Bu gece burada olmayacağım. Kralınız olarak yılbaşınızı enişten dileklerimle kutluyorum. Sizin diyeceğiniz bişey var mı 🙂?

Fakirler hariç yılbaşınızı enişten dileklerimle kutluyorum. Var mı diyeceğiniz 🙂
Bu gece burada olmayacağım. Kralınız olarak yılbaşınızı enişten dileklerimle kutluyorum. Sizin diyeceğiniz bişey var mı 🙂?
Cevapla