Alışveriş & Hediyeler “Temizlik benden sorulur” diyenler buraya: Ev temizliği hakkında bunlardan hangisini söylersin? (Sayfa 6) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2733 “Temizlik benden sorulur” diyenler buraya: Ev temizliği hakkında bunlardan hangisini söylersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 60 kişi beğendi
CrazyBoy989 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Elinize bant yapıştırın yerde gezdirin ve ne kadar toz topladığına bakın şaşıra aksınız 0 0 Yorumla
havuclutarcinlikekmi Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl Temizlik önemli, temizlik varsa kafam da rahat oluyor;) 0 0 Yorumla
Buahcraft Takip Et Xper 2 Yaş: 38 +1 yıl Temizlik çok önemli bir evin her türlü ihtiyacı olabilir ama en önemlisi temizlik malzemeleridir. 0 0 Yorumla
teknobilim Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl Dyson süpürge güzel çıkartıyor lekeleri bu yüzden :) 0 0 Yorumla
ercankrkc81 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Temizlik iyidir bence sadece bu dönemde değil herzaman titiz olmak laızm 0 0 Yorumla
dead0000002 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Hmmm ne yazim bilemedim a temizlikten fazla anlamıyorum 0 0 Yorumla
alper38f Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl çünkü bir işe başlayınca eyer bitirmesem gün boyunca aklımda kalır 0 0 Yorumla
perişan_teyze Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl ne kadar temizlik yaparsam yapayım istediğim gibi olmuyor ve içime sinmiyor 0 0 Yorumla
Kafambozukk Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Bazen oraya buraya sıkıştırmak kolayımıza gelse de her yer temiz olmadan rahat olamıyorum 0 0 Yorumla
İamnurs Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Yarim birakmak bana gore değil basladigin isi bitireceksin😅 0 0 Yorumla
Ankaragüçlügüzel Takip Et Xper 2 Yaş: 38 +1 yıl Ayy ben çok üşengeç bir insanım temizlik yaparken Allah canımı alıyor. 🤣🤣 0 0 Yorumla
adsız123465 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl yanniiii bizde erkek olabiliriz ama evde temizliyoruz 0 0 Yorumla
LipiZzaN- Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Her eve lazım b yi seçtim güzel birde ucuz olsa daha güzel olacak 0 0 Yorumla
TolgahanTimur Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Temizlik şart tabikide. Haftada bir evimi temizliyorum çok mutluyum :) 0 0 Yorumla
Serkan281 Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl temizlik ne önemli şey değil mi. Keşke herkes dikkat etse. 0 0 Yorumla
ruhani34 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Temizlik önemli. Pandeminin tek hayırlı tarafı bu herkes temizliğe önem vermeye başladı.. 0 0 Yorumla
Nightfall59 Takip Et Xper 2 Yaş: 38 +1 yıl Ince tozları temizlemek şart yoksa yine heryer toz oluyor 0 0 Yorumla
AŞKO0 Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Aslında bunlardan hiçbirini söylemiyorum ve temizliğe direkt girişiyorum. 0 0 Yorumla
_semra55 Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl bu konuda çok hijyenik ve çok detaylı bir yapım var. 0 0 Yorumla
aga_noluyo_aga Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Elektrikli süpürge sessiz olmalı ne o öyle çalıştırınca traktör gibi ses çıkarmak 0 0 Yorumla
fantezci01 Takip Et Xper 4 Yaş: 44 +1 yıl Kişisel temizlik için mi günlük temizlikçi tutacağız şimdi de 0 0 Yorumla
sudeck Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl 2 güne bir temizlik ve bütün şıklar bana göre sanki 0 1 Yorumla Dereliii +1 yıl Anlamadım ama neyse 😀 Yorumla
Cenk58 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Daima her başladığım işi bitiririm yok öyle kacmaak 0 0 Yorumla
Melissaa_xx Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Basladigim isi yarim birakmam temizlerim heryeri miss gibi 0 1 Yorumla Dereliii +1 yıl Huzursuz oluyo insan yoksa Yorumla
kuzeydenn Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Bikere başladımmı bütün evi temizlerim ama başlama konusunda sıkıntılarım var 0 0 Yorumla
Adımımeraketmeaq Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Ayrıntılara çok dikkat ederim kıyıda köşede toz kalsa kafayı yerim 0 0 Yorumla
aleynaaaaaaa1 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam. 0 0 Yorumla
Hhhhh2020 Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam. Tabi dyson ile birlikte hiç durmayız diyecektim❤ 0 0 Yorumla
ֆɛʋɨşɛռ Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Ev temizliği benim için çok önemli o yüzden hepsi çok güzel bilgiler 😊👍 0 0 Yorumla
Leyy_laaaa Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Temizlik yaparken evde tek bir toz tanesi kalmamali 0 0 Yorumla
okut-man Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Temizlik konusunda tanıdığım çok titiz insanlar var ohooo 0 0 Yorumla
eyylullllll Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Başlanılan temizlik sonuçlandırılmalıdır bu bir kutsal vazifedir 😅 0 1 Yorumla Dereliii +1 yıl Kutsal görevde başıtlar 😀😂 Yorumla
sempatikbierkek Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Kesinlikle tüm ev alt üst edilip temizlenmeli ama ben üşengecim 😂 0 0 Yorumla
melliffelious Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Temizlik ayrintuli ve iyi yapılmalı yoksa kurlilik uzerine kirlilik derken daha kötü olur 0 0 Yorumla
inalove Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Başladığım an her yeri temizlerim ve özen gösteririm elbette 0 0 Yorumla
Dost_ve_viski Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar devam 0 0 Yorumla
Ebûcahil_ Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Bende çamaşır suyunu basıyorum komple yıkıyorum odami 0 0 Yorumla
lavender10 Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Temizlikle aram yok ama başladığım işi de yarım bırakmam 0 0 Yorumla
derbederleylaaa Takip Et Xper 6 Yaş: 24 +1 yıl detaylar önemli tabii... güzel bilgilendirmeler olmus 0 0 Yorumla
azgınkartal Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl benden daha özenli temizlik hastası kimse yoktur herhalde 0 0 Yorumla
Elacabuk Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Ulaşılması zor olsa da kenar köşelerde biriken kirleri temizlemem şart. 0 0 Yorumla
hellams989 Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam. 0 0 Yorumla
tiger-3363 Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Temizlikçi çağırırım genelde. Ve en önemli taktiğim “kirletmemek” 0 0 Yorumla
Roza_Aydaa Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Temizlik önemli bir işe başladım mı asla yarım bırakmam 0 0 Yorumla
CitrusMobil Takip Et Xper 3 Yaş: 41 +1 yıl neden bunların robotlar elektirik süpergesi yok acaba. bu teknoloji çok gelişir. 0 0 Yorumla
Zeymav Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Çünkü tertemiz olmalı her yer tek bir toz kalmamalı 0 1 Yorumla nehirrLJ +1 yıl Haklısın :) Yorumla
Tentenfatih Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl Birkere yorulmak için yarım kalınca işin birdaha o işi yapmak zor oluyor 0 0 Yorumla
muffinquenn Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Dip köşe temizlemeden temizlik tamamen olmaz, içime sinmez 0 0 Yorumla
Beatrizbarbie Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl temizlik yapınca çok rahatlıyorum hayatımdaki mikroplar temizlenmiş gitmiş gibi 0 0 Yorumla
SevdaaÇölü Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Ev temizliği çok önemli. Aslında temizlik çok önemli. Yaşadığımız yer tertemiz olmalı 0 0 Yorumla
Gülernurullah Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Ben temiz olsun diye bütün deterjanları karıştıyom😁😁 0 0 Yorumla
Ssemaşimşekk Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl İş yapmayı sevmem arada yaparım yaptığım işin temiz olması gerek 0 0 Yorumla
EmreCan421 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Bol deterjn ve yüzey temizleyici süper oluyor du😂😂 0 0 Yorumla
Djdkjdjdk Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Her yerin ve her şeyin temiz tozsuz olmalı yoksa odaklanamam işime 0 0 Yorumla
xmile48 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Süpürge paspas bez bı takım deterjan.. temizlik benden kaçmaz 0 0 Yorumla
tsubasa-ozora Takip Et Xper 6 Yaş: 37 +1 yıl Hiç bir şık bana uymuyorTemizlikten hiç anlamam 😂😂 0 0 Yorumla
poloti Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Dip köşe bucak temizlenmesi lazım çamaşır suyuyla heryer mis gibi olmalı 0 0 Yorumla
Meltemsena Takip Et Xper 4 Yaş: 40 +1 yıl Bir iş yarım kalınca, benim aklım da onda kalıyor. Aklım neden, yarım kalmış işlerde kalsın ki? 0 0 Yorumla
Fukara111 Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Eğer bir yeri sildiysem toz zerresi kalmasın isterdim 0 0 Yorumla
Mikiskus Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Halının içindekileri toplamalı ve ben ikna olmalıyım. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
461Cevap
Elinize bant yapıştırın yerde gezdirin ve ne kadar toz topladığına bakın şaşıra aksınız
Temizlik önemli, temizlik varsa kafam da rahat oluyor;)
Temizlik çok önemli bir evin her türlü ihtiyacı olabilir ama en önemlisi temizlik malzemeleridir.
Dyson süpürge güzel çıkartıyor lekeleri bu yüzden :)
Temizlik iyidir bence sadece bu dönemde değil herzaman titiz olmak laızm
Hmmm ne yazim bilemedim a temizlikten fazla anlamıyorum
çünkü bir işe başlayınca eyer bitirmesem gün boyunca aklımda kalır
ne kadar temizlik yaparsam yapayım istediğim gibi olmuyor ve içime sinmiyor
Bazen oraya buraya sıkıştırmak kolayımıza gelse de her yer temiz olmadan rahat olamıyorum
Yarim birakmak bana gore değil basladigin isi bitireceksin😅
Ayy ben çok üşengeç bir insanım temizlik yaparken Allah canımı alıyor. 🤣🤣
yanniiii bizde erkek olabiliriz ama evde temizliyoruz
Her eve lazım b yi seçtim güzel birde ucuz olsa daha güzel olacak
Temizlik şart tabikide. Haftada bir evimi temizliyorum çok mutluyum :)
temizlik ne önemli şey değil mi. Keşke herkes dikkat etse.
Temizlik önemli. Pandeminin tek hayırlı tarafı bu herkes temizliğe önem vermeye başladı..
Ince tozları temizlemek şart yoksa yine heryer toz oluyor
Aslında bunlardan hiçbirini söylemiyorum ve temizliğe direkt girişiyorum.
bu konuda çok hijyenik ve çok detaylı bir yapım var.
Elektrikli süpürge sessiz olmalı ne o öyle çalıştırınca traktör gibi ses çıkarmak
Kişisel temizlik için mi günlük temizlikçi tutacağız şimdi de
2 güne bir temizlik ve bütün şıklar bana göre sanki
Anlamadım ama neyse 😀
Daima her başladığım işi bitiririm yok öyle kacmaak
Basladigim isi yarim birakmam temizlerim heryeri miss gibi
Huzursuz oluyo insan yoksa
Bikere başladımmı bütün evi temizlerim ama başlama konusunda sıkıntılarım var
Ayrıntılara çok dikkat ederim kıyıda köşede toz kalsa kafayı yerim
Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam.
Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam. Tabi dyson ile birlikte hiç durmayız diyecektim❤
Ev temizliği benim için çok önemli o yüzden hepsi çok güzel bilgiler 😊👍
Temizlik yaparken evde tek bir toz tanesi kalmamali
Temizlik konusunda tanıdığım çok titiz insanlar var ohooo
Başlanılan temizlik sonuçlandırılmalıdır bu bir kutsal vazifedir 😅
Kutsal görevde başıtlar 😀😂
Kesinlikle tüm ev alt üst edilip temizlenmeli ama ben üşengecim 😂
Temizlik ayrintuli ve iyi yapılmalı yoksa kurlilik uzerine kirlilik derken daha kötü olur
Başladığım an her yeri temizlerim ve özen gösteririm elbette
Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar devam
Bende çamaşır suyunu basıyorum komple yıkıyorum odami
Temizlikle aram yok ama başladığım işi de yarım bırakmam
detaylar önemli tabii... güzel bilgilendirmeler olmus
benden daha özenli temizlik hastası kimse yoktur herhalde
Ulaşılması zor olsa da kenar köşelerde biriken kirleri temizlemem şart.
Başladığım işi yarım bırakmak bana göre değil! Tüm ev tertemiz olana kadar asla durmam.
Temizlikçi çağırırım genelde. Ve en önemli taktiğim “kirletmemek”
Temizlik önemli bir işe başladım mı asla yarım bırakmam
neden bunların robotlar elektirik süpergesi yok acaba. bu teknoloji çok gelişir.
Çünkü tertemiz olmalı her yer tek bir toz kalmamalı
Haklısın :)
Birkere yorulmak için yarım kalınca işin birdaha o işi yapmak zor oluyor
Dip köşe temizlemeden temizlik tamamen olmaz, içime sinmez
temizlik yapınca çok rahatlıyorum hayatımdaki mikroplar temizlenmiş gitmiş gibi
Ev temizliği çok önemli. Aslında temizlik çok önemli. Yaşadığımız yer tertemiz olmalı
Ben temiz olsun diye bütün deterjanları karıştıyom😁😁
İş yapmayı sevmem arada yaparım yaptığım işin temiz olması gerek
Bol deterjn ve yüzey temizleyici süper oluyor du😂😂
Her yerin ve her şeyin temiz tozsuz olmalı yoksa odaklanamam işime
Süpürge paspas bez bı takım deterjan.. temizlik benden kaçmaz
Hiç bir şık bana uymuyorTemizlikten hiç anlamam 😂😂
Dip köşe bucak temizlenmesi lazım çamaşır suyuyla heryer mis gibi olmalı
Bir iş yarım kalınca, benim aklım da onda kalıyor. Aklım neden, yarım kalmış işlerde kalsın ki?
Eğer bir yeri sildiysem toz zerresi kalmasın isterdim
Halının içindekileri toplamalı ve ben ikna olmalıyım.