Yılbaşı kutlamak günah mı, dinen sakıncası var mı siz nasıl bakıyorsunuz?

Yılbaşı kutlamak günah mı, dinen sakıncası var mı siz nasıl bakıyorsunuz?
Evet günah
Hayır sadece noel günah
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yılbaşı kutlamak günah mı, dinen sakıncası var mı siz nasıl bakıyorsunuz?
Cevapla