Mutfak tezgahının üzerine alınan eşyalar için aksesuar dedim çünkü hem işlevsel olarak hem de görsel olarak güzel olması, göze hitap etmesi çok önemli. Çünkü mutfak tezgahının üzerinin bomboş olması ister istemez evde ruhsuz bir görüntü oluşturabiliyor eve bir tık renk katabilmek için mutfağınıza aldığınız işlevsel eşyalar için şu önerileri sıralamak istedim.
Aksesuar olarak da kullanabilecek mutfak önerileri nelerdir?
a. Dekoratif çaydanlık

Kullanmayacak olsanız ya da az kullansanız bile mutfağınıza şu tarz canlı renklere sahip eşyaların güzel bir yer tutacağını düşünüyorum. Mutfağın atmosferini değiştirmez mi?
b. Çiçekler

Çiçeklerin alternatifi olarak limonağaçları, mandalina ağaçları ve çilek dallarında çıktı ancak ben kaktüsgilleri daha çok beğeniyorum mutfakta. Pozitif bir hava kattığını düşünüyorum.
c. Kahve makineleri

Özellikle filtre kahve makinelerinin mutfakta masa ya da tezgah üzerinde yer kaplaması göze estetik geliyor. Diğer elektrikli gereçlerin aksine eşya değil de estetik bir obje gibi duruyor.
d. Baharat takımı

İçinde sirkelik, yağdanlık gibi takımlarını da barındıran baharat takımları duruş olarak oldukça sıcak bir görüntü katıyor mutfağa. Fotodaki retro bir tarz. Siz daha modern gold ya da gümüş baharat takımı da yer ih edebilirsiniz.
e. Bıçaklık ve meyvelik

Bence tezgah üzerine bıçak seti inanılmaz yakışıyor. 5 li ya da daha fazla parçayla satılan setleri kullanmanızı öneririm. Meyvelik de mutfak masası üzerinde güzel duruyor, ev ruhunu yansıtıyor. Görsellik önemlidir diyenlerdenseniz bunlara kulak verin derim. 🤩
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Yine detaylı bir bence paylaşımı
Aslında daha detaylı da yazardım ama süre kısıtlı :)
Kısıtlı sürede yine de çok iyi :)
Teşekkür ederim
İnanılmaz güzel hazırlıklar yapmışsınız iki gün içerisinde ayrı ayrı teşekkür ediyorum. :)
Saygılarımla
Aceleye geldi biraz ams olsundu.
Aceleye gelmesi böyle ise aceleye gelmeyenler ne kadar güzel olurdu :)
Muhakkak az bir zaman olunca böyle oldu :)
:)
Ekonominin durumunu dusunursek pek alis-veris icin elverisli bir hava sayilmaz ama yine de tesekkurler
Ne yapsın bu insanlar hep bekar mı kalsınlar :)
sen evlendin mi benceyi hazırlayan arkadaşım çok güzel hazırlamışsın eline sağlık
Ben de aldım çoğunu kendime göre hazırladım :)
Şu ekonomide bir şeyler almak neredeyse imkansız teşekkürler AKP !
Tüm dünyada korona sonrası her şeyin fiyatı arttı.
Sadece koronaya bağlamamız biraz eksik olur gibi. Yeterli üretim olmazsa yeterli döviz girmezse paran değer kaybeder. Doların artmasıyla ihracat rekoru kırdığımızı söyleyen bakanlar farkındalar mı ki ithalatta da rekora gidiyoruz? Neyse yani sorun sadece korona değil.
Küresel bir sebep gibi geliyor bana
Peki nasıl uygun görürseniz :)
Hepsi de çok mükemmel ve harika ince detaylar bunlar biraz lükse giriyor inşllah almak nasip olur
Olur inş
Güzel aksesuarlar emeğinize sağlık
Benim de hoşuma gitti
kahve makinası lazım
Çok da güzel yapıyor
yapmazmı ya yanına bir de lokum fıstıklı :D
Sonra gelsin kilolar ohhh 🤣🤣
olsun okadar canım
Paylaşım için teşekkürler hocam
Ne demek hocam 😇
Eline sağlık güzel bi bence olmus
Nihayet beğendin :)
saçmalamaya başlamış herkes bi evlensinler önce
Boş eve mi evlensinler ama :)
yaa senin yorumlara yetişemiyom dur dkfkfk
Yorum da çok hızlıyım :)
😈😈😈
çok güzel olmuş
Teşekkür ederim xl 💐
rica kanka
Hepsi çok hoş emeğine sağlık.
Dekoratif ürünler hep hoş :)
Meyvelik ne oluyor ya
Meyvelik süslü büyük cam tabaklara deniliyor.
Güzel paylaşım için teşekkürler
Ben teşekkür ederim
Bütün benxelerini okudum eline sağlık
Çok memnun oldum bunu okuduğuma :)
en sevdiğim kısım güzel olmuş
Benim de en sevdiğim kısım dekorasyon
Kahve makineleri çok pahalı
399 liraya da var.
Evlilik zor iş ama baya güzel bi olay yani.
Her güzelin zor bir yanı vardır
Güzel paylaşım 🌸
Güzel paylaşım teşekkürler
Ben teşekkür ederim yorumunuz için
Bence en güzel hali sade kalmalı sadelik şıktır
Çok boş duruyor öyle de
Güzel tavsiyeler olmuş evlenecekler için
Elinize sağlık
Teşekkür ederim Yusuf 💓
Rica ederim 💓
Güzel bir paylasim
Teşekkür ederim 🤍🤍
çok güzeller
Hele çaydanlıklar
mükemmel
Güzel ürünler
Teşekkür ederim Larry
Eline sağlık
Teşekkür ederim
Görseller çoook tatlı
güzel bilgiler
Ayy çok karışık işler
Çok güzeller yaaa
Katılıyorum
Ka bilgiler trdekurler