Normal bi kız arkadaşım var. Geçen dedim ki bi kaç haftadır konuştuğum bir kız var güzel gidiyor. Sonra neden bu tepkiyi verdi ki?

Şöyle ki arkadaşımla yılbaşında birlikte kutlayacaktık. 5 aydır tanışıyoruz flörtü de var. Ben de dedikim ki bi kızla konuşuyorum bi kaç haftadır ve ciddi gidiyor. Yanına gelince ne dicem soracal her gün de geceleri konuşuyoruz. Kızdı bi anda git onla kutla diye. Neden bu tepki?

Normal bi kız arkadaşım var. Geçen dedim ki bi kaç haftadır konuştuğum bir kız var güzel gidiyor. Sonra neden bu tepkiyi verdi ki?
Cevapla