Tarcin karanfil ve portakal kabugunu kaynatip temzilik sonrasi heryere sikilirsa kotu koku gidiyor ve sigara icinde sirke biraz su ve icine karbonat koyup evin heryerine sikarsaniz kotu kokulara elveda
Tam da elektrik süpürgem bozulmuşken bu reklamı görmem çok iyi oldu. İnternette ufak bir araştırma da yaptım, çok fazla sayıda kullanıcı varmış ve hepsi de ürünlerden memnun. Bu durumda bir sonraki adresim kesinlikle DYSON olacak.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
461Cevap
En ufak noktalara bile ulaşıp temizlemem şart yaptığım zaman :D
Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam.
Bu şık tam da beni temsil ediyor 🌺
Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam.
Özellikle toz alerjisi olanlar için Dyson'u tavsiye ederim
Başladığım işi yarım bırakmam, evin temizliğini kökünden yaparım.
Dip bucak bütün odalardaki esyalar tek tek disari çıkarılır süpürülür silinir geri yerlerine yerleştirilir
Ev işi mahfettmiş beni. Hiç bitmiyor yaa. Birde pid köşelere çok önem gosteriyorm hergun temizliyorm yani
Tam benlik ya bu aralar evdeki supurgelerden bıktım marka güya ama dandik beni ugrastirmayan bu gibi süpürgeler lazım ❤️
Gönül isterdi hepsine oy vereyim çünkü benim için hepsi çok önemli. Arada ayırım yapamıyorum. Temizlik benim için oldukça önemlidir
Göz görmeyince gönül katlanmıyor! Mikroskobik partikülleri yakalamadıkça evin gerçekten temizlendiğine inanmıyorum.
Offf bir giriyorum temizliğe bir bakmışım her yer bitmiş. Ama başta sadece bir eşyayı alıp başka bir yere koymakla başlıyo
Ayrıntılara dikkat ederim! Temizlediğim yüzeylerde bir tane bile toz tanesi kalmadığından emin olmalıyım.
Ayrıntılara dikkat ederim! Temizlediğim yüzeylerde bir tane bile toz tanesi kalmadığından emin olmalıyım.
İşimi yarıda bırakmayı sevmem dip köşe süpürülür. Sirkeli su ile silinir. Akşama ev işkembeci gibi kokar😂
Ayrıntılara dikkat ederim! Temizlediğim yüzeylerde bir tane bile toz tanesi kalmadığından emin olmalıyım.
Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam. Bu güzel tercihler için teşekkürler.
aynen👍
https://giphy.com/gifs/vacuum-12U8oc4ZfAXPTq
Tam da küçük dostlarımıza göre bir alet 😃
bana en uygun olan şık:
Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam.
Ben temizlik yapmam ama her ne iş olursa olsun severek yapılması en büyük şarttır yoksa izdirap gelir insana
Hep aynı tip yorumlar he 😄 adı üstünde temizlik. Yerli yerince olmadıktan sonra temizlik olmaz adı 👍🏻
Asla böyle şeylerle uğraşmam temizlikçi tutarım. Çok zor durumdaysam şöyle bir halıyı silkelerim.. imza✍
''Ayrıntılara dikkat ederim! Temizlediğim yüzeylerde bir tane bile toz tanesi kalmadığından emin olmalıyım.''
Yapabildiğim kadar yapıyorum detaylara takılmamaya, takıntı yapmamaya çalışıyorum. Sonuçta yine kirlenecek..
Temizlik yapmayı sevmem. Yaparsam da tamamen heryeri temizlemeden rahat edemem. Tabi bu esnada evin dizaynı da değişir mobilyaların yerleriyle beraber
Titiz bir adam değilim lakin evim tertemizdir. #DYSON bu kadar pahalı olmasan yapsan KS ye güzel bir indirim ne dersin.
Gözün görmediğine Gönül Katlanıyor ortalığı bokkk götürüyor gözükmüyorsa her taraf temizdir kuralımız bu :)
Temizlik konusunda çok takıntılı biriyim. Bu nedenle en ufak bir toz zerresine bile tahammülüm yok. Görünce en baştan temizlemeye başlıyorum.
Tarcin karanfil ve portakal kabugunu kaynatip temzilik sonrasi heryere sikilirsa kotu koku gidiyor ve sigara icinde sirke biraz su ve icine karbonat koyup evin heryerine sikarsaniz kotu kokulara elveda
Temizlik için en ideal şey sildiğim her yerin pırıl pırıl parlamasıdır...
Ayrıntılara dikkat ederim! Temizlediğim yüzeylerde bir tane bile toz tanesi kalmadığından emin olmalıyım.
Bende hastalık haline geldi bu temizlik işi tüm ev tertemiz oluncaya kadar dip bucak temizlerim
Temizlik benim için çok önemli titiz bir insanım asla durmam :)
Aç kalırım gene o temizliği bitirirm
En sonunda tansiyonum düşüyor 😊
Yalnız yaşayan bir erkeğim ; başladığım işi bitirmem lazım. Ev tamamen temizlenmeden asla bırakmam.
Süpürürken her yeri detaylı süpürmem şart takıntım var çünkü
Hem halıların dipindeki kirlerden hem de sert zeminlerdeki ince tozlardan zahmetsizce kurtulmalıyım.
temizlik yapmayı sevmiyorum...
ama pis ortamda yaşamayı da sevmiyorum...
sonuç sevmediğim şeyi istemeyerekte olsa yaparım...
Tam da elektrik süpürgem bozulmuşken bu reklamı görmem çok iyi oldu. İnternette ufak bir araştırma da yaptım, çok fazla sayıda kullanıcı varmış ve hepsi de ürünlerden memnun. Bu durumda bir sonraki adresim kesinlikle DYSON olacak.
yeteri kadar temiz olması iyi bence fazlasına gerek yok
öyle temizlik hastası değilim yapabildiğim kadar yaparım
Ev temizliğine çok önem veriyorum. Ter temiz olana kadar hiç durmam
Valla her yeri tertemiz parıl parıl yapana dek temizlerim başladıysam mesele başlamak 😂
Ayrıntılara dikkat ederim! Temizlediğim yüzeylerde bir tane bile toz tanesi kalmadığından emin olmalıyım.
önceki hali
sonraki hali temizlik benden sorulur :)))
Sanırım bana en uygun olan şık:
Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam.
Karşıma çıkan öneri de çok güzelmiş. DYSON bir harika doğrusu.
Param olsa da alsam diyorum. 😐😁
En kenarlarda biriken o toz taneleri koltuk araları gibi bunlara aşırı takıntılıyım özellikle
Temizlediğim yer de tekrar toz görmek beni deli ediyor
Ah be dyson birde makul fiyat sundanda senide eve alsak:)
Başladığım hiç bir işi yarım bırakmak bana göre değil dolayısıyla ev temizliğinde tercihim olur
Evin her yerini temizlemeden asla durmam her yeri olabildiğince detaylı temizlemeye çalışırım
Temizliği kolaylaştıracak bir şeyler mutlaka olmalı ! ;)
Halıları da sert zemini de pratik bir şekilde temizlemek istiyorum.
Temizlik imandan gelir Evin temizliği huzur verir insana
Her yeri temizlemem şart..
Buharlı makine aldım ulaşamadığım her köşeyi onunda temizliyorum
Dyson ımız var da biz mi böyle dip köşe temizlemedik
Tüm evi temizlemek yorucu olsa da, yapmak zorunda olduğumuz bir şey.
Her gün yeterince titiz bir çalışma yapıyorum dip köşe.
başlayınca duramıyorum dip köşe tertemiz olmazsa olmaz...
Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil!
Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam✌️
temizlik önemli. boşuna mı dip köşe temizlik diyorlar.