Sevgililer günü
Tanışma günü
Doğum günü
Kadınlar günü
Regl haftası
Nişan günü
Bayramlar
Evlilik yıl dönümü (ki evlendiği için yas tutması lazım)
Tatil
Yemeğe çıkma
Evin geçimini çekeceğin dırdıru kaprisleri tripleride hesaplarsak büyük zarar 😄
Tanışma günü
Doğum günü
Kadınlar günü
Regl haftası
Nişan günü
Bayramlar
Evlilik yıl dönümü (ki evlendiği için yas tutması lazım)
Tatil
Yemeğe çıkma
Evin geçimini çekeceğin dırdıru kaprisleri tripleride hesaplarsak büyük zarar 😄
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Bu karşısındakı kişiye bağlı durum. bahs ettiklerin direk kullanmak oluyo kişiyi
Sen üstüne alınma knk istisnalar kaideyi bozmaz
eğlenceye bu kadar düşkün olmasa insan bunlar yaşanmazdı... :D
Eğlenen kadınlar valla biz çile çekiyoruz 🤣
her şeyi kadını susturmak için yapıyorsunuz :D
Sizinde çeneniz hiç kapanmıyorki kardeşim 🤣
Bir de bayıl istərsən Feriha.
Olur sende bayıl
https://youtu.be/aeqWvtZKeuI?si=f-QtWJtjZDH6huYJ
🤣🤣
Ben bayılamam kıyafetim kirlenir.
Makinaya atarık
Yok kalsın.
youtube.com/shorts/x_QMQrZIJ1c?si=CQoa6u-QNkSXO8Y0
Elbiselerin mi kalıcak yok yok olmaz öyle 🤣🤣
kalan yarisi neyinize yetmiyor
Yarısını size niye masraf yaparak geçirelim ölü yatırım hem heran bişeyler istiyorsunuz
Beni de soğuttu adamlar şöyle kalsın
Adamlar soğutmaz erkekler soğutur her erkek adam olamaz
Yanlış anladın 😅evlenen adamların adamıydi o adamlar şöyle kalsın beni de soğuttu evlilikten dedim😂
Ütü çamaşır temizlik bulaşık yemek çocuklara bak tam yoruldun seks bide baskı kısıtlama vs kölelik la bi evlilik kadın için değerin bilinmez bunlar da seni yıpratır ardından ihanet
Ütü çamaşır bulaşık yemek temizlik bulaşık çocuk bakımı tam yoruldum derken seks bi kadını her anlamda kullanmanın güzellenmiş ve cazip şekli evlilik kölelikten beter bi durum
Yıl 365 gün şurda anca 10 gün saydın
12x7 sadece regl zaten
Eee?
Uzun uzun yazmaya lüzum yok ya değmez yani 😀
Evlenmek bu kadar ağır geliyorsa ve bunları yük olarak görüyorsanız lütfen hiçbir kadının hayatını karartmayın
Biz güneş gibi doğarız hayata ama battığımızda da gitmeyi bilmeniz lazım 😄
Valla siz hep batıksınız sizi çıkaran kadınlar da farkında değilsiniz işte
https://youtu.be/qjyPviTWdZk?si=N8L0xwsPGKuLIabK
🤣🤣🤣
İşinize gelince ne güzel muhasebe yapiyorsunuz
İşimize evlenmek gelmiyor o yüzden
Evlilik çok ciddi ve hayırlı bir müessesedir öcü değil korkmayın birazda pozitif yönlerini görün
Pozitif yönü ne
Evine düzen gelicek bütün elbiselerin utulenicek güzel yemekler yiyeceksin yalnız kalmicaksin sevgisini eksik etmicek senden ve gün gittikçe cogalicaksin 🙂dert ortağın olucak 🙂
En büyük dert geçim sıkıntısı bu devirde bacım 😀 ev için haftada 4 gün bi kadın tuttum temizliğe geliyor zaten yemek vs dışarda yiyorum ki sevgi de hikaye full kavga olur aile apartmanı her yerim hergün bi evden kavga sesi geliyor 😄
Sen evlenme yerinde dur 🙂
https://youtu.be/31cFF5xho2g?si=oirqBsfFDfD-03H4
Şuanki muhabbetimizde sen müfettiş oluyon
Evet beyni yaktın 🙂
Bende beyin yok o yüzden yanma gibi dertlerim yok 🤣🤣
youtube.com/shorts/Sf1LGyQfbz0?si=Fl2yUJR1ksfmW2M0
Yaqtın beni yaktın beni yanıyorum yanıyorum yanıyorum helee
😀
m.youtube.com/watch
Espri yapgigina göre beyin var maşallah makul büyüklükte 🙂 severim bu türküyü 🙂
Ha bu arada bu söylediklerimin içinde istisnasın üzerine alınma da benim gibi mikrop bi zibidiye gülüp tahammül eden her insanla geçinir herşeyi de hakeder büyüksün 👍🫶
Erkekler Ne Diyor
şakadır evet
Evlenene kadar özel gün kutlamadım evlendikten sonrada pek önemi yok
Onu eşine anlat kanka tabi onu kabul edicek birini bulursan 🤣
Tam okumadın sanırım evliyim zaten kanka