Yılbaşı ve evlilik yıl dönümünde kocam arkadaşlarıyla eğlenmeye gitti, normal mi 😔?

1 ocakta sevgili olmuştuk 2024 de kocamla ve 2 hafta önce yani aralığın 23 ünde evlendik bu gün yıl dönümümüzdü ve kocam arkadaşlarıyla eğlenmeye gitti beni yok saydı ne yeni yılımızı kutladı nede yıl dönümümüzü

Yılbaşı ve evlilik yıl dönümünde kocam arkadaşlarıyla eğlenmeye gitti, normal mi 😔?
Cevapla