Yok ya ben yılbaşında doğum gününde ve benzeri şeylerde hediye almayı kabul etmiyorum doğru da bulmuyorum yani alan olursa bir şey demiyorum ama ben ihtiyacım oldukça bir şeyler almak istiyorum insanlar hediye diye alıyor giymeyecekleri şeyleri dolduruyor
ne dysonmuş bu arkadaş geçen annem de aldı, abim de aldı, kuzenler de almayı düsünüyo onlar da yakında alır :D Sen de al, Dyson bitki örtüsü ile kaplayalım ülkeyi xd
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ohaa o kadar alan insandan sonra ben geri kalamamm