Asik oldum ama bi yildir ondan vazgecemiyorum ne yapacagim?

İmam hatip lisesindeyim 9. Sınıfta 10lardan bi çocuga asik olmuştum okulda kiz erkek konusmak yasak ve ben bu cocuga askimi defterimde ona siir ve mektup yazdim sonra cesaret edip kagitlari cocuga verdim ve kosarak eve gittim evlerimiz cok yakindi aynı otobüsle geliyoduk neyse bu çocuk bana hic bi şey demedi sonra ben 10. Sinif oldum spotify hesabindan onu takip ettim beni engelledi sonra instadan okuldan bi kizla takiplestigini gordum sevgilisi oldugunu anladim spotifydan da takiplesmeye başladılar neyse bi sure sonra çocuk siyah tokqa takti ve ben yanindan gecerken kolunu kaldırıp bana baktı bana göstermeye çalıştı tokayi sag kolunda surekli sag kolunu kaldırıyor boyle ve geçen hafta da bi arkadasim gormus arkadan fotoğraf cekmis bana atti benim hoşlandıgim cocukla sevgilisi var bi de onlarin arkadaslari var sevgili bi kizla bi erkek hepsi 11 boyle yani ve yilbasina da girmemize az kaldi onunla girecek olması cok üzücü yani ne yapmicam bilmiyorum

Asik oldum ama bi yildir ondan vazgecemiyorum ne yapacagim?
Cevapla