Itiraf etmek gerekirse ev temizliğinde basarili deyilim. bu konuda;erkek olmam dezevantajim olmakta.. yine bulunduğum ortamın gayet temiz ve ferah olmasına dikkat ederim..
Temizlikte biraz takıntılıyım. Bulaşık makinesinden çıkan bardağı çeşmenin altında çalkalamadan içmem. Eğer bunu yapmadan içersem kendimi kötü hissediyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
461Cevap
Kesinlikle çok güzel bir açıklama olmuş eline sağlık
büyük temizlik yaklaşık 6 saat sürüyor sadece hafta sonları yapabiliyorum
Her zaman yapma vaktim olmasa da temizlik gibisi yok miss
Evi yılda bir temizliyorum. Onuda bari adam gibi yapiyim.
Ulaşılması en zor noktalara bile ulaşmamızı sağlıyor
Son şık diyorum. Hem halıları hem diplerindeki kirlerden...
Ben tembelim, hiç biri. Gerçekten temizlik yapmak çok yorucu.
Dip köşe temizlik ve bunları yaparken kolaylık sağlaması çok önemli.
Ya tam temizle ya da o süpürgeyi yavaşça bırak ve ellerini görebileceğim bir yere koy! 🙌🏻😂
Genel temizliği genelde çoğu kişi gerçek anlamında yapmiyor
Sadece görünen. Değil görünmeyen yerleri de. Temizlemek gerekir
Ayrıntı her yerde olduğu gibi temizliktede elbette önemli
Temizlik benden sorulur çünkü dip köşe detay bir giriştimmi bir daha bırakamıyorum 👀
Temizledigim kadar cok yormam kendim evi is bitmiyor
Başladığım işi yarım bırakmam mola veririm devam ederim 😁
Tabiki tüm ev tertemiz olana kadar durmam diyenlerdenim 😂😂😂
Ayrıntılara dikkat ederim, bir toz bile kalmamasına özen gösteririm takıntılıyım bu konuda
Hijyenik😀🙊
😊
🐵🐵
Evde bir tane bil toz tanesi kalmamalı zaten alerjim toz olunca dayanamıyorum
temizlik benden sorılmaz valla ya , yanlış geldim herhal
Oyle cok dip koselere ince ayrıntılara girmem ustunden alırım yeted
Parke kenarları en önemli ayrıntı benim için bir de priz üstleri
Temizliğe temizlik demem o temizlik içime sinmezse :)
Gozle gorulmeyen mikroskobik kirleri de yakalamasi gerekiyor
Başlamak bitirmenin yarısı. O yüzden başladıktan sonra yarım bırakmam işimi.
Temizliğe girmişsem sonunda bir toz bile görsem rahatsız olurum...
Bence bu şıklar hastalık noktasına gelmiş insanları temsil ediyor
başladığım işi yarım bırakmayı veya eksik yapmayı sevmem o yüzden temizlemiyorum
Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmamm.
Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil!
Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam.
Toz akarlar yok mikrop yok virüsleein yok olduğu bir temizlik 😉😊
Tüm ev tertemiz olana kadar temizler, kendimden başkasının temizliğini de beğenmem😌
Ayrıntılara çok takılıyorum, köşeler dipler temizse gerisi kolay.
evi tertemiz yaparım bitene kadar da durmam ama kulak çubuğuyla da bakmam toz var mı diye
Evde yalniz kalmadigim icin kendi odami temizlerim tamamdir 😂😂
Banane ev temizliği temizlesinller bir de bemi temileyecem
Hem başladığım işi bitirmem lazım hem de toz kalmaması lazım tabii ki bunlar çok önemli
Temizlikle hiç uğraşasım gelmez ama uğraşırsam da en iyi şekilde tamamlarım
Yalnız yaşayan bir insanım çok sık süpürge kullanmam
Temizlik işlerinde hanıma yardım etmessem surat asar. Mecburum.
Temizlik adamdır mümkün mertebe yapmaya çalışıyorum 👍👍
Gerçekten başlayınca bir daha 1 hafta yapılmasa temiz olucak kadar diplere diplere temizlerim
<b>İnce Ve detaycıyım !</b><br />
#Just
Temizlik olduğu zaman içim ferahlıyor
Dyson teşekkürler
Ev temizliğini ben yapmadığım için Dyson Myson? Ne bilim bozar bizi 🙂
Ulaşılmadık bir yer bırakmıyorum gerçekten çok kolaylık saglıyor
Ev temizliiğini hiç sevmem sevemedim bir türlü :P
Halıyı parkeyi çok kuvvetli çekmeli icinde görmem lazım biriken tozu
Asker hakisi giymiş kadını görünce geldim soruya. Ev temizlemiyorum ben.
Ulaşılması zor olsa da kenar köşelerde biriken kirleri temizlemem şart.🌺
Temiz olmayınca gözüm takılıyor ve rahatsız oluyorum.
Temizlik dip köşe bucak yapılır süpürüp halı altına saklamak gibi olur yarım yapılan temizlik
Dyson güzel ama keşke biraz daha uygun fiyatlı olsa da alsak :/
Temizlik şart ancak temizlik benim en çok zor geliyor şahsi temizlik değil tabiki
Çamaşır suyu is the best thing in the home cleaning der geçerim.
Temizlik annemden sorulur her yeri pırıl pırıl yapmadan duramaz 😂
Detaylara girmeden tam temizlik olacağını düşünmüyorum
Temizlik kafamda bitirmem lazım bitirmeden birakmam
Itiraf etmek gerekirse ev temizliğinde basarili deyilim. bu konuda;erkek olmam dezevantajim olmakta.. yine bulunduğum ortamın gayet temiz ve ferah olmasına dikkat ederim..
Temizlikte biraz takıntılıyım. Bulaşık makinesinden çıkan bardağı çeşmenin altında çalkalamadan içmem. Eğer bunu yapmadan içersem kendimi kötü hissediyorum.
Temiz titiz yaparım da hiç sevmiyorum ya temizlik yapmayı