Sınıftaki arkadaşlar yüzünden dilime dolanan trip içerikli şarkılar;
Karanlık sisli bir İzmit gecesi
"Karanlık,sizli bir İzmit gecesi tripteyim yine elimde resmi. Çok koydu elveda deyip gitmesi. Bu kalbim onu harbiden çok sevdi."
Bu şarkıyı çok sevdim ya, adamda çok güzel yorumlamış hani. (Ama benim favorim elinde telefonu tutan abi☺)
Taylan Kaya-Aşkı tarif et bana
Trip deyince aklıma hep Taylan Kaya geliyor. Sesi güzel değil fakat insanın dinleyesi geliyor. Belkide marş gibi söylediğinden, bilemiyorum.
Taylan Kaya- Gelmesende sen
Ritmi bir yerden tanıdık geliyor diyordum. Mehter marşını kullanmış.
"Pardon hanfendi bakar mısınız? Çok güzel, tatlı bir bayansınız. Çay içek desem kalır mısınız? Yoksa tersleyip kızar mısınız?"
Emir Şamur-Saçma sapan
Adamın sesi çok güzel ya :)
Tribe giresim geldi😂😂
Bonus:
Bu uyarlamayı pek sevmedim..
Bende özledim bende olması gerekiyordu😞
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar