Ben tavuk tercih ederim, hindi sevmiyorum pek. Senin tercihin hangisi?

Tavuk
Hindi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben tavuk tercih ederim, hindi sevmiyorum pek. Senin tercihin hangisi?

İlla et seçecek isek hindi ya da tavuk değil dana eti tercih ederim. Menüde tavuk ya da hindi seçme şansı verilecekse hindi seçerdim çünkü tavuğu sürekli tüketiyorum. Protein odaklı beslendiğim için tavuk biçilmiş kaftan.
ben pek kırmızı tercih etmiyorum
Cevap
42Cevap
Yılbaşına özel yemek yapmam. Yapsaydım eğer tavuk olurdu. Çünkü hindi eti sevmiyorum.
ben de pek sevmiyorum
Tavuk iyidir diğeri çok ağır ve çok sert oluyor
aynen iyi pişmezse yavan oluyor
Ben ikisini de sevmem. Et yok mu et?
et de olur :D
Ondan alayım o zaman. Çkertme kebabı olsun lütfen :)
Hindi tercih ederdim
Yılbaşıda dagil bütün özel günlerde daima tavuğu tercih ediyorum. Hindi etini pek sevemedim, hoşuma gitmedi. 😊
😍Tavuk tercih ediyorum; eti daha yumuşak olduğu için.. 😋👌🏻
kesinliklee
İmkanlar dahilinde hareket etmeye bakarım gücün neye yetiyorsa yılbaşı diye illa hindi yemek zorunda değilsin.
tabii ki
Sadece yılbaşında değil diger zamanlarda da içerisinde hindi olan ürünler bulunca alırım gerçekten hindinin lezzeti çok güzel
Hindileri marketlerde yarım sattıklarından beri besicisinden bulmaya çalışıyorum bulamazsam tavuğa talim 😅
Tavuk her zaman yenilebilen bir şey. Yılbaşına daha özel bir şeyler olmalı
bütün şeklinde pişirince farklılaşabilir
Et derim sonra tavuk hindi de olur sonrasın da ama 2 numara balık kesinlikle.
erkekler hep et demiş :D
Ya onlar besi hindi, sırf hormonlu, hiç tadı yok. Tamam tavuklarda besi ve hormonlu ama hindiye göre daha lezzetli. Ben her ikisine de karşıyım, en güzeli kırmızı et tabi paran varsa
Ben hindi denemedim şu ana kadar ama tavuktan yanayım
Hindi kuru oluyor. Sevmiyorum hiç. Tavuk güzel olur.
tavuk etini tercih ederim. hindi eti sert olduğu için tercih etmiyorum
Hindi eti çok ağir geliyor bana , tavukta yanii guzel olursa yerim 😀
Senede bir defa hindi yeriz, o da yıl sonunda (kutlama değil, hindiye olan saygımdan)
Yılbaşı kutlamayız her zamanki gibi önümüze ne yemek gelirse
Hindinin kilosu 100 lirayı buldu. Roaster tavuk almak daha mantıklı...
ben tavuk tercih ederim. alışkanlık olmasından dolayı.
Annem aradı tavuk yapacakmış. Hindi etini sevmiyorum 🙂
Geçen sene özenip hindi aldık marketten ama yiyemedim tuhaf bir kokusu vardı o yüzden tavuk
kesinlikle hindi sadece yılbaşı değil her zaman hindi
Hindi yemedm hc bilmiyorum tavuk olurdu kesinlikle. Kırmızı et e alerjim oldg icn o zaten olmz
Kirmizi et yerim ben fakir gibi tavuk hindi nedir ya😅😅
Artık tavuğu da zenginler yiyor uçtu fiyatlar 😀
😂😂 yazık bize yazık yazık kskskkdkdk
Sen benim yerimede ye😂 görgüsüzlük yapma burada
Neden sadece beyaz et var ben şahsen kırmızı et seviyorum,
Şöyle güzelce marine edilip tütsülendim 2 gün dinlendirilmiş büftek dilimi 😋😍
Tamam biraz abartı oldu ama yılbaşı sonuçta yılda bir defa kendine ve ailene jest yapabilirsin... 🙂
Alkol olsun bana başka bir şey istemem kdjd
Hindi isterdim ama maalesef pahalı olduğu için mecburen tavuk
Tavuklarin, Hindilerin hunharca yilbasi icin katledilmesine karsiyim.😁 Barbarlar
yılbaşını kutlamıyorum inancıma ters
Tavuk cigeri alacak para yok tavuğu kim kaybetmiş ben bulayım bak hele bide begenmeZMS HINDIYI
yilbasina ozel yemek yemedigimiz icin sorun yok
Tavuğu her zaman yersin ama hindi biraz daha özel olur yani ana anlam katar
Hindiyi hiç sevmiyorum
Hindi etini sevmiyorum, tavuk tercih ederim
İç pilavlı fırında hindi
Bu arada sene balık olacak sanırım.
hindiyi bi sevemedim🤷♂️
Kırmızı et niye yok seçeneklerde 😋
Hindi
İkisi de olur fark etmez
Ne hindisi ne tavuğu kış günü kaz yenir kaz...
Hindi.
DANA kardeşim KIRMIZI ET kardeşim...
Tavuk
ikisini de tercih etmem
Hindi eti çok kötü ya tadı kokusu 🤢
Hindi fırın yapacağım
yılbaşına hindi gider
Hindi etini sevedim ya kart geldi tatsız tuzsuz
Hindi çok sert yaa o yüzden tavuk diyorum
Kırmızı et yerim genelde
Ben hindi sevemedim. Ördek daha güzel
Hindi haşlama aşırı güzel, tavsiye ederim
Yaparsan yerim yoksa nerden bulim
Geleceğini bilsem yaparım 😅
😃🫢
Hindi çünkü herkes pişirmesini bilmez
Kemiksiz olanı tercih ederim
#Hükümdar
Ördek 😀😀😀😀😀😀😀😀
Tavuk tercih ederdim
Hindi tabiki ya offf
tavuk
Hiç biri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?