- Yeni yıla sevgilin, eşin ile mi gireceksin yoksa tek başına mı?


Aha sevgilim yokmuş ya benim sfjxdb sağa bakıyorum sola bakıyorum harbiden yokmuş be 🥺🥺 ben de ne eksik ne eksik diyordum hindinin yanında 😀 tek girelim madem 😀
Fotodaki gibi olmayı isterdim aşkım.
Aşkın seni yer
Cevap
19Cevap
Sevgilim yok ama Son dakika bişey olmazsa ailem arkadaşlarımla snxn
Tam olarak sevgili değil ama anı yaşayacağım tarzda biri ile
Bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı hep yalnız girdim yeni yıla yine yalnız giriyorum
Tek başıma gireceğim..
Sevgilim başka şehirde. Arkadaşlar ile girerim tahminim. 😏
iş yerimde olacağım..
Bu sene yilbasina girerken ben bile eslik edemeyecegim kendime 🤗🤗
Ailemle sevgilim yok 😎
Onunla girceme kedilerimle girerim
Oldukça tek
Tek başıma..
Son dakika golü olmazsa yalnız
Tek gireceğim kesin 😅
Evliyim onun icin erkenden yatıp uyurum.
Tek başıma
Mən tək girirəm 😄
Eşimle gireceğim.
Tek başıma
Maleseff tek cunku sevgilim yokk
Kedimle girecem 😂
Yanlız yapa yanlız 🤣🤣🤣
Tek başıma
Grup girmeyi planlıyorum 😊🥳
Tek başıma.
Tek başıma
Tek başıma olacağım
Tek başıma
keske olsa da girsem
Tek başıma
Ailem ile gireceğim
Yalnız girerim
Aileyleeehh
Ailemle
Tek başıma
Mllsf sevgilim yok
Tek başıma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?