Alışveriş & Hediyeler “Temizlik benden sorulur” diyenler buraya: Ev temizliği hakkında bunlardan hangisini söylersin? (Sayfa 5) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2733 “Temizlik benden sorulur” diyenler buraya: Ev temizliği hakkında bunlardan hangisini söylersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 60 kişi beğendi
Kimsesizvesessiz Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Tozu yok etmek önemli yani tozlu bir evde kim oturmak isterki 0 0 Yorumla
batuhannn11 Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl Yav banane başlatmayın reklamınıza yeter artık reklamdan geçilmez oldu 0 0 Yorumla
ReCipEs_ofthe_SeA Takip Et Xper 1 Yaş: 38 +1 yıl @Dyson bu işte harika. Ben cok memnunum. 2 1 Yorumla Dyson Sponsorlu +1 yıl Yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :) Yorumla
Hayalzehra Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Ben pek sevmiyorum galiba nadir jgjfjf ben düzeni seviyorum 0 1 Yorumla Dereliii +1 yıl Tertip düzen iyidir aranan kan Yorumla
zenci21 Takip Et Guru Yaş: 39 +1 yıl Temizlik bizim kapıcadan ve eşinden sorulur sağolsunlar 0 0 Yorumla
paylas Takip Et Yoda Yaş: 33 +1 yıl Temizlik en çok dikkat ettiğim konulardan bitanesi. Teşekkürler. 0 0 Yorumla
xxmito Takip Et Xper 7 Yaş: 37 +1 yıl Ewde yanlız yaşayınca bayanlara hak vermeye başladım 🙈 0 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1b cevap paylaştı. Evde kala kala bende baslicam. temizlige. en son 😀😀#Emirhancankir1 0 0 Yorumla
Marab Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,2b cevap paylaştı. Kenar köşelerde biriken kirlere ulaşıp temizlemek çok önemli. 0 0 Yorumla
Benkadir Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Kirli eve misafirde gelmez insanda rahat edemez koku olunca rahatsız eder tabi temizlendimi heryer temiz olmadan bırakılmaz 0 0 Yorumla
GONEWOMEN Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Dyson her zamanki gibi harika ama tabi ki bütçesi düşük olanların alamayacağı bir ürün olmaya devam ediyor 0 0 Yorumla
delilogluferay Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Detaylara kadar temizlerim ama kocam izin vermiyor hamilelikten dolayı😄. Sen yap diyorum ozaman, onu da yapmiyor 😂 0 0 Yorumla
X-ManTheoriginal Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Ben daha çok dokunulan yerlere önem gösteriyorum kumanda, tuşlar, ve kapı kollarını 0 klor ile ayda 1 ya da 2 kez temizlemek şart :) 0 0 Yorumla
Miyav01 Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl "Tüm ev dip köşe temizlenecek bugün" derim kendi kendime. 0 0 Yorumla
DarkOfSun Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Temizlik yapmıyorum. Fakat gördüğüm kadarıyla Dyson ürünleri çok fazla. Ekonomik olması için biraz uygun fiyatlı olması lazım. 0 0 Yorumla
yalnız3661 Takip Et Xper 2 Yaş: 42 +1 yıl Her yeri tertemiz banyo tuvalet hijyenik bir şekilde temizler sonra kendi temizligimize hijyen imize bakmak lazım 0 0 Yorumla
Herkese Takip Et Xper 3 Yaş: 52 +1 yıl Tozlara dava açmak istediğim doğrudur. Sürekli sürekli nedir bu taciz. Hem izinsiz eve giriyorlar. Haneye tecavüz 😁😁 0 0 Yorumla
beyfendibirisi Takip Et Xper 6 Yaş: 47 +1 yıl temizlik işi erkek eline pek yakışmasa da elinden geleni yapıp başladığın bir işi bitirmektir önemli olan 0 0 Yorumla
Grimibenimrengim Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl Normal yapılan bir ev temizlik iyidir... saçma sapan yapılan ev temizlik yersiz titizlik bana kısa olan hayatını bosyere harcamaktir. 0 2 Yorumla xxmito +1 yıl 👍 Yorumla Dereliii +1 yıl ✋ Yorumla
kontelme Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Temizlik ve hijyen farklı şey toz toptaktan ziyade mikropları öldürme odaklı temizlik en iyi temizliktir 0 0 Yorumla
justsecret0 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Dip köşe temizlik yapmak ve tüm evi pırıl pırıl görmek hoşuma gidiyor öğrenci evinde bu biraz zordur ama zoru başardığımı düşünüyorum. 0 0 Yorumla
betüldede Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl İlk önce süpürge tutuyorum sonra vileda ondan sonra toz alımı tabi bu günlük. Genel temizliği tek başıma yapmıyorum :) 0 0 Yorumla
_eng_ Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl En ufak ayrıntılara bile önem veririm bir noktacık bile kalamaz bu yüzden dyson 👍 1 0 Yorumla
SeSSiZKaDıNı Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Başladığım işi asla yarın bırakmam dip köşe her yer temiz olmalı. 1 0 Yorumla
Buhyuho Takip Et Xper 6 Yaş: 39 +1 yıl Temizlik hastası ben malesef deli gibi iş yapıyorum 0 0 Yorumla
dayak_yersin02 Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Derin temizlik yaparım ama temizlik yapmayı çok da sevmem 1 0 Yorumla
emre0616 Takip Et Xper 7 Yaş: 39 +1 yıl Erkeği bayanı yok temizlik önemli temizlik olmadan olmaz 0 0 Yorumla
fısıltı__ Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Çünkü arka odayı temizleyip bırakırsam öndeki tozlar ile 10 dk içinde tekrar kirlenecektir 1 1 Yorumla Kraliçesiz +1 yıl Himm 😊👍 Yorumla
NostaljiiAşığı Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam. 🌸🥀 1 0 Yorumla
aaaaayyyy Takip Et Xper 1 Yaş: 33 +1 yıl Canım isteyince yaparım istemeyince yapmam çokta şey değil. 1 1 Yorumla ouzz35 +1 yıl Yani Yorumla
slmbnpelin Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl çok üşengecim kim uğraşçak bunlarla ama mecbur yapıyoruz 😅 1 0 Yorumla
derdinizinortağı Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Yani bilmem yapiyoruz bir seyler iste maksat pis kalmasın 1 0 Yorumla
Lovesecret3 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl bir yer temiz bir pis olunca içim rahat etmez ordaki pislikler diğer odalara geçer 1 0 Yorumla
aakgedik1905 Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam. 0 0 Yorumla
ᴀsicє Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Kenar köşede biriken kirleri temizlemem şart diyorum. 0 0 Yorumla
assuudee Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Bu yeni cikan elektrk supurgesini cokk merak ediyorumm 0 0 Yorumla
ToxicAkrep Takip Et Xper 3 Yaş: 42 +1 yıl Elektronik şeyler ile temizlik olmaz ve asla içim rahat etmez 0 0 Yorumla
xLFMx Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Sanırım takıntılıyım. Umarım birgün bu takıntıyı aşarım. 0 0 Yorumla
Porskids Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam. 0 0 Yorumla
Ataberk_Akgedik_35 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Hepsini söylerim. Sadece nir tanesini söylemekle yetinmem :) 0 0 Yorumla
birdostundostu3 Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl başladığım işi bitiririm temizliği dip köşe yaparım 0 0 Yorumla
güzelimgünlerr Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Başladığım işi yarım bırakmam o gün hepsini ince ayrıntısına kadar yaparım 0 0 Yorumla
aleynabkn Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Bir yeri temizlemeye başladıysam tek bir nokta bile kirli kalmamalıdır. Yarım bırakmam asla. 0 0 Yorumla
jandarmaAsayis Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Benim evide biri temizlese devriyelerden eve giremiyoruz 0 0 Yorumla
ӄıʋıʀƈıӄ Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Aslında güzel bir ürün ve emiş gücüne hayranım ama çok pahalı. 0 0 Yorumla
Pamsam Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Askere gittiğimiz için iyi tuvalet temizleriz biz erkekler😄 0 0 Yorumla
dissismerdiven Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Evi bir gün daginik birakirsan o 1 gun olur 1 ay yuuu tube 😀😀 0 0 Yorumla
Dogucats Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Her yeri her şekilde temizlemem gerek. Gözle görülmeyecek kadar bile olsa 0 0 Yorumla
oceanman00 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Hasta olurum başladığım işi bitirmeden başkanbir işe başlamayı o yüzden A diyorum ben 0 0 Yorumla
-Kaan-Akmannn Takip Et Xper 1 Yaş: 35 +1 yıl Temizliğe başladın mı bitecek. Öyle oyalanma falan olmayacak. 0 0 Yorumla
selmaaaozmdr Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Başladığım işi bitirmeden oturmam üstüne de keyif kahvesi oh çok iyi gider 0 0 Yorumla
Eyyub_ Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl bir işe başladıktan sonr orası sadece temiz gözüküyor ama etrafı temizleyince muq 0 0 Yorumla
Laura727 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl O kadar temizlik takıntılı biri değilim ama tabiki başlanan iş biter 0 0 Yorumla
Poliksor Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam. 0 0 Yorumla
zamansız2016 Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Teknolojiden faydalanmak gerekiyor hem zamandan tasarruf edersin, kendine daha çok Zaman ayırırsın 0 0 Yorumla
PoliMuhendis Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl çünkü zorluklarla savaşmayı seviyorum ve en ince detaylar orada saklı 0 0 Yorumla
sadecetakiliyorum0 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Temizlediğim yeri en küçük ayrıntısına kadar temizlerim 0 0 Yorumla
Nisaneylül Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Görünmeye ulaşılmayan yerler her zaman baş düşmanım 0 0 Yorumla
KIZILIRMAK3447 Takip Et Xper 3 Yaş: 42 +1 yıl temizlik benden sorulur değil, temizliğe önem veren herkesin görevidir temizlik:) 0 0 Yorumla
muyaepa Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Benden sorulmaz pek. Temizligi erkek yapmaz evde genelde. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
461Cevap
Tozu yok etmek önemli yani tozlu bir evde kim oturmak isterki
Yav banane başlatmayın reklamınıza yeter artık reklamdan geçilmez oldu
@Dyson bu işte harika. Ben cok memnunum.
Yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
Ben pek sevmiyorum galiba nadir jgjfjf ben düzeni seviyorum
Tertip düzen iyidir aranan kan
Temizlik bizim kapıcadan ve eşinden sorulur sağolsunlar
Temizlik en çok dikkat ettiğim konulardan bitanesi. Teşekkürler.
Ewde yanlız yaşayınca bayanlara hak vermeye başladım 🙈
Evde kala kala bende baslicam. temizlige. en son 😀😀
#Emirhancankir1
Kenar köşelerde biriken kirlere ulaşıp temizlemek çok önemli.
Kirli eve misafirde gelmez insanda rahat edemez koku olunca rahatsız eder tabi temizlendimi heryer temiz olmadan bırakılmaz
Dyson her zamanki gibi harika ama tabi ki bütçesi düşük olanların alamayacağı bir ürün olmaya devam ediyor
Detaylara kadar temizlerim ama kocam izin vermiyor hamilelikten dolayı😄. Sen yap diyorum ozaman, onu da yapmiyor 😂
Ben daha çok dokunulan yerlere önem gösteriyorum kumanda, tuşlar, ve kapı kollarını 0 klor ile ayda 1 ya da 2 kez temizlemek şart :)
"Tüm ev dip köşe temizlenecek bugün" derim kendi kendime.
Temizlik yapmıyorum. Fakat gördüğüm kadarıyla Dyson ürünleri çok fazla. Ekonomik olması için biraz uygun fiyatlı olması lazım.
Her yeri tertemiz banyo tuvalet hijyenik bir şekilde temizler sonra kendi temizligimize hijyen imize bakmak lazım
Tozlara dava açmak istediğim doğrudur. Sürekli sürekli nedir bu taciz. Hem izinsiz eve giriyorlar. Haneye tecavüz 😁😁
temizlik işi erkek eline pek yakışmasa da elinden geleni yapıp başladığın bir işi bitirmektir önemli olan
Normal yapılan bir ev temizlik iyidir... saçma sapan yapılan ev temizlik yersiz titizlik bana kısa olan hayatını bosyere harcamaktir.
👍
✋
Temizlik ve hijyen farklı şey toz toptaktan ziyade mikropları öldürme odaklı temizlik en iyi temizliktir
Dip köşe temizlik yapmak ve tüm evi pırıl pırıl görmek hoşuma gidiyor öğrenci evinde bu biraz zordur ama zoru başardığımı düşünüyorum.
İlk önce süpürge tutuyorum sonra vileda ondan sonra toz alımı tabi bu günlük. Genel temizliği tek başıma yapmıyorum :)
En ufak ayrıntılara bile önem veririm bir noktacık bile kalamaz bu yüzden dyson 👍
Başladığım işi asla yarın bırakmam dip köşe her yer temiz olmalı.
Temizlik hastası ben malesef deli gibi iş yapıyorum
Derin temizlik yaparım ama temizlik yapmayı çok da sevmem
Erkeği bayanı yok temizlik önemli temizlik olmadan olmaz
Çünkü arka odayı temizleyip bırakırsam öndeki tozlar ile 10 dk içinde tekrar kirlenecektir
Himm 😊👍
Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam. 🌸🥀
Canım isteyince yaparım istemeyince yapmam çokta şey değil.
Yani
çok üşengecim kim uğraşçak bunlarla ama mecbur yapıyoruz 😅
Yani bilmem yapiyoruz bir seyler iste maksat pis kalmasın
bir yer temiz bir pis olunca içim rahat etmez ordaki pislikler diğer odalara geçer
Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam.
Kenar köşede biriken kirleri temizlemem şart diyorum.
Bu yeni cikan elektrk supurgesini cokk merak ediyorumm
Elektronik şeyler ile temizlik olmaz ve asla içim rahat etmez
Sanırım takıntılıyım. Umarım birgün bu takıntıyı aşarım.
Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam.
Hepsini söylerim. Sadece nir tanesini söylemekle yetinmem :)
başladığım işi bitiririm temizliği dip köşe yaparım
Başladığım işi yarım bırakmam o gün hepsini ince ayrıntısına kadar yaparım
Bir yeri temizlemeye başladıysam tek bir nokta bile kirli kalmamalıdır. Yarım bırakmam asla.
Benim evide biri temizlese devriyelerden eve giremiyoruz
Aslında güzel bir ürün ve emiş gücüne hayranım ama çok pahalı.
Askere gittiğimiz için iyi tuvalet temizleriz biz erkekler😄
Evi bir gün daginik birakirsan o 1 gun olur 1 ay yuuu tube 😀😀
Her yeri her şekilde temizlemem gerek. Gözle görülmeyecek kadar bile olsa
Hasta olurum başladığım işi bitirmeden başkanbir işe başlamayı o yüzden A diyorum ben
Temizliğe başladın mı bitecek. Öyle oyalanma falan olmayacak.
Başladığım işi bitirmeden oturmam üstüne de keyif kahvesi oh çok iyi gider
bir işe başladıktan sonr orası sadece temiz gözüküyor ama etrafı temizleyince muq
O kadar temizlik takıntılı biri değilim ama tabiki başlanan iş biter
Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam.
Teknolojiden faydalanmak gerekiyor hem zamandan tasarruf edersin, kendine daha çok Zaman ayırırsın
çünkü zorluklarla savaşmayı seviyorum ve en ince detaylar orada saklı
Temizlediğim yeri en küçük ayrıntısına kadar temizlerim
Görünmeye ulaşılmayan yerler her zaman baş düşmanım
temizlik benden sorulur değil, temizliğe önem veren herkesin görevidir temizlik:)
Benden sorulmaz pek. Temizligi erkek yapmaz evde genelde.