Yeni yılı kutlamak için etrafımızın kalabalık olması şart mı?

İnsanlara ihtiyaç duymadan tek başına yeni yılı canımızın istediği gibi kutlayamaz mıyız?
Yeni yılı kutlamak için etrafımızın kalabalık olması şart mı?
Yeni yılı kutlamak için etrafımızın kalabalık olması şart mı?
Yeni yılı kutlamak için etrafımızın kalabalık olması şart mı?
Cevapla