Bir bayana gül verip özel hissettirmek mi yoksa bir daldaki masum gülü koparmayıp kıyamamak mı adalettir..
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılKadını da gülü de sevindirmek biz insan oğlunun elinde. Kadın gül eşittir çünkü
Gül (Çiçekler) de ilgi sevgi bakım ister güle bakım ilgi sevgini suyunu verirsen tohum olan gül yeşererek büyüyerek ilgimizden sevgimizden büyür ve bize teşekkür etmek için mis gibi güzel kokularını sunar görselliğini sunar.
Kadına da erkek ilgi sevgisini değerini kıymetini verirse kadında mutlu olur sevinir bu sevgi sayesinde erkeğini ilgilenir sever onu mutlu eder ve bunun sonucundan ise kadında çocuk verir erkeğine babalık duygusunu yaşatarak sevilmenin mutlu olmanın ödülünü vermiş olur00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılkarşıdaki insan da en asil duygunun insanı olabileceğinden ufak bir canım benim sözü bile mutlu eder en önemli nokta ise sanırım kadınına sahip çıkan erkek hissiyatını uyandıra bilmektir. sahip çıkmak kavramı ise parayla, pulla, ıvır zıvırla sınırlı kalmayacak kadar geniştir. bunu bilen, hisseden bir kadında zaten mutludur.*lakin sembolize olarak arada bir sürpriz yaparak hediye almak zararlı olmaz. Kadın bunlarla bile mutlu olur sevinir
Çiçek dalında güzel Kadınınla dolaşırken dalındaki çiçeği birlikte koklamak bile mutluluk verir00 Yorumla
Aslında çiçeği saksıda ve daha küçükken alacaksın ki ; ona verdiğin değerin narin ve minik bir çiçek kadar olduğunu anlayabilir. O'da anlamını anlar ve çiçeğe ne kadar iyi bakarsa sevginizin o kadar sağlıklı ve güçlü olduğunu anlarsın.
Benim eşimle şarkımız 'sarı laleler' o yüzden bu mevsim başlarında Lâle soğanı alır beraber hem dikeriz hem şarkıyı dileriz ve sonunda dans ederiz. Kocam ne zaman çiçek almak isterse ki bu nadirdir. O zaman saksıyıda getirir diğer malzemeleride beraber eker beraber büyütürüz.02 Yorumla- +1 yıl
Meslegi bahçivan degilse büyük basari
+1 yılGül şart değil saksıda bir açelya verilir hem kadın sevinir hem çiçek dalından kopmaz :)
324 Yorumla- +1 yıl
Buda mantıklı. Her deferde bir saksı :-)
- +1 yıl
Kadının çiçeği yaşatmak için gösterdiği çaba da erkeğe verdiği değeri gösterir :)
- +1 yıl
Bu biraz daha havalı :-)
- +1 yıl
+ dedim güzel paylaşım olmuş
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
57
Cevap
62Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir kadına gül koparıp vermek sevindirmek değil. Bir kadına gül gibi davranmak sevindirir, güzelleştirir, mutlu eder.. Tutarken korkmalasın fazla sıkarsan dikenleri batar, ama korursan narin olduğunu özel olduğunu bilir hissettiririrsen o kadının yüzü size hep çiçek açar o kadın size hep GÜL kokar.. Velhasıl güller dalında güzel
311 Yorumla- +1 yıl
Bu yazyı unutmucam
Cevap sahibi+1 yılUnutmayıp herkes uygulasa:)
- +1 yıl
herkes başaramaz :-)
Cevap sahibi+1 yılMaalesef:)
- +1 yıl
kime niyet kime kısmet
- +1 yıl
siz kimsiniz merak ediyorum bu ince düSüncen karsısında
- +1 yıl
Hey
Cevap sahibi+1 yılEfendimm
- +1 yıl
kimsin
Cevap sahibi+1 yılNeden soruyosun
- +1 yıl
Bilmek istyorum
+1 yılhttps://i.hizliresim.com/JpJR9n.jpg
sevdiğin kadınına bu yüzüğü takarak benimle bir ömür boyu mutlu olmaya bir yastığa baş koymaya eşim karım dostum arkadaşım sırdaşım dert ortağım olur musun demekle dünyanın en mutlu insanı yaparsın sevindirirsin. Kadını sevindirmek bu kadar basit ve bu kadar kolay sevgi aşk güven sadakat kadını mutlu eder.
çiçekte dalında güzel ve dalında kalmış olur kadınını mutlu etmiş olurum bir EVLİLİK TEKLİFİ ile çiçeğe de zarar vermeden50 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKıyamamak değil de. Kadınları mutlu etmek için çiçekleri dalından koparmaya gerek yok diyorum. Menekşeler de beni mutlu eder mesela hem onun suyunu verip toprağıyla uğraşmak beni daha mutlu eder. Eşime, bana buket halinde çiçek alacağına bir kilo erik-mandalin al (mevsimine göre) daha çok sevinirim derim hep
12 Yorumla- +1 yıl
Yani önemli olan düşünüp birşeyler yapabilmek
Cevap sahibi+1 yılEvet ama tutupta yeşillik olsun diye ot götürmemk lazım
Bir gülle kendimi özel hissetmem koparmasinlar boşuna
19 Yorumla- +1 yıl
Senin durumunu bilioz
- +1 yıl
Romantik degilsin:-)
- +1 yıl
Börtü böcegi seviyon yani:-)
- +1 yıl
Fare zehiri kulllan :-)
- +1 yıl
Olmadı raid sivri sinek ilacı:-)
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılyeri geldiginde dünyanın bütün güzelliklerini ayagına serip sevindirmek... gül dalında da güzel elindede güzeldir...
12 Yorumla- +1 yıl
Elde solar
- +1 yıl
sevgisi can verir emin ol
+1 yılgül verip kendini özel hissetme duygusu bir gün,
Ama gül vermeyip adaleti sağlama ömür boyu.11 Yorumla- +1 yıl
Malesef
Bir daldaki cicegi kopartmamak.. Hersey kadinlardan degerli degil
11 Yorumla- +1 yıl
Hmm
+1 yılİlla gül olmak zorunda değil ki. Saksıyla fesleğen de verebilirsin. Ya da bir saksıda papatya. Hatta sevgiliye verilen en güzel hediye o olur bence. Çünkü dalından koparılan bir çiçek ölür ama saksıdaki bir çiçek sevgilinin elinde büyür :)
01 Yorumla- +1 yıl
hmm <3
+1 yılKadına güven ve sevgi değer ver bundan başka güzel mutluluk sevgi olamaz bunu da vermek bizim elimizde çiçek ile sevindirmek bir yere kadar kalıcı sevindirmek kadına güven sevgi değer verme ile olur kısaca kadın kocasının yanında mutlu olur çiçek toprağında o nedenle ikisini ayırmak soldurur
00 Yorumla
+1 yıldeğer saygı sevgi güven sadakat verirsen Kadına ondan mutlusu olamaz bu duyguları yaşattığınız sürece hep sevinir sevinir en güzel hediye Kadına sevgi güven saygı sadakat vermek onun vazgeçilmezin olduğunu ondan başka hayatında kimse olmayacağına inandırdığınız sürece çok mutlu olur sevinir. Çiçeklerimizi koparmayalım her yere güzel çiçekler ekelim her taraf güzel olsun misler gibi koksun
00 Yorumlaçicek dalından koparılmış da severim saksıda da severim. dalındaki çicek de dalında kuruyup gidiyor diğeri saklanır.. değerlenir kıymetlenir. kıyamamaksa danalara da kuzulara da tavuklara da balıklara da kıymayın. çiçek seviyorum!
00 Yorumla
+1 yılKadına gül verseniz sevinir ama sevinci o gün için için olur her zaman kadını mutlu etmek için gül mü vereceğiz çiçek mi? önce kadını ne kadar mutlu etmek sevindirmek istediğimizi bilmeyiz ömür boyu sevindirmek mutlu etmek istiyorsak ona güven saygı sevgi değer vermeli hayatımıza sokmalıyız yani evlilik onu mutlu eder ve güven sağlamak
00 Yorumla
+1 yılKadına hak ettiği sevgiyi ilgiyi değeri güveni vermek onun mutlu olması sevinmesi için çok büyük etkendir zaten kadın bunları alırsa çok mutlu olur sevinir her kadının arzusu bu.
çiçek güzel bir bitki güzelliği de bulunduğu yerde olur onu bulunduğu yerden almamak gerek00 Yorumla
+1 yılKadına sevgi güven verirsen dünyaları vermiş olursun bu kadar basit kadını mutlu etmek sevindirmek bunu çok görür erkekler maalesef bir çiçekle mutlu olsun diye verirken neden kadının mutlu olmasını istiyorsak sevgimizi güvenimizi ilgimizi vermiyoruz amaç kadını mutlu etmek sevindirmek ise
çiçekler dallarında kalsın koparılmasın onun güzelliği de dallarında olması00 Yorumla
+1 yılKadına güven verirsen sana sonuna kadar güveneceğini sevip koruyacağını her anında onun yanında olacağını hissettirirsen yaşatırsan Kadın çok mutlu olur sevinir Kadını mutlu etmenin sevindirmenin tek ve önemli yolu güven vermek ve sevmek bunla bile mutlu olur sevinir
Çiçeklerde dalında güzel ve dalında kalsın
Güven sevgi saygı sadakat mutluluğun sevindirmenin en önemli temel taşlarıdır00 Yorumla
+1 yılKadını mutlu etmek sevindirmek için nikimdeki gibi bir evlilik teklifi yaparak Kadınına evlilik cüzdanını verip ve onu hayatın boyunca sever saygı duyar güvenir sadakat gösterirsen hep mutlu olur
gül çiçeklere de su vererek sevgimizi gösterirsek gübre vererek bakarak gösterirsek onlarda mutlu olur büyürler00 YorumlaKadını mutlu edecekse bütün çiçekleri önüne sererim ama Kadını mutlu etmek sevindirmek çiçekte değil marifet erkektedir. Kadına ne kadar çiçek versen de erkek gerekli ilgi sevgiyi göstermezse Kadın hep mutsuz olur Kadın bir gün sevinmek mutlu olmak istemez bir ömür boyu mutlu olmak ister
00 Yorumla
+1 yılGul verirsen egosunu tatmin edersin belki hosuna gider.. ama hemen boyle seyler yapmamak en iyisi herseyin yavasi iyidir egosu tatmin olan kadın bahaneler uydurup ayrili. r
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,1b cevap paylaştı. Koparılan gül zaten solup dökülecek dalında boşu boşuna.. Ancak sevgiliye mutluluğu yaşatıp o da mutlu olarak solacaktır.. Sevginin değer bulduğu yerde hiç bir şey solmazda kaybolmazda..
00 Yorumla
+1 yılKadına bu hayatta yalnız olmadığını ölünceye kadar seveceğini yanında olacağını hissettirmek önemlidir. Bunu başarırsan Kadın seni görmesi yanında olması bile bir güç alacağı huzur bulacağı için yanında bulunman görmesi bile mutlu eder sevindirir
çiçekte mis gibi kokusu ile içimizi ferahlatır görünüşü ile gözlerimizi parlatır00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Bir kadını mutlu etmek için ona gül vermeye gerek yok , bir kadını mutlu etmek kolaydır çok birsey beklemezler sevdiğin kadını sev , koru , sadık kal , yanında ol , sevildiğini hissettir , adam ol. O ona yeter , bırak gül dalında kalsın
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılçiçek ya dalında güzeldir ya da bulunduğu ortamda. İkiside aynı şey ama illa kadına verilecekse saksı bitkileri var oda olmazsa yapma çiçeklerde verilir
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Sen Gülü Kadına vermeyip de Dalında bıraktığında, ardından gelen koparıp Reçel yapacak büyük ihtimalle. Gülün daldaki ömrü ne kadar ki?
00 Yorumla
+1 yılBir kadini güle ile sevindirmek değil. Bor kadina kendini hissettirmek insanlık. Bitkiye gelince mevsiminde bizi süsler renk koku sen mutluluk huzur verir. Yerinde güzeldir.
00 Yorumla
+1 yılGül zaten koparılmış bir şekilde sokakta satılıyorsa ve almazsak çürüyecek, boşa gideceğine satın alalım yani
00 Yorumla
+1 yılPapatyalar çok güzel ama koparmayın ya kıymayın onlara :)
03 Yorumla- +1 yıl
öylemi :-)
- +1 yıl
Eveeet :))
- +1 yıl
tamam merak etme :-)
+1 yılKoparmak şart değil, "Bu dünyada bir yerlerde senin için açan çiçekler var" demeniz de yeterlidir bence :D
01 Yorumla- +1 yıl
o_O güzelde kız ne açıyor derse :-)
+1 yılEig dekini yazicaktim. ama once davranmis. artilayip gectim.
10 Yorumla
+1 yılher çiçek dalında güzel sen Kadınını mutlu etmek sevindirmek istiyorsan kalbi sevgini verip onun değerini kıymetini bilmenle ilgilenmem ile sevindirmiş mutlu etmiş olursun kadın zaten ilgi sevgi değer verilsin ister en büyük sevgi bu kadınlar için
00 YorumlaBu soru ne zaman sorulmuş yahu. Tarih bile yok :D
Yemişim çiçeği yahu. Hiç vermemek en güzeli..00 Yorumlaben gülde çiçekte verdim banamısın demedi vazgeçtim yapcak bişi kalmadı
00 Yorumlaçiçekler kopmamalıdır , illaki çiçek almak istiyorsan saksıda al hem uzuuun zaman yaşar :)
05 Yorumla- +1 yıl
kopya çekme :-)
- +1 yıl
en iyi cevap gecti ama :-)
- +1 yıl
:) o baya eski ilk cevaplayıcıydı
+1 yılçiçekler mevsimlik zaten. verin siz birer gül. bir şey kaybetmez doğa
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. kafamı hiç ağrıtamam valla. kızı terk ederim. gül de dalında kalsın.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılgülü budadıkça verimi artar. keşke güller benim olsa :)) benim adamın alerjisi var.
00 Yorumla
+1 yılGül öylede böylede kuruyacak. Ama kadının o an ki mutluluğu baki kalıcak. Düz mantık, menekşeydi saksıydı uzatmaya ne gerek var :)
00 Yorumla
+1 yılBir kucuk saksi cicek olasa guller dalinda kalda daha iyi olmazmi ;)
00 YorumlaGülün sahteside var yeter ki o düşünce onda olsun guluu dalından koparmamalı bence.
00 Yorumlakediyi köpegi kuşu sevipde inegi koyunu kuzuyu yemekmi hayvanseverlik?
00 Yorumlaikincisi insanliktir. kiz insansa, bakis acini anlar.
00 YorumlaPlastik gül al polemiğe girme
17 Yorumla- +1 yıl
Kokmuyor onlar:-)
- +1 yıl
- +1 yıl
Yazdm careyi gül suyu
- +1 yıl
+1 yılHem gülü hem sevdigini mutlu etmek istiyorsan yapma gül al ve uzerine gül suyu sık boylelikle ikiside memnun olur :D
00 YorumlaGül bos yere solup gitse dahami iyi olur? Eminim eger konusabilseydi ve sen sorsaydin kopar ver hayatima anlam kat derdi :P
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. İnsanlık ne kadına gül vermekle nede gülü dalından koparmamakla kalmıyor
hayatı boyunca sevgi saygı huzur olsun yine yeterli00 YorumlaKadınlar çiçek sevmez, çiçek alan adam sever diye bir söz var neyse ben her ikisini de sevmem =)
00 Yorumla
+1 yılkaz gelicek yerden tavuk esirgenmez atasözünü söyleyen atamızla başbaşa bırakıyorum
10 Yorumlacok arabesk bir soru olmus.. gul verme sende git basks bisi ver
00 YorumlaDalindan koparilmamali illa çiçek verilecekse saksida falan verilmeli :-)
00 Yorumla
+1 yılçiçekler zamanı geldimi soluyor zaten. . Papatya toplasin kurutup çayı içeriz:)
00 YorumlaGülü dalından koparma kalsın o zaman, güzel sözler kadınları çiçek gibi gülümsetir, mutlu eder.. Aslında o gül yani çiçek sana armağandır ;-)
00 Yorumla
+1 yılgülü koparmayım insanlık yaparken kadını da tatlı içten sıcak bir tebessümle birlikte sevgini güvenini verirsen dünyalar onun olur çok mutlu olur sevinir
00 YorumlaKizi agaca dalina bagla kurtul :)
12 Yorumla- +1 yıl
Sonra tarzan:-)
Kadın hediyeyi sevdiği sürece erkeklerde güllere kıymaya devam edicek maalesef
00 YorumlaKadına çiçek dışında bir şey alıp da sevindirebilirsiniz. Bir insan ile bir bitki arasında bir fark göremiyorum.
00 YorumlaGül dalından koparıldıkca bidahaki sene daha gür çıkar ağaç değil bu koparınca kötülük olsun gül dalından ayrı daha uzun yaşarmış yapcak bişey yok
01 Yorumla
+1 yılbence çiçekler yerinde güzel önemli olan kalbinde ki sevgiyi sonsuza dek verecek yürek olmalı insanda
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence senin ölmen adalet çünkü böyle düşünen erkekler bence artık ölmeli. Çok bayat
00 Yorumlasaksı götürürsek saksımıyım ben deyip tripte atabilir düşünmek lazım o inceliği her kadın anlamaz :)
00 YorumlaBir Gül fidanı dikip , hem gülün goncasını hemde goncayı hakeden gülün sahibini sevindir..
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 451 cevap paylaştı. saksıda alıcaksın kadın sevinir ve kendi özenle bakar kimse zarar görmez
00 Yorumla- Devamını Gör (59)
Devamını Gör(104)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bir kadına gül verip sevindirmek mi yoksa bir daldaki güzel çiçeğe kıyamamak mı i̇nsanlıktır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar