Sizce yılbaşı hediye kutuları almak saçma mı? Çok pahalı oluyorlar çünkü başka hediye almak daha mı mantıklı?

Sizce yılbaşı hediye kutuları almak saçma mı? Çok pahalı oluyorlar çünkü başka hediye almak daha mı mantıklı?

Hayır tabi ki saçma değil. sonuçta hediye alınıyorsa güzel paketlenmeli yani kişi bunu sevdiği için içinden geldiği için yapıyordur.
Cevap
8Cevap
Dıştan şık bir görünüm için, gereksiz veya saçma gelmiyor bana. Olması gerektiğini düşünüyorum..
Yoo neden saçma olsun. Maliyeti içindekilere göre çok uçuk olmadığı sürece alınabilir.
Gereksiz masraf yeminle para tuzağı yapmayın şöyle şeyler
Bence çok gereksiz aynı eşyaları toplayıp kutuya koysan daha aza denk geliyor
Masraf ve rant. Almayın.
Daha güzel şeyler alınabilir
Yok ya bence gereksiz değil. Alınabilir.
İsteyen alabilir. Hoş duruyor.
Saçma degil
gereksiz
Gereksiz
Lüzumsuz
Hayır çok güzel hediye kutuları varr
Guzel bence
Gereksizzzz
Olablr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?