Orhan Gencebay şarkı söyler
Elif Şafak roman yazar
OttomanWarrios KS de soru sorar :)))
:D yoook o güzelim ayaklarımı yoramam ... ama daha dik yürüdüğüm ve her magazanın yanından gecerken camdaki yansımama caktırmadan baktığım doğrudur =) hele ki kulaklıkla müzik dinliyorsam podyumda yürüyor gibi oluyorm :D
profil resminde ki sen misin ? eğer sensen Allah başka zeval vermesin :))
;) aynen çakma resim koyacak kadar çirkin olduğumu düşünmüyorum çok şükür =)
sülalenizde büyük bir günah işleyen var mı? yüce Allah ı kızdırmış olabilir misiniz ? :))
:S ne alakaa
neden şu güzelim yüzününüz büzüştürüp şekilden şekle sokuyosunuz biri size böyle çok mu güzel oluyosunuz dedi o diyenin Allah belasını versin nice güzelim kızları rujlu şempazeye çevirdiler :))
Hiç öyle bişi yapmadım yaa yarın bir denicem:)
bırak yeme bizi:)))
Bak şöyle yapmışlığım var ama,yemeğe gitmişizdir atıyorum çok özenmişimdir kendimi çok güzel hissediyorumdur yemekten sonra eşime hemen eve gitmeyelim hazır bu kadar güzelken şuraya da gidelim burdada bir kahve içelim falan diye uzatmışlığım vardır :)) yürürken yolu uzatmamın mümkünatı yok ya tembel insanım ben en kestiremeden giderim hep :)
:))
Kızlar çok güzel olduğunuzu hissettiğiniz günler gideceğiniz yolu uzatıp fazladan tur attığınızı biliyorum, yalan mı getir kuran getir. yalan mı? :)))
Demekki neymiş güzel giyim ve bakım özgüven getiriyormuş. :) ya bu haldeki kıza brad pitt takilsa yüz vermez :D sonrada yanliziz diyolar
Cevap
17Cevap
ahahah:)) ne eglenceli sorular var bu sitede yaa.. ben hep çok güzelim. yolu keyfim yerindeyse uzatırım:))
cırkın kart karı :D
:))
cevap vermene deydi mi eğlencene bak boşver ;)
:) Şu erkekler sayesinde kızlar hakkında bilmediğim ne varsa çoğunu öğrendim .d hemcinslerim olmasına rağman ne kadar az şey biliyormuşum .d
Bu sorunun cevabıda : Öyle mi yapıyorlarmış? .d O da güzelmiş :))
daha hızlı yürürüm aksıne yoksa sevgilim fena carpar :)
şanslı kerata :=)
ben daha sanslıyım :)
Ben yurmeyi cok sewrm.hep yurys yaparm.ama yolu uzatp cok yürdgm zamanlr mutsz oldgm anlrdr
sende bendensin desene ;)
hacı yüzümü batıya dönüyorum. dünya doğuya doğru dönerken tüm yeryüzü ayaklarımın altına serpiliyor
bebişim nedir bu güzellik xd
o değil yürümüyorum yani
hahah doğru tespit :D o gün daha çok gezmek istiyorum
Hiç aklıma öyle bir durum gelmediydi ama kendimi iyi güzel hoş sevimli vb hisettiğimde dışarıda daha fazla kalmak istemişimdir, aynı kapıya varıyor sanırım:)
Kızlar değil, adam akıllı giyindiğim de ben bile kamuya açık alanda ölmek istiyorum.
evet böyle kelebekler uçuşuyor etrafımda
:))
Kendimi güzel hissettiğim zamanlarda çok fazla ortalarda görünmek istemiyorum..
Çünkü ya nazar değiyor ya da insanların negatif enerjisi sanki benim enerjimi aşağıya çekiyormuş gibi halsizleşiyorum..
hı hı biliyomusun sana tüm kalbimle inanıyorum :P
farkettim bu yüzden özür dilerim gerçekten içimden geldi :O
hava da güzel keyfim yerindeyse yürüyorum bazen güzelim diye bilmiyorum farkında değilim
Ne munasebet endamimi herkese sergiliyemem hihhh..:))
Ahahaaa sesli güldüm :p Ama yapıyorum ayneen ruhum okşanıyo böyle :p
ekstra bişey yokta, güzel oldgum zaman sokaklar bomboş olur genelde kimsecikler görmez çirkin veyahut paspal oldugum zamanlar da mübarek herkes dışarda heleki hastalanıp gecenın bir vakti acile gittiğimde herkesi görürüm bir bir :D
hayır hiç aklıma bile gelmez. güzel oldum beni görecekler diye niye yorulayım boşu boşuna. görmek isteyen gelsin peşimden.
hiç kendimi çok güzel bulduğum zamanlarda bir kaç tur fazla dan attığımı bilmem o nasıl düşünce ya :)
yapıyorum bazen sonra eve gelip aynaya baktığımda tipimden nefret ediyorum.
O bizde de yok mu şimdi Osmanlı savaşçısı güzel kardeşim :)
osmanlı cengaveri :) olmazmı ben bakırköyden beylikdüzüne yürüdüğümü bilirim :)))
heyt be :D
uzatmamda reklamlardaki gibi hoplaya hoplaya yürürüm :))
:D valla doğru :D hatta dolmuşa gideceksem yürürüm o derece :d
Itiraf ediyorum ... Evet yapiyorum bazen :) Bazense tam yolun ortasinda iken fikrim degisiyor ve tiris eve donuyorum :(
Cüneyt Arkın film çevirir
Orhan Gencebay şarkı söyler
Elif Şafak roman yazar
OttomanWarrios KS de soru sorar :)))
Dışarı çıkmam ki.. Evde aynaya bakar dururum. Allah beni ne güzel yaratmış deye :D
eve geliyorum gene. laf atsa nolcak sanki duymuyorum bile.
Soru Harika Tebrik Ettim ... Ayakta Alkışlıyorum Seni :)))
Tam tersi süslendiğimde utanıyorum fazla gezemem.
hı hı eminim :))
kaldımı senin gibi kızlar valla helal olsun ne diim ;)
Gün aşırı aynı hissiyata sahip olduğum için aynı rutin hayatıma devam ediyorum =)
Bugün kendimi gayet 'kaliteli' hissediyorum... Kısmet belki 100 metre daha fazla yürürüm...
hayır aksine dolmuşla giderim:))
daha kalabalık dimi çakalll şiptarr :DDD
biliyomusun sana tüm kalbimle inanıyorum şiptar :P :P :))))))))
sen bu cümlemden inandığımı mı anladın şaşkın şiptar :))
yok öyle bir dünya şiptarım benim :)
sende itiraf et biliyoz yolu uzattığını :)
hı hı peki :)) şiptarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :))))))))))))
bayan şiptar şip, şip, şiptar :))
Bu soruyu daha önce de sormustun Otto addg
Önce ki cevabımı hatırlamıyorum
-Kendimi hiç güzel hissetmiyorum .. :@
hadi yalan deyip de seni bozmayalım benim için geçerli değil diyeyim sana :D
yani her zaman bir an önce evde bulunma çabasında oluyorum :)
ben soruyu algılayamadım..bir kız kendini güzel hissedince neden yolu uzatsın ki..?
ben güzel değilim ki çirkin kısayım zayıfım beni kimse beğenmez
Ben öyle bir şey yapmıyorum :S
biliyomusun sana tüm kalbimle inanıyorum :PP :)))))))))))))
Fazla havaya gırenler genelde düşüp kafa gözlerını kırıyorlar.
oyuzden havalara gırmeye luzum yok :)
1-2 kere yapmışlığım var ne yalan söylim :)
1-2 mi? hadi hadiii getir kuran ı getir :)))))
:)))
Ezik hissettiğim zamanlar daha cok kafama poset gecirip kosuyorum eve.afsd.
Arada bir hissettiğim oluyor, onda da ekstra bişy yapmıyorum, zira bünyem alışkın değil.
fotograf cekınrm ya da arkdaslrmla bulşma ayarlayıp kesn yegemege cıkarm :)
tam tersi çok oluyor iğrenç göründüğümü hissettiğim günler yürümüyorum bile :D
kızların bu kadar boş kafa oldugun bılmıodum yorumlaara bak fazla dan sehır turu atacaklar nerdeyse
İbretlik tespit was here :D 5'ledim :)
yalan söylüyorsunnnn:)))
seni gördüğümde geldi aklıma bu soru :)))))))
:)) aman ilhan kaynağı olmada :)))))))))
peki :)
Mutsuzsam yolu uzatırım ben cınım
bende senin gibiyim cınım :)
Ne güzel :)
olmuştur mutlaka haa haa =)
cevaplara baktım da cidden bunu yapıyormuş kızlar ilginç :) soru güzel artı 5 :)
olabilir ama herzaman değil :D
Kenya Malkara yarım saat :)
yalan degil,gerçek =D
Tespite bak yaa :) Doğrudur.
yapmışlığım var ne yalan söyleyeyim :))
cesur yürek :)
evin etrafında 7 kere tur atarım
Bu sırada kendi etrafında da, zıt yönde 360 derece dönüyor musun ?
Yaptığım olmuştur :)
yaptığım olmuştur değil her fırsatta yaparım demektir dürüstlük ;)
ahh siz kadınlar yokmusunuz siz ? varlığınız bir dert yokluğunuz bin :))
Yalamam :/
yalamam mı ? olur yalamadanda olur sen sıkma canını :)))
Verdim 5 puanını severek okuyoruz üstad.
Ya her zaman güzelsek ? Hep yol mu yürücez .d .p
Binanın etrafında 10 tur atıyorum.:/
bunu ben de yapıyorum :D
kesinlikle katılıyorum:)
doğru tespit :D
kesinlikle doğruuu :D
Sanki bizdde aynı değil :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar