Yeni Yıl Sevdiklerinizin yeni yıl hediyeleri hazır mı 🎄? mekanınsahibinil Takip Et FenomenMaster Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Selâmm 🧚🏻Sorum sadece yılbaşında hediyeleşmeyi seven bunu yapanlar için. Güncellemeler+1 yıl Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık hak ettiği yerde! 😎 Sevdiklerinizin yeni yıl hediyeleri hazır mı 🎄? Cevapla Hediye Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeni Yıl konusunda 3,1b cevap paylaştı. Maalesef hediye alabileceğim birisi yok 1 5 Yorumla mekanınsahibinil +1 yıl Kendine de alabilirsin :) u Barış_LonelyForever +1 yıl Kendim alınca mutlu olamıyorum :D mekanınsahibinil +1 yıl tamam ben alayım sana :D u Barış_LonelyForever +1 yıl Yaa teşekkür ederim düşünmeniz bile yeterli :D 🌸 mekanınsahibinil +1 yıl peki sen bilirsin :)
Lotus____ Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Patronum hepimize hediye almış🥲 duygusal bir topum şu an, ona ve birkaç yakınıma almayı düşünüyorum. Daha vakit var🥰 1 2 Yorumla mekanınsahibinil +1 yıl Ne güzel böyle patronların sayısı çoğalır umarım 🥰 Yorumla Lotus____ +1 yıl Umarım🧡 Yorumla
tuba-sueda Takip Et FenomenMaster Yaş: 40 +1 yıl #selamgençlik 🍀🍀⭐ Henüz hazır değil. Hazırlıyorum.⭐#tubasueda 🍀🍀 1 0 Yorumla
yürüyenşokola Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 95% +1 yıl Seninki hariç hepsi hazır seninki de bi adrese bakar 😏 1 1 Yorumla mekanınsahibinil +1 yıl Ahahaha rüyanda görürsün Yorumla
_ΛqresiF_ Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Ben kendime alacağım :)) 1 1 Yorumla mekanınsahibinil +1 yıl en güzeli o yüzden ben de öyle yapacağım :D Yorumla
sosyete_kizi Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 71% +1 yıl Hayır biz her günümüzü yeni yıl heyecanıyla yaşıyoruz zaten 1 0 Yorumla
Happy_Moons Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl yok o kadar hazirlik yapmiyoruz hediye falan )) bitek kizima cok istedigi icin alicam.. o kadar 1 0 Yorumla
İdentityKa Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Sevdiklerime yeni yıl hediyesi olarak yanlarında olmayı sunuyorum.. 1 0 Yorumla
UranüslüGeldi Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Kendime aldım bile 1 3 Yorumla mekanınsahibinil +1 yıl Ne aldın? 😎 Yorumla UranüslüGeldi +1 yıl Çok sevdiğim yurt dışı atıştırmalıklar ve aylardır yiyeceğim diyip bir türlü fırsatım olmayan sushi 😅😂 Yorumla mekanınsahibinil +1 yıl Canım çekti gece gece be 😌🤤 Yorumla
İstilacııTürrİnsan Takip Et Xper 1 Yaş: 22 +1 yıl Alman çikolatası bunlar 3 4 Yorumla mekanınsahibinil +1 yıl Yani? Yorumla İstilacııTürrİnsan +1 yıl akıma geldi de çok lezzetliydi Yorumla mekanınsahibinil +1 yıl Afiyet olsun 😂 Yorumla İstilacııTürrİnsan +1 yıl sağol 😂 Yorumla
ButcherBlaviken Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 92% +1 yıl Kendime hediye almadım daha ama bakıcam 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Maalesef hediye alabileceğim birisi yok
Kendine de alabilirsin :)
Kendim alınca mutlu olamıyorum :D
tamam ben alayım sana :D
Yaa teşekkür ederim düşünmeniz bile yeterli :D 🌸
peki sen bilirsin :)
Patronum hepimize hediye almış🥲 duygusal bir topum şu an, ona ve birkaç yakınıma almayı düşünüyorum. Daha vakit var🥰
Ne güzel böyle patronların sayısı çoğalır umarım 🥰
Umarım🧡
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Henüz hazır değil. Hazırlıyorum.⭐
#tubasueda 🍀🍀
Seninki hariç hepsi hazır seninki de bi adrese bakar 😏
Ahahaha rüyanda görürsün
Ben kendime alacağım :))
en güzeli o yüzden ben de öyle yapacağım :D
Hayır biz her günümüzü yeni yıl heyecanıyla yaşıyoruz zaten
yok o kadar hazirlik yapmiyoruz hediye falan )) bitek kizima cok istedigi icin alicam.. o kadar
Sevdiklerime yeni yıl hediyesi olarak yanlarında olmayı sunuyorum..
Evet, hazır 🫶🏻🥳
Kendime aldım bile
Ne aldın? 😎
Çok sevdiğim yurt dışı atıştırmalıklar ve aylardır yiyeceğim diyip bir türlü fırsatım olmayan sushi 😅😂
Canım çekti gece gece be 😌🤤
Yeni yıl hediyesi hazırlamıyorum.
Alman çikolatası bunlar
Yani?
akıma geldi de çok lezzetliydi
Afiyet olsun 😂
sağol 😂
Kendime hediye almadım daha ama bakıcam
Değil