
2020 'ye aradığı aşkı bulamamışlar kadrosundan giriş yapacağım (((:

Merhaba,
Bu sene de bekâr giriyorum. Doğma büyüme bekar giriyorum çok şükür. Görsellik kıskananlar çatlasın der gibi olmuş... 😅
Bu sene de bekâr gezelim - Grup Laçin
😅
Hoooppp dedik beni de al aşksızlar kadrosuna en ön sıradan manzaralı olsun.😊
Peki hemen ayırttım yerini😄
Çiğdem de getirem mi çitleriz.😊
Aşk meşk sevgili mevgili hepsi boş. Kafam rahat gireceğim 2021 de aynı 2022 de aynı aynı aynı misss
Sevgililerim ile giriyorum, yani kardeşlerim ile. ❤️😛
Cevap
105Cevap
Ben girmiyorum siz gidin 2019 güzeldi ben biraz daha kalacam
Bekar, oğlum ve ailemle 🙏🏼
Sevdik karşılık alamadık Herhalde yalnızız ama olsun sevgilim yoksada ailem var çok şükür sevgilerle KS ailesi
Bekarlığa devam. Rekor kırmayı düşünüyorum. Dünya evine girme tarihini tersten yazıyorum. 😄😄
her zamanki gibi bekar
yalnızlar rıhtımında demirli olarak gireceğim
Bekar :D 19 Senedir Olduğu Gibi O Yüzden Hiçbirşey Değişmedi Yani
Belki bekar, belki sevgilimle. Belki uzak belki yarındanda yakın. :p
yurt dışına henüz çıkamadığım için sevgili yapamadım
Sevgilimle girecekken son dakika golüyle yalnız giriyorum :D
:D g. o güzel krdşm
Eyw bıradırım 😂
Amg bedevisi gibi takilacaz. "boğa heykeli neredeydi acaba"... :,)
Sevgilimle giriyorum. Yani yanım da olamayabilir ama ruh olarak her zaman birlikteyiz.
Kısmetim nerde ne zaman karşıma çıkar bilmiyorum.. Bu sene olsa keşke.. Hayırlısı..
Tüm ömrüm boyunca aşkı bulamamışlar olarak girdim, 2065'e de aynı şekilde gireceğime eminim.
bekar giriyorum :D her sene olduğu gibi gelenek bozulmadı
Daha var belki sevgili ile ya da bemim gibi tek kalan biri varsa hayır işi gibi birlikte gireriz
Hiç sevgilim olmadı her sene yalnız giriyorum yeni yıl
Kadrolu bekarlardanım:)
Ben beni bulamayanlara uzuluyorum yalniz girecekler...
Bekar giricem heralde sevgilim 2 yıla yakındır yok bu yanlızlığım ne zaman biter bende bilmiyorum
Bekarım varsa uzun boylu bı hanımefendi bekliyorum:):):)
Karışık bayağı bir kilometre var aramamızda
#Hükümdar
34 yaşındayım ve 34 yıldır sevgilim olmadan giriyorum. Seneye kısmet diyorum :D
Eşim ve ailem ile gireceğim.
Malesef saplar.. takımında ilk 11 de sahaya çıkıyorum 🙄
Hangi mevki bro
@Öpsünseniamcan 10 numara sap olduğum için 10 numara bölgesindeyim
O şapkalı kız ben 😂 Bu sene de bekar gezelim 🤣🤣
Kendimi temsilen seçtim benden tüm bekarlara gelsin ((:
Yeni yıla 4 kişi giriyoz😂
4. kim ,, yoksaa😃
😂😂😂aman yok yok o aklinda ki değil 😂kardesim gelcek yilbasina ziyaretime😂
Gözün aydın canım😊
Saol bebegim sende gel
Teşekkür ederim bitanem bir kısmını ailemle geceye dogruda arkadaşlarımla olarak geçirecem😄
size musmutlu yıllar💖
Hehh o arkadaslar benim demi biziz tamam canim😂😂😂
Gelmem istersen başım üstüne😘
Gelmek*
Birtanesinn😘
Sevgilimle giriş yaparım bilmiyom ama seviyor mu beni sevecek mi
Bekar ama sevgilimle girmeyi isterim. Öküzlükten vazgeçerse.
Aşk kapımı çalsa da pek yüz vermediğim için yalnız takılanlardanım.
Resmi olarak bekar ama sevgilimle de girmeyeceğim :)
Bekar giriyorum belki burdan birisi falan çıkarsa bilemiyorum
Ailemle giriyorum.
bir cevabim var tabi. seninle girebiliriz istersen 😊💐
😂😂😂kırmızı şapkalı kız adamım kankaaa seninki nerdee
Tek tabanca görünüyor şimdilik 😐
Sanırım bekar giriyorum. :/
Boşver 2021 e 1 sene var , artik o zaman sordugumda sevgilimle dersin😃
ölmez isem derim :D
Allah korusun😊
allahtan geldik allaha gidicez sıkıntı yok :)
Her zaman ki gibi bekar👍
2020 senin yılın olsun :)
Yok olmaz çünkü beni doğru insan bulmuyo zaten asosyal biriyim
En güzeli yalnız girmek ben öyle giricem
Fotodaki kiz gibi giricem kesin 😂😂
yine bekar hemde çıkmaz sokak bekarı
Bu senin tercihin bence
Yeni yıla sıfır arabayla girsem olmaz mı ))
Neden olmasın arabada sevgilidir erkekler için ((:
İşte olursam iş arkadaşlarımla olanili.
Sevgilimle ama ayrı şehirlerde maalesef
Ben Hala hersene oldugu gibi bekarim
Yeni yıl bize giriyor canım maalesef
sevgilimle tabikide :)
Ben herzaman ki gibi tek tabanca takılıyorum
Ben de ailemle :D
Güncellemene katılıyorum akrepus
Ah ah @PiLLy_BheBek...
Kadrolu Bekar olarak giriyorum sanırım 😂
Geçen ayrıldık büyük ihtimal bekar :D
Sevgili ile girme şansımız %0
Girmek varsa işin ucunda her türlü :))) İster yeni yıl ister yeni...
Her zaman olduğu gibi bekar
Baba ben girmiyorum ya
Bekar ve rahat bir kafayla 😂
Rahatlık göreceli bence
Sap girdim sap çıkıcam. 😅
Yok başım böyle çok rahat😂
Büyüksün 😅
Evet
26 görmüşüm 😅
Ne alaka kirlenmesin😅
Ordaki tek kıza acıdım
Saplişkoluktan hallice olarak gireceğim.
20 yıldır bekar giriyorum 🤷♀️😏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar