Yeni Yıl Yeni yıla sap mı yoksa sevgiliniz ile mi gireceksiniz? Balhaatunn Takip Et FenomenGuru Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 36 Kedimlee🎄💕🥳 Güncellemeler+1 yıl Mükemmel soru sormuşum Yeni yıla sap mı yoksa sevgiliniz ile mi gireceksiniz? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 9 kişi beğendi
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Arkadaşlarımla gireceğim, 278227 flörtümle ayrıca :D jsjdks 0 0 Yorumla
s Arag0rn Takip Et FenomenMaster Yaş: 41 +1 yıl Sevenimiz, sevdiklerimiz çok ama sevgilimiz yok 😊 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et FenomenMentor Yaş: 22 +1 yıl Yeni Yıl konusunda 839 cevap paylaştı. Büyük ihtimal yine tek olacağım 1 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et FenomenMentor Yaş: 34 +1 yıl Yeni Yıl konusunda 339 cevap paylaştı. Üzüm sapı olarak salkım salkım 🤣🤣 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeni Yıl konusunda 3,1b cevap paylaştı. Hiç sevgilim olmadı bu yılda yalnız giriyorum maalesef. zaten olması gibi beklentim de yok artık. 0 0 Yorumla
Akrep-Bir_Adam Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Sevgilimle girmeyeceğim şimdiden kesin. Belki bi pub da takılırım :D 0 5 Yorumla Balhaatunn +1 yıl Pesine takılan olur😄 Yorumla Akrep-Bir_Adam +1 yıl İlgimi çekmesi lazım ;) Yorumla Balhaatunn +1 yıl En kolayı😄 Yorumla Akrep-Bir_Adam +1 yıl Rahat dur :D Yorumla Balhaatunn +1 yıl 🤡 Yorumla
scorpiongirl429 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 67% +1 yıl Umarım o zamana ladar hoşlandığım kişi bi kahve içmeye davet eder ya da aramızda bir şeyler olur umarım 😅 0 0 Yorumla
Siyahtansiyaha Takip Et Xper 5 Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Bit pazarına dönmüşken her yer. her şey üç kuruş olmuşken sevgiler aşklar masallarda kalmışken. Yalnız olmak en iyisi 0 0 Yorumla
Ausrine Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Orası biraz karışık her an bir sürpriz yapabilirim😄 0 2 Yorumla Balhaatunn +1 yıl KS olarak toplandık bekliyoruz Yorumla Ausrine +1 yıl Takipte kalın djsjjs Yorumla
KremalıKraker Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl sab olarak girecem sanırım her yılda olduğu gimi 0 0 Yorumla
Diyarbakıırlı_21 Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Bir kız var ona yazdık ama bizi takmıyor yazarsa onunla 🤦🏿♂️ 0 0 Yorumla
Papayya0 Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl Ya aileniz yok mu sizin, herkes Bi sevgili ve kediye takmış. 0 0 Yorumla
Destandes Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Umarım yeni yıl bize girmezde bizim nasıl gireceğimiz pek önemli değil 0 0 Yorumla
Aso6533 Takip Et FenomenGuru Yaş: 31 +1 yıl Annem babam ve kardeşlerim ile.. 0 2 Yorumla Balhaatunn +1 yıl Fenomen olmuşsun yeni görmedim ama yeni tebrik ediyorum 😄💕 Yorumla Aso6533 +1 yıl Aha 😻 Teşekkür ederim 🤍 sorun değil 😘 Yorumla
Bakımlıkızçehanım Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Sevgilim yok..Ama kocaman bir ailem var.. 1 0 Yorumla
goldrose200 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Yeni yılı kendi evimde, ailemle geçirsem de her yıl 00:00da onunla görüntülü konuşarak yeni yıla giriyoruz)🥰 0 0 Yorumla
sallaprensesi Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl herzamanki gibi sap ve gayet memnunum bu durumdan jrgne<gevb<r 1 0 Yorumla
Gizli_hsp Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Sevgilim var uzak şehir mesafesi var 😆😆 ailemle beraberim bu sene inşallah 0 0 Yorumla
uyuyangüzel_00 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 92% +1 yıl Sevgilim Yok ailemle girecem yeni yıla 2 0 Yorumla
ButcherBlaviken Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 92% +1 yıl Şimdi niye hatırlatıp moralimizi bozuyorsun ki 0 2 Yorumla Balhaatunn +1 yıl 🤐 Yorumla ButcherBlaviken +1 yıl Sap gircem evet 😔 Yorumla
Hayatimbok_ Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl @porifldekibendeğilim beraber girekkk 1 1 Yorumla porifldekibendeğilim +1 yıl Evet gircezz Yorumla
Kraliçenisz Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Her zaman ki gibi düzeni bozmayıp tek giricem 1 1 Yorumla efedurdu +1 yıl ben de :( Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
47Cevap
Arkadaşlarımla gireceğim, 278227 flörtümle ayrıca :D jsjdks
Sevenimiz, sevdiklerimiz çok ama sevgilimiz yok 😊
Büyük ihtimal yine tek olacağım
Üzüm sapı olarak salkım salkım 🤣🤣
Hiç sevgilim olmadı bu yılda yalnız giriyorum maalesef. zaten olması gibi beklentim de yok artık.
Sevgilimle girmeyeceğim şimdiden kesin. Belki bi pub da takılırım :D
Pesine takılan olur😄
İlgimi çekmesi lazım ;)
En kolayı😄
Rahat dur :D
🤡
Umarım o zamana ladar hoşlandığım kişi bi kahve içmeye davet eder ya da aramızda bir şeyler olur umarım 😅
Bit pazarına dönmüşken her yer. her şey üç kuruş olmuşken sevgiler aşklar masallarda kalmışken. Yalnız olmak en iyisi
Orası biraz karışık her an bir sürpriz yapabilirim😄
KS olarak toplandık bekliyoruz
Takipte kalın djsjjs
sab olarak girecem sanırım her yılda olduğu gimi
Bir kız var ona yazdık ama bizi takmıyor yazarsa onunla 🤦🏿♂️
Ya aileniz yok mu sizin, herkes Bi sevgili ve kediye takmış.
Umarım yeni yıl bize girmezde bizim nasıl gireceğimiz pek önemli değil
Annem babam ve kardeşlerim ile..
Fenomen olmuşsun yeni görmedim ama yeni tebrik ediyorum 😄💕
Aha 😻 Teşekkür ederim 🤍 sorun değil 😘
Sevgilim yok..
Ama kocaman bir ailem var..
32 yıldır sap girdim bu yılda degismiycek hicbirsey
Yeni yılı kendi evimde, ailemle geçirsem de her yıl 00:00da onunla görüntülü konuşarak yeni yıla giriyoruz)🥰
herzamanki gibi sap ve gayet memnunum bu durumdan jrgne<gevb<r
Sevgilim var uzak şehir mesafesi var 😆😆 ailemle beraberim bu sene inşallah
Sevgilim Yok ailemle girecem yeni yıla
Şimdi niye hatırlatıp moralimizi bozuyorsun ki
🤐
Sap gircem evet 😔
@porifldekibendeğilim beraber girekkk
Evet gircezz
Her zaman ki gibi düzeni bozmayıp tek giricem
ben de :(
Yaşasın sap krallığı !👑
Sap tabiki her sene olduğu gibi
Sap gireceğim.
Ben de kedimle gireceğim.
Her zamanki sevgilisiz
Sap giricem 🤓
Sap gireyim ben.
Oyun oynayarak yalnız girerim
Ailem ile gireceğim.
Manitam ile son ayrı yılbaşımız. 🙏
Bende kedimle gireceğim…
Kedilerim ile gircem
Manitle girces cikcas
Büyük ihtimal tek gireceğim
sap🥳🥳 daha ne istiyim
Ailemle 🖤
Sevgilim ya da flörtüm yok.
Daha 14 gün var belli olmaz
Arkadaşlarla gireceğim bakalım
Sap kadar slk saçma bir kelime yok
Ailemle gireceğim.
Bütün kadınların sevgisiyle...
Birkaç flörtüm var onlara girerim
Sevgiliyle
Sappirito
Nasip 🙂
f*ck
Kendimle giricem
Manitayla
Sap iyidir
Sap sap 😏😄
sevgilimle
Sap gircem yaşasın.
Hep tek giriyorum.
sevgilimle gireceğimmm
Ücretli görüşmem var gecelik:))
Sap girecem galiab 😀