Temmuz da yapılan zamda 4 bin anlaştık yeni yıl zammı konusunu hiç açmadı açmalı mıyım sigortam yok asgari ücret fiyatından düşük olarak 7 bin talep etsem
(Bebek bakım günlük ev rutin işler yemek)
Temmuz da yapılan zamda 4 bin anlaştık yeni yıl zammı konusunu hiç açmadı açmalı mıyım sigortam yok asgari ücret fiyatından düşük olarak 7 bin talep etsem
(Bebek bakım günlük ev rutin işler yemek)
Bence daha ocak ortası gibi konuşulabilir. Çünkü anlaştığın kişilerin de bi maaaşındda oynama olacak ve muhtemelen sen konuyu daha erken açsan da onlar kendi maaşları belli olmadan sana bir şey demek istemeyecekler. Bende aynı sektördeyim ve ben ocak ortası gibi konuşmayı planlıyorum. Zaten maaşlar Şubat başında yattığı için uygundur diye düşünüyorum
asgari 2850 iken 2000 le başladım 5500 oldu 4 bin aldım şimdi 7 bin istersem kabul etmezlerse düşünüyorum ne demem gerekiyor Hani temmuzda ki zamda 4 bin anlaştık da yıl boyu sene dolana kadar öyle düşünmüyordur dimi konusu açılmıyor diye
Şimdi hesapladım da 2 bin alırken de 4 bin alırken de hep asgarinin %71-%72 sini almışsın. Şimdi %72 den hesaplarsak 6120 ediyor. Bence sen yine 7 bin ile konuşmaya başla olmadı sende istersen 6.5 bine kadar inersin ama bence daha fazla inme. Çünkü hem ev işi hem çocuk bakıcılığı yapıyorsun. Sigortan da yoksa biraz sıkıntı. Seninki de tam zamanlı iş sonuçta
Ya ama asgari 5500 ken 4 bin alıyosan asgari olmuş 8500 nasıl 6 bin alayım insaf yani 7 bin olması gerekiyor
9-5 çalışıyorum 1,5 yaş bebek bakıyorum artı yemek yapmak günlük ev işi vs bazen de okula gitmediklerin de 2 çocuğunun daha bakımı olabiliyor.. takıldığım nokta temmuzda senem doldu ya hani acaba orada 4 bin dedi tüm senelik mi kastetti de konuyu hiç açmıyor asgari her arttığında konuyu açardı çünkü
Hayır sanmıyorum. Asgari artarsa senin de maaşın artması gerek. Bu böyledir Temmuza kadar 4 bin alırsan geçinemezsin ki. Bende 2 çocuk aynı anda bakıyorum biri 1 yaşına girmek üzere diğeri de 4 yaşında. Ama ben senin gibi temizlik yemek felan yapmıyorum. Yani çocukların yemekleri bende ama o kadae yani. Ben şu an 3 bin alıyorum mesela. Maaşım artınca da 5 olur. Ben sadece çocuk baktığım için ve senin gibi 8 saat de çalışmadığım için benlik bir sıkıntı yok. Ama senin benden daha fazla alman lazım
Özelden mesaj atar mısın bana rica etsem bir kaç şey daha sormak istiyorum
Cevap
8Cevap
Bence direk konuşun
Yapmalısın bence haftanın her günü çalışıyorsan en az 8 saat
asgari 2850 iken 2000 le başladım 5500 oldu 4 bin aldım şimdi 7 bin istersem kabul etmezlerse düşünüyorum ne demem gerekiyor Temmuzda ki zam da 4 bin anlaştık diye tüm yıl öyle düşünmüyordur dimi
ynai gelirleri o düzeyde arttıysa sorun etmezler herhalde
Nasıl yani
asgari 2850 iken 2000 le başladım 5500 oldu 4 bin aldım şimdi 7 bin istersem kabul etmezlerse düşünüyorum ne demem gerekiyor
Asgari almıyorum ki ama 7 bin olması gerekiyor baktığında asgari 2850 ken 2 binle başlayan en son 4 bin alan baktığında şu an 7 bin alması lazım
% göre hesaplamıyoruz anlatamadım sanırım 5500 asgari ücret 4 bin aşıyorsam arada fark 1500 oynuyor dimi 8500 olduğunda da 7 bin alman gerekiyor
Bebek bakımı ve eve yardımcı olmak biraz fazlaca güven işidir siz para talep etmeyin onlar gerekeni yapacaktır.
1,5 senedir onlarlayım asgari 2850 iken 2000 le başladım 5500 oldu 4 bin aldım şimdi 7 bin istersem kabul etmezlerse düşünüyorum ne demem gerekiyor zamanlardan konu açıldı bi kaç kez ülkenin gündemi ile ilgili hani sohbet ettik ama benim zammın konusunu hiç açmadı acaba temmuzda 4 bin dedi diye tüm yıl 4 bin mi düşünüyor onu merak ediyorum
bizde arıyoruz yardımcı asgari ücret vericez
Nerede
aydın
En az asgari ücret konuş tabiki
Asgari vermez de 4 binle devam ettirir mi acaba diye düşünüyorum
asgari 2850 iken 2000 le başladım, temmuzda 5500 oldu 4 bin aldım şimdi 7 bin istersem kabul etmezlerse düşünüyorum ne demem gerekiyor
Hoşçakalın dersin
Hahah işte kolay olsa neyse umarım 7 bini kabul eder KS üyeleri 6200 iste diyor
asgari 2850 iken 2000 le başladım 5500 oldu 4 bin aldım diye
konuşman lazım
En az 6
7 düşünmüştüm
Kaç çocuk bakıyon
1 bebek ama diğer iki çocuk bazen okula gitmiyor onlara baktığım da oluyor artı yemek ev rutin işi
Ocakta
Aralık maaşını Ocakta alıp o zaman konuyu açmalıyım dimi
Her şeye zam geldi şu bu dedi öyle sohbet ederken ama benim maaşın konusunu açmadı acaba düşünmüyor mu
asgari 2850 iken 2000 le başladım 5500 oldu 4 bin aldım şimdi 7 bin istersem kabul etmezlerse düşünüyorum ne demem gerekiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?