Bu yılbaşını sizle kutlar mıyım yoksa kutlamaz mıyım sölim mi KS sitesi üyeleri?

Bizde Noel Baba yokkkk Müslüm Baba varr o da bacadan değil damardan girerr heyy
Güncellemeler
5 ay
Hay senin otomatik başlık seçimine yaa
Bu yılbaşını sizle kutlar mıyım yoksa kutlamaz mıyım sölim mi KS sitesi üyeleri?
Cevapla