Böyle bir mesajı birine göndermek ister miydin? 😄 herkesin yeni yılını kutlarım, güzel bir yıl olması dileğiyle💫

Böyle bir mesajı birine göndermek ister miydin? 😄 herkesin yeni yılını kutlarım, güzel bir yıl olması dileğiyle💫

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Bana hiç bir zaman böyle bir mesaj gelmez.. zaten beklemiyorum da artık anlamı kalmadı..
Hoşlandığım birinden böyle bir mesaj alsam aşırı mutlu olurdum sana da mutlu yıllar dilerim yeni yılın çok güzel geçsin
Teşekkür ederim ☺️ öyle bir mesaj alırsın inşallah 💫
Umarımm, teşekkür ederimm 🌸
Hanımlar bu mesajı göndermek isterseniz diye gizli profil yapmadan yazdım :D :D
😂 isteyen çıkar mı bilemedim…
Kimse çıkmazsa sen varsın atarsın bi mesaj ya :D
Pohohahaha tabii tabii😂
ben sana atarım :D :D
Gece 00:00 da mesaj kutumu açarsam artık 😂
açmazsan kalbime giremezsin :D
Denemelik tahta yapmasınlar sonra. 😃
Teşekkürler... Sizin de kutlu olsun şimdiden.
Denemeden olmaz 😂
Denenmekten nefret eden biriyim. 😅
Hele bu kelimeyi artık miğdem bile kaldırmıyor. 😁
😅 tamam sustum 🙊
🤪😀😃
Sevgiliye veya flörte göndermelik çok anlamlı bir mesaj olurdu.
Benim göndereceğim kimse yok bana gönderme ihtimali olan da yok kddkdkd
Gelecekteki kocama gitsin o mesaj
Gitsinnn 😂💫
Sanmıyorum ama umut bu bellimi olur
Belli olmaz tabii 😄
Hayat bu tesadüfleri seviyor
Engel Yerim böyle bir şey yaparsam 😂
Atabilirim bilmiyorum 😃
Aman gelmesin istemem
Zorr
Neden zor?
Cunku yok oyle biri
11 saat var 😅 belki çıkar
Bakalim yeni yasimada 11 saat var
☺️ Doğum günün kutlu olsun 🎁🎈🎉
Teskrelr canım seninde yeni yilin kutlu olsun.🍬🎈🍂🌹
Sanmıyorum 😃
Atar atar, kesin 😂
gelmez
Gelmez
gelmez
Hayır gelmez
Facebook sözleri