Evime yılbaşı ağacı almak istiyorum ama çevrem günah tepkisi veriyor. Bu durumla nasıl başa çıkılır?

Dört dörtlük bir Müslüman olduğumu düşünmüyorum. Evet kapalıyim. Ama muhafazakar değilim. O ambiyans hoşuma gidiyor ve beni çocukluğuma aileme götürüyor içim içime sığmıyor. Ama bunu söylediğim insanlardan acayip tepkiler alıyorum. Sadece bir ağaç için mangalda kül bırakmayanlar konu haksızlığa gelicne sesleri çıkmıyor. Dedikodu desen cabası. Şimdi ben miyim günahkar?

Evime yılbaşı ağacı almak istiyorum ama çevrem günah tepkisi veriyor. Bu durumla nasıl başa çıkılır?
Cevapla