Bir kadına gül verip sevindirmek mi yoksa bir daldaki güzel çiçeğe kıyamamak mı i̇nsanlıktır?

Bir bayana gül verip özel hissettirmek mi yoksa bir daldaki masum gülü koparmayıp kıyamamak mı adalettir..
Bir kadına gül verip sevindirmek mi yoksa bir daldaki güzel çiçeğe kıyamamak mı i̇nsanlıktır?
Cevapla