Hepimizin Hayatında Bir Kez Yaşadığı Alışveriş Trajedileri!

Herkese selamlar.🌸

Eğlenceli bir bence ile karşınızdayım.💖 Bu bencemde alışverişte yaşadığımız trajik anları anlatacağım.

Hadi Başlayalım.👀

Mağazanın Dolu Olması:

Hepimizin Hayatında Bir Kez Yaşadığı Alışveriş Trajedileri!
  • Bu durumla genellikle Gratis ve Watsons indirimlerinde çokça karşılaşıyorum. İçeri girdiğinizde; ''İndirimi ne ara öğrendiniz de ne ara geldiniz mübarekler'' diye içinizden geçirdiğiniz, siz mağazaya girerken, mağazayı talan eden o müthiş kalabalık... Kesinlikle anlatılamaz. :D Bir de bu kalabalıkta bir saat ödeme sırası için beklersiniz, evet kabul ediyorum bir saat ödeme için beklemişliğim var pişman değilim. :D

Sevgilinin/Eşin Sürekli Söylenmesi:

Hepimizin Hayatında Bir Kez Yaşadığı Alışveriş Trajedileri!
  • Sevgili ya da eşlerin sürekli '' Ne zaman gidiyoruz?'', ''Bitmedi mi daha?'', ''Almayacaksan neden bakıyorsun?'', ''Buna bu kadar para vermeye değer miydi?'', ''Pazarda daha ucuzunu bulurduk'' gibi söylenmeleriyle alışverişinizi zehir etmesi durumudur. beklemek istemiyorsan gidebilirsindir. :D

Beğendiğiniz Ürünün Bitmesi:

Hepimizin Hayatında Bir Kez Yaşadığı Alışveriş Trajedileri!
  • Paranız yoktur ve beğendiğiniz ürün için indirimi beklersiniz, İndirim olduğunda bir bakarsınız ki günlerce dursa da kimsenin almadığı o ürün kıymete binmiştir ve artık yoktur... İşte bu trajedidir. Sürekli yaşıyorum. :D

Kart Çipinin Bozulması:

Hepimizin Hayatında Bir Kez Yaşadığı Alışveriş Trajedileri!
  • Bir sürü ürün beğenirsiniz ve o beğendiğiniz ürünleri havalı bir şekilde kasaya getirirsiniz, kartınızla ödeyeceksinizdir, kartınızda harcanacak miktar olduğundan emisinizdir, kartınızı uzatırsınız, ödeyemezsiniz çünkü kartınızın çipi bozulmuştur. :D Arkada sıra bekleyen müşteriler ve kasiyer o sırada ağlıyordur. :D Geçmiş olsun...🙃

Her mağaza da çalan; kasiyerin çıkarmayı unuttuğu barkod alarmı:

Hepimizin Hayatında Bir Kez Yaşadığı Alışveriş Trajedileri!
  • Alışveriş yaptıktan sonra satış görevlisinin çıkarmayı unuttuğu alarmın, çıkarken çalmaya başlaması, herkesin dönüp size bakması... :D Tüylerim diken diken oldu. İşin kötüsü her girdiğin mağazadan girerken ya da çıkarken ötmesi korkunç bir durum... :D

Bir bencemin daha sonuna geldik, okuduğunuz için teşekkür ederim. 🎈👀

Hepimizin Hayatında Bir Kez Yaşadığı Alışveriş Trajedileri!
Cevapla