Yılbaşı olayı çok abartılımıyor mu sıkıcı bir gün değil mi?

Yılbaşı akşamları içim bunlıyor tek olamam değil mi

Yılbaşı olayı çok abartılımıyor mu sıkıcı bir gün değil mi?
Cevapla