Bence saksı almak lazım. Yaşayan bir şey olması güzel bence. 


Canlı çiçek her zaman çok daha güzel bir hediye. Koparmak ya da koparılmış çiçek hediye etmek bence bencillik. Renkleri de çok güzel. Bakım ve ilgi isteyen daha doğrusu emek isteyen bir hediye almak ilişkiye de emek ver anlamına gelir. Süpermiş.
Pembesi de bende var😀
Çok tatlış
bir kadının kalbindeki duyguları yaşatmak için başka bir canlıyı öldürmeye gerek yok gider botanik bahçesi gezeriz hem daha fazla çeşit görür içi açılır :D
ben de canlı bir çiçek veya ağaç hediye ederdim eğer seviyorsa o hediyeyi yaşatmak için elinden geleni yapar
Evet ağaç evde baya iyi olurdu 🤣
Cevap
26Cevap
Saksı daha uzun ömürlü havası
Ben çiçek bakamıyorum bana bir tek beyaz Gül alsa yeter saklarım en azından... 😌
Bakabilmek önemli bir detay tabi
Saksı ama, sen saksısin demek gibi olmasın sonra 😂
Yok ben öyle anlamadım vallahi
Bakmasını biliyorsa saksı çiçeği. 🤔
Aksi halde yazık çiçeğe
Ben olsam saksıda olmasını isterdim ama illa alınacaksa.
Ne yapayım ben saksı çiçeğini yaa, hem aslına bakılırsa buket mukette sevmem demet halinde, cansız çiçeklere hele hiç gerek yok, Olursa bir tanecik gül ya da çay bardağına sığacak kadar papatya kâfi.
Efendi adam hangisini alırsa alsın kadın ırkı oni çiçeği onun kafasında paralar, ama kötü çocuklar çiçek alsa da almasa da tüm kadınların aşkitosudur. Mevzu budur.
Saksı çiçeği severim. Büssürü de baktığım, beslediğim çiçeklerim var ☺ çilek besliyorum şu şıralar, inşallah meyve verir bana 🍓🍓
Eskiden ben Eski "nişanlım" Olacak kişiye Gül yaprağı götürdüydüm Kurudu 4 sene Sonra yollar ayrılınca İmha etti heralde..
Saksı çiçeği daha anlamlı ve mantıklı olur bence.
Bencede 👌
Ama eninde sonunda solacak ölecek. Bence süs çiçeği almak daha mantıklı
Bu kadar romantik olmayın. Romantizm iyi bişey değil.
Çiçek tercih etmiyorum canlı cansız hiçbirşeye zarar vermem
Bence hiç-bir farkı yok benim evim çiçekçi dükkanı gibi o kadar çok ki bir fark hissedemedim
Saksı mantıklı ama bir buluşmada bir şeyde koparılmış mecbur bence.
çuha bu çiçek daha az önce baktım penceremde iki tane var sarı ve kırmızı iki tane 🙂
Ben hiç çiçek almadım
Al bak çok seviniyoruz
Almama gerek kalmadi artik
Koparılmış çiçek romantik ama benm tericihiö saksı çiçeği hiç değilse kuruyp ortalığı pislrttirmiyor
Çiçekler dalında güzel.
Değişir çiçeği kurutmakta güxel ben bakamam mesela
Topraklı saksılı tabiki
Ben koparılmış ot demeyi tercih ediyorum
saksı hastaya alınır
Yok yahu... Ne alakası var.
Çiçek dalında güzeldir
Saksı içinde olması daha kalıcı ve hoş☺️ hem çiçekte ölmesin😌
Bencede saksıyı almak lazım ne yapıyorsa yapsın 😃
Çicek olsunda fark etmez
Kadının gözü sendeyse papatya bile yeter
Koparılmış çiçek daha anlamlıdır bende
Saksı çiçeğini tercih ederim.
Saksıda daha anlamlı daha özenli geliyor bana
Tabi ki de koparilmis cicek 🌸😍
En güzeli çelenk almak
Kadını ilgiyle çiçeği suyla sulamak için saksı.😀
Saksı ama kafamıza atmayın 😄😊
Çiçekler saksıda güzeldir.
Çiçekleri koparmayın.
Orkide buketi çok güzel seviyorum
İlikisi de ruhumu okşar
Saksı çiçeği
Kesinlikle saksı çiçeği. Gül dalında güzeldir.
uzun ömürlü olan daha iyi tabi
Bencede saksı çiçeği olmalı 😀
çiçek harikaymış. bakmayacaksan talibim
çiçek almaya karşıyım
Saksı içerisinde almak daha iyi olur
Saksı çiçeği hatta saksı ağacı
Koparılmış çiçek almasınlar, saksı çiçeği isterim.
Her ikiside makbüldür
Saksı cicegi seven kadın candır. Kıymetlidir
Saksı çiçeği
bunlar fazla yaşamıyo dandik menekşe
Saksı
Sakso çiçeğimi
Saksı
Bence sevsin yeter..
Saksı
Bence saksi cicegi almak guzeldir
Cicek bukette olur
canlı orkide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar