Alışveriş Yaparken Başımıza Gelmeyen Kaldı Mı? Alışveriş Yaparken Başımıza Gelen Olaylar!

Selamlar reyon kuşları, Avm sepetleri .

Bu bencem'de size yaşanan olayları anlatacağım yaşadıysanız evet diye seslenin yaşamadıysanız hayır diye seslenin dermişim şaka şaka ha yaşamıştı olabilirsiniz o zaman başlayalım.

Alışveriş Yaparken Başımıza Gelmeyen Kaldı Mı? Alışveriş Yaparken Başımıza Gelen Olaylar!

1. Dışarı çıkasın yoktur sipariş vermişsindir.

Nerede kaldı bu ya?
Nerede kaldı bu ya?

Beklersin beklersin günler olur, hatta 1 ay geçer benim kargom nerede kaldı dersin gelir ama nasıl gelir? Getirdiği ürün ya kırılmıştır, ya da istediğiniz gibi değildir eyvah!

2. Beklemekten ağaç olanlar!

Alışveriş Yaparken Başımıza Gelmeyen Kaldı Mı? Alışveriş Yaparken Başımıza Gelen Olaylar!

Gratis kuyruğu mübarek, aşkım 5 dakikaya geliyorum der ve giderler o sırada aklından "giden gelmiyor, vay halime" diye bir söz geçer yine beklemeye devam edersin işte o otomatik kapının açılıp kapanışını ezberlersin

3. Bu ne biçim fiyat? Peh!

Kasiyerle imtihan
Kasiyerle imtihan

Çok beğendiğin ürün olur ama etiketi yoktur o ara reyon da gelip Kasiyere şunu Bi fiyat kontrolünden geçir bakayım dersin gelecek cevap şok! O an yüzün değişir sonra gelen peh, başka yerde yok mu sanki bakışı

4. Aşkım hani bana elbise alacaktın?

Alışveriş Yaparken Başımıza Gelmeyen Kaldı Mı? Alışveriş Yaparken Başımıza Gelen Olaylar!

Ve gelir o meşhur trip istediğini alamayınca biraz trip ve mızmızlanırız biz kadınlar değil mi? O kedi buraya gelecek ulan :D

5. Hani mutlu sondu yahu?

İşte şimdi gitti gittiiii!
İşte şimdi gitti gittiiii!

Ay napıcam dersin hep, kasaya tam yaklaşacakken buda mı gol değil diye sorarsın yahu düşecek zamanı şimdi mi buldun sen? Çat diye düşünce tırnağının kırılmış gibi canının yanma hissi yok mu? Ah ahh..

6. Kendi evinmiş gibi uzan ohhh!

Alışveriş Yaparken Başımıza Gelmeyen Kaldı Mı? Alışveriş Yaparken Başımıza Gelen Olaylar!

Alışveriş esnasında hanımlarını bekleyen erkeklerin yaşadığı olay.. Beklerken uyuyakalırlar nerede kaldı bu diye sayıklarken gözler gider.

7. Makarna mıydı, erişte mi?

Ver oradan 2 kg erişte
Ver oradan 2 kg erişte

Ben ne alacaktım ya hay aksi! Makarna mıydı yok yok o kadar da evden artist artist çıkmıştım ee alışveriş deyince akan sular durdu bende tabi.

8. Kapanış "Terledim Da"!

Hay gitmez olaydım.
Hay gitmez olaydım.

O kadar sevinirsin giderken mutlu olursun ama kapanış bazen yürüyen merdivenlerde bile uyuma isteğidir e ne demiştik her mutlu son mutlu mu biter?

Canlar beğendiyseniz A şıkkı 😀 şaka şaka çok şakacıyımdır, eğlendiniz mi? Umarım beğenmişsinizdir bolca öpüldünüz.

Alışveriş Yaparken Başımıza Gelmeyen Kaldı Mı? Alışveriş Yaparken Başımıza Gelen Olaylar!
Alışveriş Yaparken Başımıza Gelmeyen Kaldı Mı? Alışveriş Yaparken Başımıza Gelen Olaylar!
Cevapla