Valla ben çok cimrilik yaparım ama diğer kadınları bilmem, erkekleri hiç bilmem. Ona buna savuracak kadar kolay kazanılmıyor para, gereksiz şeylere harcayamam paramı. Bana göre tutumluluk bu ama çevremdekiler ota b. ka para harcadıkları için cimrisin demeyi tercih ediyorlar
Şu sitede cidden kafayı yiyeceğim insanları bu kadar ayrıştırmaya gerek var mı cidden? Varsa bile elinize ne geçiyor zevk mi alıyorsunuz bu sorulardan. ddddddd
Erkekler genelde fiyatına bakmayıp alınacak şeye odaklanıyo.. Kadınlar fiyat, renk vs vs en ucuzu ama en iyisi olsun dio.. Aslında erkkler çok cimri sayılmaz kadınlar da kendilerine bişey alınacağı zaman bonkör olunsun kendileri bişe alacağı zaman gerek yok pahalı olmasına dio biz erkklerden biraz daha cimriyiz bence.. 😄
Kadinlar gibi her seye para harcamaktansa cimri olmakta fayda var. Insanlarin ocagina incir agaci dikemez kimse. Hele hele ki kadinlarin erkeklere bunu yapma hakki yok diye dusunuyorum.