldukça daha sağlıklı ve güvende oluruz
Ev, ortam temiz olunca ruhum açılıyor, ferahlıyor. Zaten evimin çürümesini beklemiyorum, her gün hızlı ve güzel şekilde temizlediğim için hepsini bir den yapıyorum. 20 dakkamı almıyor. Zaten temizlik hastası diyorlar bana, yerde toz bırakmam hiç, tertemiz kokar evim haha
Ev tertemiz olana kadar durmam. Öyle "bugün sadece salonu süpüreyim" diyemiyorum yani. Her yeri temizlemem lazım. Dyson'ı da en kısa sürece denemek isterim.
Temizlik benden sorulur. Salona temizliyorum beş dakika sonra bakıyorum ki kenarda bir yer kalmış orayı da hemen temizliyorum sonra gözüme başka bir yer çarpıyor orası da pis kalmış bu temizlik işi bana göre değil.
Bunlar için eneerjii onemli ay heekeste bir titis bir titis sen önce kalk git bardağın kaldr iyi bizede gelin hic sevmem temizlik ypmayi mecburiyetten yapıyorum20 liklern hiç inanmıyorm yaptına zaten hadi yedik gibi yapalim😃😃
Temizlikte detaylar çok önemli. Bir işe başlamışsam ve bu temizlikle alakalı ise benim için en iyisi olmalı. Buna çok önem veriyorum. Normal hayatımda da oldukça temiz ve titiz biri olarak, temizlik yaparken dip bucak her yeri alırım.
Alışveriş & Hediyeler konusunda 587 cevap paylaştı.
Ev işi yaparken en zor kısım kanepe temizliği onu da makine yardımı ile ve temiz su biraz ilaç ile temizliyorum onun dışında farklı camaşır suyu gibi kullanılsb ilaclar kanepeleri çürütüyor.
O kadar sıkıntı yapmana değmez bunun içinde kocana bisey deme kadin milleti napacan bide kayınvalide olunca ayri bisey oluyo sonucta onu temsil ediyorsun gelin olarak evet annecim haklisin diyip tatli dille siyril aksi takdirde bu konu uzarsa esinlede aran iyice bozulur bunlar icin degmez yani anlicagin
Tek basıma iken is yapmak her zaman daha iyi gelir bana bir isi bitirmeden diğerine baslamiyorum başladığımda ya isler berbat oluyor ya da hep aklık diğerinde oluyor yapicak bisey yok tabi
Temizlik için haftanın bir günü kuralını bırakın 2 günde bir firsat varsa hergun evinizi toparlayıp supurun biriktirmeyin haftalık dip köşe temizligi sizi yormaz boylece, toplu ve düzenli olun ve temizliği etrafı toplayıp silmeye baslayın sonrasında süpürup silin böylesi daha pratik ve daha az yorucu makinanız philips super max ve benzerleriyse işiniz dahada kolaylaşır temiz olmak her zaman iyidir ve rahat hissettirir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
461Cevap
Tüm seçenekleri seçme şansımız olsa keşke. Aralarından eledim ve benim için mikroskobik partiküller. Temizlik öyle üstten olunca benim için hiç önemi yok.
Ev temizliğine başlamam çok zor olur gadası. Ama işin başına geçince açarım müziğimi aheste aheste temizliğimi yaparım. Kadınlar gibi acele etmem. 3 güne kadar temizlik yaptığım olmuştur. Hem acele işe şeytan karışır derler.
❗️BA-YI-LI-RIM. Sizlere kendi ilginç temizlik sırlarımından bahsetmek isterim. Benim vazgeçilmez aşkım süpürge temizlik yapmak benim için ciddi bir iştir önceden bir liste yaparım ve temizliği buna göre başlarım ve bir numara yüzeyleri delicesine temizlerim. Temizlediğim yüzeylerin ışıl ışıl olması ve mis gibi kokması içinde zemin temizleyici kullanırım. İş sıralamamı asla bozmam gün batımına kadar tüm evi temizler son olarak tekrardan yerleri süpürürüm gün batımında ise pencereleri sonuna kadar açar güzel bir kahve içerim. Ama olmazsa olmazım süpürgedir en büyük ve en güzel yardımcım 🥰 çok iyi bir ikiliyiz onla başlar onla bitiririm.❤️ Temizliğin bir sırası mı olur demeyin deneyin bir program eşliğinde sıralayın işleri ve uygulayın bayılmayacaksınız bu program işine. 📝
Temizlik hastası değilim ama sanırım alışkanlık olmuş erkenden uyanır hergün düzenli detaylı temizlik yapıyorum vaktim kalmaz diyerek bazen geceden yapıyorum, temiz evde sanki daha ferah nefes alıyorum.
Temizlik yapmayanlara tavsiyem olsun yatmadan önce banyonuzu, tuvaletinizi temizlerseniz sabah temiz ortamda yüzünüzü yıkarken diğer odaların dağınıklığı ve pisliği gözünüze batmaya başlıyor. Bazen kahvaltı hazırlamadan temizliğe girişme isteğiniz artıyor.
Saatlerce emek verilen o temizlikten sonra insan yerde saç kıl tüy hiçbirşey görmek istiyor evde üç kadınız nefes alsak yere saçımız düşüyor zaten ee birde kedimiz var geçen sene dyson kullanmaya başlamıştık bizim evin temizlik evresi dysondan önce dysondan sonra diye ikiye ayrılıyor
Koltuk diplerine yapışan ve giren tozların uzun süre temizlenmediğinde acayip bir yumak şeklinde pislik Olarak karşımıza çıktığını hepimiz görüyoruzdur bunları temizlemenin en güzel yolu koltuk diplerini çok iyi çeken bir cihaz bu cihaz ve hepimiz biliyoruz fakat fiyatından dolayı maalesef çoğu kimse alamıyor
Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam.
Tabi dyson ile birlikte hiç durmayız diyecektim❤
Temizlik yapıyorum 3saat sürüyor, oh bir kahveyle keyif yapma vakti diyorum duş muş vs bir bakıyorum daha 3 saat geçmemiş ortalık pert. Daha da kötüsü sonraki 3 gün uyuyorum yorgunluktan. İşin özü simetri hastasıyım, toza alerjim var , düzensiz, asimetrik eşyalarla dolu bir mekanda nefes darlığı başlıyor bende. Aynı takıntılara sahip bir yakışıklı lazım bana
Sanırım bana en uygun olan şık:
Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam.
Karşıma çıkan öneri de çok güzelmiş. DYSON bir harika doğrusu.
Param olsa da alsam diyorum. 😐😁
Temizlikten nefret ederim kadınlar bütün hayat temizlikte geçiriyorlar. Sanki madalya verecekler. Ben ne manyak temizlik hastası olanları tanıyorum. Çok sıkıcı. Temizlikcileri sevmiyorum patavatsız soruları soruyorlar. Biraz mutevazi olayım sohbeti başlıyorum sonra pişman oluyorum görgüsüzlük çok kötü birşey.
Benim prensip olarak seçtiğim şık
Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam.
DURAMAM
Ayrıntılara çok dikkat eder, olabilidiğince temiz olmasını sağlamak adına o bölgelerin tamamen temizlenmesi için elimden geleni yaparım. Aksi takdirde halının altına süpürmekten farksız olur o temizlik.
Evde bir tane bile toz kalmamalı hem kendim biraz titiz bir insanım hemde minik bir bebeğim var.
Tek günde tek evi bitirmem imkansız koskoca ev dip köşe yapınca bitmiyor. 😲
Bir DYSON'umuz yok ama elimden geldiğince temizlemeye çalışıyorum 🌿
Temizlik hastası değilim ama her ne olursa olsun bir işe giriştim mi en iyisi olsun hakkıyla olsun isterim. O yüzden bütün şıklar, hepsi benim bebeklerim. Hiçbirinden vazgeçmem. Yani hepsi benim için🤚🏻😁
En uyuz olduğum şey o kadar süpürdükten sonra ince tozları süpürgenin çekmediğini görmek 🤦♀️
Detaylar önemli.. o evi dip köşe temizlerim ve işimi yarıda birakmayi sevmem✌
Bunun dijital gösterge olayı çok iyi. Temizlikte esas konu sürekliliktir , ayda 1 temizlemekle hijyen olmuyor. Zaten günümüzde toplu konutlarda da istediğiniz her an makine kullanma durumunuz yok , anında dairenin tabletine şikayet mesajı geliveriyor :)
İyi emiş gücü , daha iyi mikron seviyeli hepa 13 ler ve iyi bir vileda 🤭
tüm evi süpürdükten sonra paspasla her yer parıl parıl olana kadar silme olayına bayılıyorum. ev işi yaparken terliyorum ama evin yazın klimasız bile püfür püfür olması ćok güzel hissettiriyor.
Dyson'ın ev aletlerinin kalitesini tartışmaya gerek yok zaten de ben kızlara ayrıca şeyi önereceğim. Isısız saç duzlestiricisi gerçekten harika Dyson'ın mutlaka alın derim
temizledigim yerden emin olmam lazım. temiz olduğuna temizledikten bir yarım saat sonra tekrar temizlerim silerim ve iyice temizlendigunden emin olurum buda hoşuma gider cubku ufacık toz olsa bu mikrop kapmamizi sağlar tozlardan uzak oldukça daha sağlıklı ve güvende oluruz
Ev, ortam temiz olunca ruhum açılıyor, ferahlıyor. Zaten evimin çürümesini beklemiyorum, her gün hızlı ve güzel şekilde temizlediğim için hepsini bir den yapıyorum. 20 dakkamı almıyor. Zaten temizlik hastası diyorlar bana, yerde toz bırakmam hiç, tertemiz kokar evim haha
Ev tertemiz olana kadar durmam. Öyle "bugün sadece salonu süpüreyim" diyemiyorum yani. Her yeri temizlemem lazım. Dyson'ı da en kısa sürece denemek isterim.
Her şıkta ayrı beni anlatıyordu ben biraz temizlik hastasıyım evde gelen temizlik kokusu beni çok cezbediyor
İçim rahat edene kadar her yeri temizlerim. Yapmışken herşeyi tam anlamıyla ve kusursuzca yapma taraftarıyım.
İlişki durumum temsili. Canım çamaşır suyu! 😂
Temizlik benden sorulur. Salona temizliyorum beş dakika sonra bakıyorum ki kenarda bir yer kalmış orayı da hemen temizliyorum sonra gözüme başka bir yer çarpıyor orası da pis kalmış bu temizlik işi bana göre değil.
Bunlar için eneerjii onemli ay heekeste bir titis bir titis sen önce kalk git bardağın kaldr iyi bizede gelin hic sevmem temizlik ypmayi mecburiyetten yapıyorum20 liklern hiç inanmıyorm yaptına zaten hadi yedik gibi yapalim😃😃
Temizlikte detaylar çok önemli. Bir işe başlamışsam ve bu temizlikle alakalı ise benim için en iyisi olmalı. Buna çok önem veriyorum. Normal hayatımda da oldukça temiz ve titiz biri olarak, temizlik yaparken dip bucak her yeri alırım.
Hem halıların dipindeki kirlerden hem de sert zeminlerdeki ince tozlardan zahmetsizce kurtulalım tabi ki Dyson'la😇
Dip köşeden ziyade folap ve kapı üstlerimin tozunu sevmem herkes dip köşe temixler bazı yerleri esgeçer.
Temizlik yaparsam tam yaparim, guzelce her yeri derinden siler supurur, eger yarim yamalak yapmaksa is , hic yapilmamasi lazim.
Ah Dyson... Benim olsan; tozunu, kirini haznenden hiç eksik etmezdim. Ordasın ama alamıyorum, çok saçma...
Ev işi yaparken en zor kısım kanepe temizliği onu da makine yardımı ile ve temiz su biraz ilaç ile temizliyorum onun dışında farklı camaşır suyu gibi kullanılsb ilaclar kanepeleri çürütüyor.
her yeri dip bucak temizlerim, nede olsa ayrıntılar önemli :)
Basladigim isi bitirmeden birakmam 😂 her yer temiz olana kadar durmaam ❤
Yaklaşık 10 gündür süpürgemi deneyimliyorum ✌🏻 Çok memnunum V11 benimle her yerde 🙋♀️
Evi temizlemeden durmam he bazen salarım mesela bugün sıcaktı diye mutfak yerini biraz baştan salma yaptım jsnsndjkds
O kadar sıkıntı yapmana değmez bunun içinde kocana bisey deme kadin milleti napacan bide kayınvalide olunca ayri bisey oluyo sonucta onu temsil ediyorsun gelin olarak evet annecim haklisin diyip tatli dille siyril aksi takdirde bu konu uzarsa esinlede aran iyice bozulur bunlar icin degmez yani anlicagin
Tek basıma iken is yapmak her zaman daha iyi gelir bana bir isi bitirmeden diğerine baslamiyorum başladığımda ya isler berbat oluyor ya da hep aklık diğerinde oluyor yapicak bisey yok tabi
Temizlik için haftanın bir günü kuralını bırakın 2 günde bir firsat varsa hergun evinizi toparlayıp supurun biriktirmeyin haftalık dip köşe temizligi sizi yormaz boylece, toplu ve düzenli olun ve temizliği etrafı toplayıp silmeye baslayın sonrasında süpürup silin böylesi daha pratik ve daha az yorucu makinanız philips super max ve benzerleriyse işiniz dahada kolaylaşır temiz olmak her zaman iyidir ve rahat hissettirir
Çok mantıklı bu tarz eşyalar kablosuz pratik mis gibi ilerde bende alırım belki kendi evime
Ayrıntılara kesinlikle dikkat ederim temizliyorum bari tam temizliyeyim yarım yamalak iş yapmayı sevmem
Halı dibi temiz olmayınca her tür bakteri ayaktan bulaşıyor o yüzden emiş gücü ciddi yüksek olmalı
Başak burcu olduğumdanmıdır nedir sildiğim yeri tekrar iki kez sildiğim oluyor.
Çok rahat ediyorum temizlik yapınca süpürmek bütün stresi alıyor
Anneler sağolsun bunları okumadan yapıyorlar hepsini
Hem halıların dipindeki kirlerden hem de sert zeminlerdeki ince tozlardan zahmetsizce kurtulalım
Tabi ki de evim temiz olmalı çünkü ben yaşıyorum o evde
Ulaşılması zor olsa da kenar köşelerde biriken kirleri temizlemek şart
Anneme yardım ederim gelecekteki eşim hastayken o iş bnde.
Mükemelliyetçi olmanın tek yolu derinlemesine ve yoğun bir temizlikten geçer. ;)
Dip, köşe, bucak temizlik için takılan küçük başlıklar çok iyi bu konuda
Başladığım işi bitiririm... yarım bırakınca rahatsız olurum..
İşimi yarım yamalak yapmam, evde toz dahi olmamalı ☺️
Pratikliği seviyorum hızlı şekilde temizlik yapmak önemli
Stres atmak için bire bir çözüm. Temizlik yap dertlerden kurtul vs vs..
Bu süpürgeden sonra artık evlerimiz buzlar gibi tertemiz pırıl pırıl
Temizlik yaparken kendini kaybetmek de sevdaya dahil mi?
Yaptığım temizliği asla yarim bırakmam her yer tertemiz olana kadar ugrasrm
Yapılacaklar listesi ; Paran olunca dyson al!
Çok iyi makina olduğunu düşünüyorum.