Zaman zaman KizlarSoruyor'da bir çok kullanıcı tarafından sorulan ve üzerine yorum yapılan bir durum. Erkek seks sırsında inlemeli mi? Seks detaylı bir konu ama sadece 'inleme' konusunda bir şeyler yazmak istedim.
Erkek de inlemeli.
Kadınların hoşuna gidiyor çünkü. Sonuçta inlemek, alınan zevkin sese dökülmüş halidir. Acıda ya da korkuda -haykırmak,, sevinçte -çığlık atmak, neşeli zamanlarda - kahkaha atmak, sinirli zamanlarda -bağırmak nasıl bir seli duygu belirtisi ise, seks sırasında alınan hazzın ses ile dışa vurumu da inlemektir.
Erkekler cinsellik esnasında biraz bencil olurlar. Daha çok kendi zevklerini ön planda tutarlar. Ayrıca inlemek kadınsı gibi gelir. Kadınları inletmek sanki bir güç gösterisi gibi algılanır.
Nasıl ki kadının inlemesi erkeğe zevk veriyorsa, erkeğin inlemeleri de kadına mutluluk ve zevk verir.
Çünkü erkeğinin zevk aldığından emin olur. İsteklerinin yerine getirildiğini bilir.Erkeğin inlemesi kadının doğru yolda olduğu ve doğru şeyler yaptığının bir göstergesidir. Tabii aynı şeyler kadın için de geçerlidir. Ayrıca inleme tahrik edici bir sestir...
İnsan beyninde ayna nöronlar vardır. Yansıtıcıdır. Karşınızda güzel bir nesne varsa, o güzellik size de yansır. Birisi size gülümsüyorsa gulumsersiniz. Somurtsa, somurtursunuz. Kaş catsa kaş catarsiniz. Zevk alıyorsa bu size de zevk verir. Karşılıklı etkileşim.
Abi zaten inlemek seks'in ana yapı taşı gibi inledikçe zevk alıyorsun ben zaten iki kişilik ilişkilerde tek taraftan beklemeyi hiç sevmedim sevemedim yani biz nasıl seviyorsak karşı cinstede onları düşünerek hareket etmeye çalıştım zaten
Evet aynen katılıyorum. Fiziksel olarak yaşananların kalpte, akılda ve ruhtaki yansımalarıdır seksteki inlemeler ve bu en azdırıcı hap ve afrodizyaklar dan daha etkili ve baştan çıkarıcıdır ki inleyin ve bağırın içinizde tutmayın utanılacak bir şey değil diyorum...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sevgilim kendini kasıyodu inlememek için belli biyerden sonra istemesede inliyo ve ben aşırı haz alıyorum o zevk aldıkca daha da emesim geliyo ya da yaptıgım seye devam edesimgeliyor
Ya ben konuşmasından taraftarim hani arzu ettiğini belli eden şeyler söyleyebilir argo demiyorum fakat yaramaz şeyler bir de guvensinler kendilerine hani yapıyorsak o an o kişiyi istediğimiz içindir dimi onu bunu düşünmekten kasilmasinlar ya