Severek kullanıyorum fakat alınırken asla kırılmaz eğer kırılırsa 5 yıl garanti denilmişti geçenlerde bir yeri kırıldı ve parça garantisi 3 yıl genel garanti 5 yıl deniliyor. Bunu alırken ifade etmek doğru olmaz mı?
Ayrıca bahsedilmemiş ama ben de yeni duydum çok kaliteli bir marka ve evcil hayvan besleyenler için ideal diye biliyorum. Ama biraz pahalı. Otomatik mod özelliğini hiç duymamıştım bu daha da güzel.
Ee nasl olacak yani bir tarafı temizledin tozlu yere gidicen snra temiz yere gelicen naslnoturcan kalkcan insann içi rahat etmez yani benim etmyr olmuşkeb hep bir olmalı
Mikroplarla yaşamak? Iyy kim ister ki hem bize işini yarım bırakırsan başın ağrır derlerdi ksksks çocuk aklı işte alışkanlık olmuş bitmeden bırakmam bir işi
Ne kadar cok yorsada arada bir dip bucak temizlik beni rahatlatiyor nedense. Uzerine bir de dusa girip yorgunluk kahvesi ve sigara olunca tadindan yenmez 😂
Tek basıma iken is yapmak her zaman daha iyi gelir bana bir isi bitirmeden diğerine baslamiyorum başladığımda ya isler berbat oluyor ya da hep aklık diğerinde oluyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
461Cevap
Temizliğe bir başlayınca tüm evi siler supururum böylece tek seferde her yer tertemiz olur.
Temizledigim içime sinmeli ki yaptığım işten zevk alayım
Ayrıntılara dikkat ederim! Bu kesinlikle benim.
65 m2 evi 4 saatte temizlemem bunun ispatıdır :D
Yalnız yaşayan biri olarak her iş bende. O yüzden temizlik olmazsa olmazım
Bebekler icin super surekli emekleyip tozlanmamalari icin kullanmak gerek
Şöyle gönül rahatlığıyla halıya uzana biliyorsam benim için yeterli özellikle evde çocuk bakanlar çok daha iyi bilir ki halı yüzeyi devamlı toz saklar
Temizliyorsam hakkini vermem lazim, bütün evi temizlemek icin 1 gün ugrasacagima 2 güne bolerim toz kir hicbirsey birakmam
Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam.
Bu şık tam da beni temsil ediyor
#Hükümdar
A dan z ye temizlik yapıyorum , max 4 gün temiz kalıyo
Severek kullanıyorum fakat alınırken asla kırılmaz eğer kırılırsa 5 yıl garanti denilmişti geçenlerde bir yeri kırıldı ve parça garantisi 3 yıl genel garanti 5 yıl deniliyor. Bunu alırken ifade etmek doğru olmaz mı?
Bığhtık ya ev temizliğinden
bir değişiklik olsun evde Dysonla 😎
Ev iyice temiz olana kadar temizlik yapıyorum sonra rahat rahat chillen yapıyorum 😂
Pek ev temizliği yapmasam da odamı falan çok düzenli ve temiz tutarım..
Temizlik sveilmez mi yaa. Bekarlar iyi bilir temizliğin ne kadar keyifli olduğunu. Her ne. kadar yapıyorum deseler de inanmayın siz onlara
Bugün yeni aldigim evime tasindim.
Su ana kadar temizlik yapmadığımi anladım. Ölümüne temizlik 😄👍
Başak burcu olduğum için haliyle hep detaycıyım ve o detaylar bitene kadar haşatım çıkar. Temizlik hayattır be
Annem De öyle kadın bir başlıyor temizliğe 2 gun Yer citiliyor Bazen engel olmak istiyorum yer kabugunu cikarcak diye
Halının görünen kısımlarını temizliyoruz ama güçlü bir süpürgeyle diplerdeki pisliği görünce ağlarsınız valla. Dyson'ı bu yüzden seviyorum.
Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam.
ev temizliği önemli:) hele hele ev temizliğini erkekler yapıyorsa efsane:P
Ev temizliğinde usta olanlar için yeterince iyi bir bence
Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam.
Odamı temizlerim sadece ve en dikkat ettiğim ayrıntılardır
Ben çok titizim cevabım Ayrıntılara dikkat ederim! Temizlediğim yüzeylerde bir tane bile toz tanesi kalmadığından emin olmalıyım
Temizlik felsefesi deriz , tamamlanmamış temizlik bitmiş sayilmaz
evin her yeri tertemiz olmalı temizlik hastaları bilir en ufak şey göze çarpmamalı
Ayrıca bahsedilmemiş ama ben de yeni duydum çok kaliteli bir marka ve evcil hayvan besleyenler için ideal diye biliyorum. Ama biraz pahalı. Otomatik mod özelliğini hiç duymamıştım bu daha da güzel.
Ee nasl olacak yani bir tarafı temizledin tozlu yere gidicen snra temiz yere gelicen naslnoturcan kalkcan insann içi rahat etmez yani benim etmyr olmuşkeb hep bir olmalı
Mikroplarla yaşamak? Iyy kim ister ki hem bize işini yarım bırakırsan başın ağrır derlerdi ksksks çocuk aklı işte alışkanlık olmuş bitmeden bırakmam bir işi
Ne kadar cok yorsada arada bir dip bucak temizlik beni rahatlatiyor nedense. Uzerine bir de dusa girip yorgunluk kahvesi ve sigara olunca tadindan yenmez 😂
Tek basıma iken is yapmak her zaman daha iyi gelir bana bir isi bitirmeden diğerine baslamiyorum başladığımda ya isler berbat oluyor ya da hep aklık diğerinde oluyor
Sık sık temizlik yaparım. Fakat ayrıntılarla çok zaman kaybetmem
Dyson temizlik konusunda iyi ama ürünlerinin fiyatı iyi değil 😊
Kirletmek benden sorulur. Temizlik yapmayı hiç sevmem.
Kesinlikle evin her köşesi tertemiz olmalı ki evde rahat rahat oturayım
Hemen yarın alıyorum 🤣 canım sıkıldıkça temizlik yaparım
Dün halıyı iki kere süpürdüm... Dikkatli biriyim... 🤔😂
Ayrıntılara dikkat ederim! Temizlediğim yüzeylerde bir tane bile toz tanesi kalmadığından emin olmalıyım...
Temiz olcaksa tam olmalı yarım yamalak iştemn hayır gelmez 😂🤞🏻
Evi süpürdükten sonra ev temizliğine karbonatlı su ile yerleri silerek devam edin mukemmel oluyor.
Temizlik benim işim acayip temiz olur bal dök yala resmen
Aaah ah tozların ve kırıntıların olmadığı bir dünya hayal ediyorum
Yok sanırım
Şu pandemi sürecin de temizliğin ne kadar önemli bir şey olduğunu herkese hatırlattı galiba..
Bence ilk önce camlardan başlarım sonra diğer temizlikleri yaparım
Ayrıntılı temizliğe dikkat ederim ancak bazı yerlerde toz kalınca deliye dönüyorum
Çünkü esas temizlik dipten ve derin olan güzel. Üstün körü temizlik bir işe yaramaz
Kendimi yormadan, müzik eşliğinde dip köşe temizlik bana göre.
Bu konuda o kadar hassasım ki kendi terime bile alerjim var :(
Çünkü hepsini detaylıca yapmak insanın içinide rahat ettirir diye düşünüyorum
Temizlik harika bir şey bir başladımmı duramıyorum ben 🚰
Harikasın dyson seviliyorsun birde az daha uygun olsan
Temizlik önemli sonuçta pis bir yerde yaşamak istemeyiz
Toz alırken iz kalmasın istiyorsanız ılık suya biraz şampuan ve sirke koymanız yeterlidir...
Çünkü en zor iş bence toz almak ve halı yıkamak ondan daha kolay bir yol olmali
Fazla temizlik yapan birisi değilim ama temizlesem tam temizlerim net 💯
Temizlik sıkıcı yaw. Evlenince kocama yaptırcam shhshdhs
teşekkürler Dyson! Ben de temizliğe önem verdiğim için seçimim sen olabilirsin😂
Bence temizlik @Dyson dan sorulur. Çünkü dyson harika ben çok memnunum.
Dyson en kaliteli marka ilerde kesinlikle alacağım marka
bence kalite olarak harika süper bisey tavsiye ederim