Yılbaşı gecesi artık eskisi kadar eğlenceli olmuyor mu?

Yılbaşı geceleri hala eskiden olduğu gibi güzel mi geçiyor yoksa artık bir esprisi kalmadı mı?

Yılbaşı gecesi artık eskisi kadar eğlenceli olmuyor mu?
Yılbaşı gecesi artık eskisi kadar eğlenceli olmuyor mu?

#reda

Güncellemeler
+1 yıl
Hayır bence artık eskisi kadar kesinlikle eğlenceli olmuyor yani o eski ortamlar kalmadı.
Yılbaşı gecesi artık eskisi kadar eğlenceli olmuyor mu?
Cevapla