Bakıcılık yapıyorum zammı ne zaman konuşmalıyım?

Temmuz da yapılan zamda 4 bin anlaştık yeni yıl zammı konusunu hiç açmadı açmalı mıyım sigortam yok asgari ücret fiyatından düşük olarak 7 bin talep etsem

(Bebek bakım günlük ev rutin işler yemek)

Bakıcılık yapıyorum zammı ne zaman konuşmalıyım?
Cevapla