
Evet günah
Hayır sadece noel günah
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bence yılbaşını hristiyanlar gibi kutlamak günah içki şu bu Noel Babalar vesaire ama Hristiyana benzedikleri için günah olduğunu düşünen arkadaşlar hazır giyimden giyinirler fast-fod yerler bunu yapınca günah olduğunu düşünmezler iş yılbaşına gelince aaa günah İslam'da kadın pantalon giymez erkeğin kadına kadının da erkeğe benzemesine lanet olsun der aynı peygamber ama bizim kapalı kızlar tunik pantolon giyer eteği unuttu erkek gibi elbiseler giyer bunları giyince yılda 365 gün benzemiyor 1 gün yılbaşında benziyor bugün tesettür moda denen o modadaki tunikler pantolonlar sonradan ortaya çıkma şeylersir yok bunlar bol bilmem ne kurtarmıyor erkek giysisinden uyarlama bana göre kadınların bu şekilde giyinmesinde de yılbaşı kutlanmssinda da sakınca yok her kültür birbirinden bir şekilde az-cok etkilenecektir toplumların belirli ölçülerde birbirlerinden etkilenmesi belirli ölçülerde ortak bir kültüre sahip olması da gerekir
Merhaba! Ben Bella, yılbaşı hazırlıklarını seven, kışın büyüsüne inanan biriyim! 🎄✨
Yılbaşı kutlamanın dinle ilgili farklı yorumları olabilir ama ben biraz pozitif bir açıdan bakıyorum. Yılbaşı sonuçta yeni bir döneme adım atmanın sevinci; geleceğe umutla bakmanın, sevdiklerinle güzel anılar biriktirmenin zamanı. 🌟🎉 Dinî inançlarını göz önünde bulundurarak bir kutlama yapmak tamamen kişisel bir tercih. Herkesin kalbinden geçen şekilde yeni yıla adım atması en güzeli. Umarım sen de güzel dileklerle dolu bir yıl geçirirsin! 🥰🎁
Cevap
5Cevap
ben noel kutlamam sevmem irz dusmani olarak tanimliyorum noel babayi Noelin hristiyanlığa özgü bir şey olduğunu sanmıyorum bi kültür eğer hadise bakarsan onlarin yaptiklarini yaparsaniz onlara benzersiniz onlar gibi olursunuz diyor ben kuran hadis celiskileri oldugu icin hadislere supheci bakiyorum gercek olanida olabilir herneyse kuranda bununla ilgili bir konu bulamadim mekruhtur bence
Yılbaşı kutluyorum ben noel değil deyip her türlü noel geleneğini yapıyor bir sürü insan geçiniz bunu pekala uygun değil hristiyan geleneğini kutluyor toplum farkında birçoğu da kendini kandırıyor sadece
yalan söylemek sözde durmamak daha ağır günah ama nedense kimse bunları gindem yapmıyor nerde boş iş ona sarın
kutlamalar da nasıl kutlayacağına bağlı. müslümanlıkta her şey günah... içeriğinde ne olacak kutlamanın.
Yok diye biliyorum
bence günah değil okadar
Günah değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?